Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 26 september 2017, 11:19   #1
Jordi18
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 2
Geslacht:
Vragen Minoxidil

Beste leden,

Ik ben nu een tijdje aanwezig op dit forum en er gaat een wereld voor me open na het bezoeken van dit forum.

Ik ben 21 jaar en heb flinke inhammen, en sinds een jaar of 2 ook dunner wordend haar. Mijn vader is en was al vroeg kaal dus ik heb het niet van een vreemde..

Na het lezen van verschillende discussies ben ik van plan minoxidil te gaan gebruiken, maar vooraf heb ik nog een aantal vragen.

Ik las dat je het 2x per dag moet aanbrengen, maar als je het bijvoorbeeld 's-ochtends voor je werk aanbrengt, kun je daarna wel bijvoorbeeld gel/wax/clay in je haren smeren? En dan meteen mijn volgende vraag: wat is het beste of in ieder geval minst slecht voor je haar: wax, clay of gel? Ik merk namelijk sinds dat ik wax of clay gebruik (sinds 2 weken) mijn haar een stuk dikker en voller lijkt.

En, ik werk momenteel in het buitenland. Ik weet niet of dit een gepaste vraag is maar weet iemand goede en betrouwbare websites voor de 5% variant?

Mijn laatste vraag, tijdens het werken momenteel heb ik uiteraard geen pet op, maar als ik weer terug naar school ga over een maandje of 4, is het erg om dat een pet te dragen icm het gebruik van mino? Ik neem aan dat het een fabeltje is dat een pet slecht is voor je haar e.d.? Of is dit met het gebruik van mino inderdaad wel slecht?

Thanks in advance & andere tips zijn van harte welkom.
Jordi18 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2017, 11:50   #2
Jordi18
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 september 2017
Berichten: 2
Geslacht:
Kan een moderator dit bericht aub verwijderen
Jordi18 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 12:22.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.