Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 16 februari 2006, 18:04   #151
Thijs2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Berichten: 115
Precies, 6 tot 10 koppen haal ik ook makelijk wow, blij dit te horen! 2 potten thee zetten en klaar ben je.... maaar bij de groene thee die ik koop (Pickwick) staat op de verpakking dat er 20 éénkopszakjes in zitten..ik gebruik die voor een hele pot. Kan dat?

Laatst gewijzigd door Thijs2; 16 februari 2006 om 18:11
Thijs2 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 februari 2006, 18:17   #152
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thijs2
Precies, 6 tot 10 koppen haal ik ook makelijk wow, blij dit te horen! 2 potten thee zetten en klaar ben je.... maaar bij de groene thee die ik koop (Pickwick) staat op de verpakking dat er 20 éénkopszakjes in zitten..ik gebruik die voor een hele pot. Kan dat?
Geen idee of het officieel kan, maar ik doe het wel! Ik krijg er makkelijk een pot thee mooi gekleurd van. Je kunt in ieder geval veel meer dan 1 kop thee maken met 1 zo'n zakje. Ik denk wel 3 of 4, dus een pot moet wel kunnen! Ze willen gewoon dat je veel koopt en zeggen daarom dat het voor 1 kopje is.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 16 februari 2006, 18:42   #153
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Geen idee of het officieel kan, maar ik doe het wel! Ik krijg er makkelijk een pot thee mooi gekleurd van. Je kunt in ieder geval veel meer dan 1 kop thee maken met 1 zo'n zakje. Ik denk wel 3 of 4, dus een pot moet wel kunnen! Ze willen gewoon dat je veel koopt en zeggen daarom dat het voor 1 kopje is.
Maarja je krijgt dan nog niet genoeg binnen, want jij drinkt 3 a 4 koppen uit 1 theezakje en die bezit niet zoveel van het werkend middel. Je moet het zeker blijven drinken als je het lekker vind natuurlijk, maar het zal weinig uitmaken tegen haarverlies.
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 16 februari 2006, 19:18   #154
Persian
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 november 2005
Berichten: 72
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Guoy
Maar weet iemand nou waar je echte kwaliteits groene thee kunt kopen? Kan dit in de tuinen?
Simon levelt beste (biologische) groene thee die er in nederland verkrijgbaar is...

Mijn vader werkt er dus ik heb ongeveer 50 pakjes van 20 zakjes thuis liggen.. laat het me weten als je geintereseerd bent
__________________
Mijn Regimen:

Extern:
-Minoxidil 5%
-Rooscure
-Lasercomb
-Folligen

Intern:
-

Plannen:
-Propecia?
Persian is offline   Met citaat reageren
Oud 16 februari 2006, 21:34   #155
Thijs2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Berichten: 115
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Maarja je krijgt dan nog niet genoeg binnen, want jij drinkt 3 a 4 koppen uit 1 theezakje en die bezit niet zoveel van het werkend middel. Je moet het zeker blijven drinken als je het lekker vind natuurlijk, maar het zal weinig uitmaken tegen haarverlies.
Ja dit vroeg ik me dus ook af, moet ik nou 6 verschillende kopjes thee zetten met verschillende theezakjes van pickwick voordat ik mijn doel bereik
Thijs2 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 februari 2006, 22:38   #156
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Thijs2
Ja dit vroeg ik me dus ook af, moet ik nou 6 verschillende kopjes thee zetten met verschillende theezakjes van pickwick voordat ik mijn doel bereik
Juist. Als je 6 kopjes uit 1 theezakje haalt, krijg je eigenlijk maar 1 theezakje met ingredienten binnen. Dus je kan beter een supplement hiervoor halen en thee drinken.
kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 16 februari 2006, 23:39   #157
Thijs2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 31 augustus 2005
Berichten: 115
Haha, dus pickwick groene thee, heeft eigenlijk vrij weinig nut...jammer dat ik het 2 maanden full time heb gedronken. Best zuur, Laat ik maar eens bij De Tuinen binnen lopen, kijken of ze daar echte groene thee hebben voor een volle pot
Thijs2 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2006, 09:41   #158
Sjaak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Berichten: 78
Ik gebruik naast een paar koppen groene thee per dag ook groene thee xtract pillen. Zit per pil 315 mg groene thee extract in gestandaardiseerd op 15% polyfenolen. Ik slik er daar twee per dag van. Bevalt me tot nu toe goed. Kan niet goed zeggen of het helpt in mijn strijd tegen haaruitval, maar een aantal extra anti-oxydanten kan niet veel kwaad dacht ik zo.
__________________
m'n regimen

Alopesan 400 sinds februari 2004

Rooscure Shampoo om de dag sinds 7-06-2005

Groene thee capsules 315 mg, 2 stuks per dag.
Sjaak is offline   Met citaat reageren
Oud 17 februari 2006, 14:41   #159
Guoy
ataraxic 2.222
 
Guoy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 juni 2005
Berichten: 2.345
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Juist. Als je 6 kopjes uit 1 theezakje haalt, krijg je eigenlijk maar 1 theezakje met ingredienten binnen. Dus je kan beter een supplement hiervoor halen en thee drinken.
Ja dat snap ik. Maar als ik 1 zakje oplos in 1 kopje thee dan krijg ik niet al de werkzame stof eruit. Ik drink ook niet groene thee om dikke hergroei te krijgen. Ik weet dat het goed is voor mijn haar en daarom drink ik het. Gewoon als iets voor erbij. Naast fina en keto en misschien binnenkort wat anders. En ik weet dat het ook gezond is voor andere dingen. Ik heb in het verleden nogal problemen gehad met m'n darmen en ik kwam er laatst pas achter dat groene thee hier ook goed voor is. Dus er is niets mis mee met 1 of 2 keer, en soms zelfs 3 keer per dag een liter groene thee naar binnen te gieten. Het is goed voor m'n darmen, vast ook wel een beetje goed voor m'n haar en waarschijnlijk ook wel ergens goed voor iets anders en het kost me niet veel tijd en het kost niet veel geld.
__________________
Intern:
• Groene Thee (+- 1 liter per dag) juni '05
• Visolie omega-3 (De Tuinen) juli '05
Pompoenpitten (handje per dag) juli '05
Extern:
• Rooscure shampoo (1% Ketoconazol) (om de 3 dagen) juni '05
• Folligen Creme op de haarlijn (paar keer in de week) juni '05
• 650 nm laser voor de haarlijn om de dag mei '06
• Spironolactone 5% 1x per dag op de haarlijn juni '06
• Carninetartraat 1x per dag (Schwarzkopf Activ M tonic) februari '08
Situatie:
25 jaar. NW2.

Gestopt:
• Finasteride juni '05 - juni '07
• Dutasteride (oraal) juni '07 - november '08
Guoy is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2006, 12:58   #160
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Zoals zovelen drink ik ook groene thee. Echter, ik vind het echt niet lekker en werkte het altijd met pijn en moeite weg. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.

Nu was ik gister bij een reformwinkel en vond daar een pot (380gr) aanmaak groene thee van het merk NAPROZ. Er zitten korrels in en die moet je met water aanmaken, dit kan zowel met koud als warm water. Er zit een vleugje citroen en munt in en het lijkt net alsof je aanmaaklimonade drinkt.

Dit drinkt toch wel wat lekkerder weg dan die rommel van Pickwick of andere soorten groene thee. Ik zou zeker even kijken als je zelf nog eens bij de reformzaak gaat shoppen.

Met Naproz Instant Groene Thee maakt u met heet water in een handomdraai een heerlijke ontspannende kop milde groene thee. Met (ijs)koud water (evt met een ijsklontje) heeft u snel een dorstlessende groene ijsthee. Naproz Instand Groene Thee is afkomstig van inheemse, oude theebomen. Deze groeien in de bergen rond het Vietnamnese dorpje Suoi Bu. Het zachte vochtige klimaat en de vruchtbare bodem zijn ideaal voor het verbouwen van deze bijzondere thee. Het bevat het aminozuur theanine. Dat zorgt voor een echte ontspannende werking. Ook bevat deze thee van nature actieve stofwisseling-stimulerende en vetverbrandende stoffen als polyphenolen.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2006, 13:27   #161
Marit
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 augustus 2004
Locatie: brabant
Berichten: 117
Bij de Chinese toko groene jasmijnthee; blaadjes die opgerold zijn tot balletjes (ongeveer de grote van 'n konijnenkeutel ) Die bolletjes gooi je in 'n glas en giet er water op en dan gaan de blaadjes vanzelf open en geven 'n lekkere subtiele smaak. Ik drink 't gewoon voor 't lekkere overigens.
Marit is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2006, 18:18   #162
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lucky
Zoals zovelen drink ik ook groene thee. Echter, ik vind het echt niet lekker en werkte het altijd met pijn en moeite weg. Ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben.

Nu was ik gister bij een reformwinkel en vond daar een pot (380gr) aanmaak groene thee van het merk NAPROZ. Er zitten korrels in en die moet je met water aanmaken, dit kan zowel met koud als warm water. Er zit een vleugje citroen en munt in en het lijkt net alsof je aanmaaklimonade drinkt.

Dit drinkt toch wel wat lekkerder weg dan die rommel van Pickwick of andere soorten groene thee. Ik zou zeker even kijken als je zelf nog eens bij de reformzaak gaat shoppen.

Met Naproz Instant Groene Thee maakt u met heet water in een handomdraai een heerlijke ontspannende kop milde groene thee. Met (ijs)koud water (evt met een ijsklontje) heeft u snel een dorstlessende groene ijsthee. Naproz Instand Groene Thee is afkomstig van inheemse, oude theebomen. Deze groeien in de bergen rond het Vietnamnese dorpje Suoi Bu. Het zachte vochtige klimaat en de vruchtbare bodem zijn ideaal voor het verbouwen van deze bijzondere thee. Het bevat het aminozuur theanine. Dat zorgt voor een echte ontspannende werking. Ook bevat deze thee van nature actieve stofwisseling-stimulerende en vetverbrandende stoffen als polyphenolen.
Als je Groene thee niet lekker vind, kun je ook nog supplementen nemen. Dan krijg je veel meer Groene thee binnen en het is makkelijker.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2006, 18:43   #163
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Ik drink massa's graag lipton thee met pompelmoes zaaaaaalig . Ook eens proberen zou ik zeggen. Of witte thee van lipton mjamie.

Als je moeite hebt met groene thee neem dan groene thee met vannile citroen munt pompelmoes enz. Er zal zeker een smaak je bevallen!

Kevinme wat gebruik je nu voor je experimenteel regime je maakt me nieuwsgierig .

groet
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2006, 19:31   #164
kevin
Poster v/h Jaar 2008

 
kevin's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 juni 2004
Berichten: 4.019
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrosjnivosj
Ik drink massa's graag lipton thee met pompelmoes zaaaaaalig . Ook eens proberen zou ik zeggen. Of witte thee van lipton mjamie.

Als je moeite hebt met groene thee neem dan groene thee met vannile citroen munt pompelmoes enz. Er zal zeker een smaak je bevallen!

Kevinme wat gebruik je nu voor je experimenteel regime je maakt me nieuwsgierig .

groet
Jaaaaaaa, wanneer de tijd rijp is Ik kan er nu weinig over zeggen.
__________________
Experimentele aanpak:
-Topicals: nieuwste HW topical.
-Supplementen: gezondheidsblog o.a ter ondersteuning van haarverlies.
-Shampoo:
micellarin green shampoo.


kevin is offline   Met citaat reageren
Oud 11 maart 2006, 19:47   #165
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kevinme
Jaaaaaaa, wanneer de tijd rijp is Ik kan er nu weinig over zeggen.
Lol deugniet. ale een tipje van de sluier
__________________

vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.