Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren

Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 juni 2024, 19:45   #16
Hefty Rabbit
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionier Bekijk bericht
Elke keer Rabbit wordt geconfronteerd met de realiteit dat finasteride gevaarlijk is:

"Neurosteroïden "
Hefty Rabbit is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juni 2024, 21:44   #17
babayaga
HaarWeb lid

Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionier Bekijk bericht
Slimme arts die Pitella, een arts die zijn huiswerk heeft gemaakt.

De meeste haarchirurgen en dermatologen weten amper wat finasteride doet en hebben zelfs geen idee dat het meer doet dan enkel DHT tegen te houden maar het ook een impact heeft op vele neurosteroïden. Laat staan dat ze een diepe kennis van endocrinologie hebben, anders zou geen enkele arts meer finasteride voorschrijven buiten krankzinnigen.
MUH NEUROSTEROIDZZZZ
babayaga is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juni 2024, 22:04   #18
babayaga
HaarWeb lid

Geslacht:
@Pioneer is een psyop die door de PFS foundation wordt betaald om finasteride te fearmongeren op het internet. Luister naar hem als je een kale slaphoofd wilt worden en meteen 50% van je dating pool wilt verminderen! Minder competitie voor mij! Hhehe

Trouwens @Hefty Rabbit, ik heb liever een anti-vaxx dokter die een beetje sceptisch is. Normale huisartsen hebben meestal geen flauw idee waar ze het over hebben en volgen enkel (verouderde) richtlijnen. Ik vroeg eens aan een jonge inval huisarts of m'n milde acne-uitbraak misschien door finasteride kwam. Hij stond me aan te kijken of ik chinees sprak. Hij had geen enkel idee wat finasteride was.
babayaga is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2024, 01:22   #19
domi80
HaarWeb lid

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Michiel87 Bekijk bericht
Beste forum gebruikers,

Ongeveer 3 jaar geleden heb ik een haartransplantatie gehad, voornamelijk de voorzijde zijn haren geimplanteerd. Helaas slaat de kaalheid door en ben ik mijn opties aan het bekijken.
Uiteraard kan ik nog een ht ondergaan, maar ik ben bang dat ik uiteindelijk niet de gewenste dichtheid behaal. Daarom neigt mijn voorkeur uit na kaalscheren.

Eind december heb ik dit ook gedaan, alleen was er een zichtbaar wit vlak.

Zijn er forum gebruikers die met dit zelfde probleem zitten?

Overigens MHP-behandeling is voor mij geen opties.

Ik hoor graag van jullie.
Als ik jou was zou ik wel gewoon micro haarpigmentatie laten zetten bij tattoobob in rotterdam. als je het gewoon kaalscheert of milimeterd, zie je geen kale plekken. maar is dit mooit opgevuld met micropigmentatie tattoo. goedkoper uit ook dan een ht
domi80 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2024, 01:53   #20
Mr koekepeer
HaarWeb lid

Citaat:
Beste forum gebruikers,

Ongeveer 3 jaar geleden heb ik een haartransplantatie gehad, voornamelijk de voorzijde zijn haren geimplanteerd. Helaas slaat de kaalheid door en ben ik mijn opties aan het bekijken.
Uiteraard kan ik nog een ht ondergaan, maar ik ben bang dat ik uiteindelijk niet de gewenste dichtheid behaal. Daarom neigt mijn voorkeur uit na kaalscheren.

Zou niet perse scheermesjeskaal doen maar wat ik doe elke dag even de trimmer er overheen, is volgens mij 0,4 mm.
En insmeren met spf30 matterende zonnefluide om niet zo'n glimhoofd te hebben en uiteraard als bescherming tegen de zon.
Daarbij zou ik mogelijk toch die mhp doen maar dan wel bij beauty care nederland. Die zijn voor zover ik weet nr1 op dat gebied. Maar doe het subtiel en geef dat ook aan. De meesten willen het te vol. Gewoon heel lichtjes, niet te hoge dichtheid en ook geen strakke haarlijn. Gewoon plaatselijk waar jij het over een licht vlak hebt. Dat zal heel natuurlijk ogen.
De andere kant is wel dat ook dit best prijzig is en voor mij persoonlijk zelfs reden is om misschien ooit toch nog voor een extra transplantatie te gaan. Wederom hoeft dat niet met hoge dichtheid maar puur voor een lichte verbetering bij gemilimetert haar.

Zijn er forum gebruikers die met dit zelfde probleem zitten?

Overigens MHP-behandeling is voor mij geen opties.

Ik hoor graag van jullie.

[QUOTE=Michiel87;484417]Beste forum gebruikers,

Zou niet perse scheermesjeskaal doen maar wat ik doe elke dag even de trimmer er overheen, is volgens mij 0,4 mm.
En insmeren met spf30 matterende zonnefluide om niet zo'n glimhoofd te hebben en uiteraard als bescherming tegen de zon.
Daarbij zou ik mogelijk toch die mhp doen maar dan wel bij beauty care nederland. Die zijn voor zover ik weet nr1 op dat gebied. Maar doe het subtiel en geef dat ook aan. De meesten willen het te vol. Gewoon heel lichtjes, niet te hoge dichtheid en ook geen strakke haarlijn. Gewoon plaatselijk waar jij het over een licht vlak hebt. Dat zal heel natuurlijk ogen.
De andere kant is wel dat ook dit best prijzig is en voor mij persoonlijk zelfs reden is om misschien ooit toch nog voor een extra transplantatie te gaan. Wederom hoeft dat niet met hoge dichtheid maar puur voor een lichte verbetering bij gemilimetert haar.
Mr koekepeer is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2024, 01:55   #21
Mr koekepeer
HaarWeb lid

^problemen met quote en reactie maar denk dat het evengoed wel duidelijk is.
Mr koekepeer is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2024, 18:08   #22
zyzzalive
HaarWeb lid

Geslacht:
[QUOTE=Mr koekepeer;486226]
Citaat:
Beste forum gebruikers,

Ik zou goed kijken naar resultaten van BCN. Ik heb geen idee wie er goed werk levert op dit gebied maar ik zie echt te vaak mannen waar het extreem goed opvalt dat er met inkt is beoogd haar na te bootsen, en dan sta je (mijns inziens) goed voor lul.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2024, 16:30   #23
HairExpert
Haartransplantatie expert

Geslacht:
Op de lange termijn sta je altijd voor lul met MHP.

De kleur gaat niet mee met je leeftijd en sowieso wordt het uiteindelijk paars.

Ik heb ooit mijn FUT litteken laten doen.
Gelukkig zie je daar niks van, maar ik zou het nooit meer doen.

Eerste jaar ziet het er prima uit, maar daarna wordt het lelijk.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 29 augustus 2024, 18:20   #24
Klapz
HaarWeb lid

Klapz's schermafbeelding

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairExpert Bekijk bericht
Op de lange termijn sta je altijd voor lul met MHP.

De kleur gaat niet mee met je leeftijd en sowieso wordt het uiteindelijk paars.

Ik heb ooit mijn FUT litteken laten doen.
Gelukkig zie je daar niks van, maar ik zou het nooit meer doen.

Eerste jaar ziet het er prima uit, maar daarna wordt het lelijk.
Is er niet een hoop veranderd in de technieken en inkt kwaliteit? Volgens mij als je niet te diep zet, kan het niet verkleuren alleen wegtrekken.
Klapz is offline   Met citaat reageren
Oud 25 september 2024, 20:07   #25
Tietatovenaar
HaarWeb lid

Geslacht:

Bedoel je in het ontvangstgebied? Dat daar een wit vlak "litteken" is of witte puntjes in het donor gebied?

Zelf nog geen HT laten doen maar jouw bevinding is een van de redenen waarom ik twijfel omdat je mogelijk in de toekomst idd voor de keuze staat om het mes eroverheen te halen of iets anders moet doen.
Tietatovenaar is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
camouflage, kaalscheren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten