Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
|
8 oktober 2024, 22:13 | #1 |
HaarWeb lid
Geslacht: |
Topische fina/duta
Beste lotgenoten,
Enige tijd geleden heb ik besloten gebruik te willen maken van topische fina/duta. Na onderzoek een koers bepaald en via de huisarts een doorverwijzing naar de dermatoloog gekregen. Tijdens het eerste consult, afgesproken dat ik op een combi therapie wordt gezet van lage dosis orale minoxidil, aangevuld met topische fina/duta. Echter, gaf de arts aan geen ervaring te hebben met topische varianten van laatstgenoemde medicijn. Hierbij gaf de arts aan uit te zoeken waar topische variant van de Fina of duta verkrijgbaar is. Het is nu enige tijd stil, daarom wil ik sturen op een oplossing. Eerder heb ik op dit forum gelezen dat topische fina of duta door bereidingsapotheken kan worden gemaakt. Voor de lezers die gebruik maken van topische fina/duta, zouden jullie mij kunnen vertellen bij welke bereidingsapotheek jullie deze topische variant laten maken? Aanvullend ben ik benieuwd hoe dit in zijn gang gaat: na ontvangst van het recept, ga je dan naar je gebruikelijke apotheek die vervolgens een bereidingsapotheek raadpleegt? Alvast bedankt, ik zie de reactie graag tegemoet! |
12 oktober 2024, 00:05 | #2 | |
HaarWeb lid
|
Citaat:
|
|
14 oktober 2024, 17:57 | #3 |
HaarWeb lid
|
Vervolg: de apotheek belt op dat ze dit niet kunnen maken, ook de twee bereiders niet het kunnen maken (dit besteden ze uit) en wil contact met de arts zoeken.
|
18 november 2024, 15:08 | #4 |
HaarWeb lid
|
Je kan met recept bestellen via de app van pharmacie-darwin.be
Ze hebben een zeer uitgebreide selectie topische behandelingen met minoxidil, finasteride en dutasteride al dan niet in combinatie met elkaar. Het is allemaal wat duurder dan bv. minoxidilmax, anagenica & hemiacosmetics etc...
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|