Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 december 2011, 22:41   #1
thomaspomas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2009
Berichten: 77
minox bailleul-biorga

hey,

ik lees hier vaak van gebruikers dat ze problemen hebben met het uitsmeren van minox en dat het haar hier soms vettig wordt.

Maar ikzelf, heb eerst van zelfgemaakte van de apotheek gebruikt en nu

deze: http://www.bailleul-biorga.com/#/med...ul-5-pour-cent

ondervindt een ander probleem. namelijk deze minox lijkt eerder op gewoon water die je met een verstuivertje dient aan te brengen.

Nu vraag ik mij af wat de juiste methode is voor het aanbrengen hiervan want ik heb soms de indruk dat ik het fout doe.
Ik bewaar deze minox ook in de koelkast, geen idee of dat kwaad kan.

groeten
thomaspomas is offline   Met citaat reageren
Oud 2 december 2011, 17:02   #2
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Bij verstuivers spuit je een groot deel op de haren in plaats van op de hoofdhuid. Een verstuiver is alleen geschikt voor gemillimeterd haar, anders is het geldverkwisting.
Als je nog vrij veel niet-gemillimeterd haar hebt, kun je beter de inhoud overgieten in een flesje met een pipetje.

Een geopende fles minox kun je het beste op een koele donkere plek bewaren, maar aangezien de inhoud toch meestal na een maand verbruikt is, maakt 't niet veel uit.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 4 december 2011, 19:39   #3
thomaspomas
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2009
Berichten: 77
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Bij verstuivers spuit je een groot deel op de haren in plaats van op de hoofdhuid. Een verstuiver is alleen geschikt voor gemillimeterd haar, anders is het geldverkwisting.
Als je nog vrij veel niet-gemillimeterd haar hebt, kun je beter de inhoud overgieten in een flesje met een pipetje.

Een geopende fles minox kun je het beste op een koele donkere plek bewaren, maar aangezien de inhoud toch meestal na een maand verbruikt is, maakt 't niet veel uit.
oke bedankt voor je antwoord.

bij deze minox zit ook zone dopje met een lang, dun stokje aan dat je kan gebruiken als verstuiver. denk dat dit dan wel goed is voor middellang haar
thomaspomas is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:11.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.