Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
25 juni 2024, 19:45 | #16 |
HaarWeb lid
Geslacht: |
|
26 juni 2024, 21:44 | #17 | |
HaarWeb lid
Citaat:
|
|
26 juni 2024, 22:04 | #18 |
HaarWeb lid
@Pioneer is een psyop die door de PFS foundation wordt betaald om finasteride te fearmongeren op het internet. Luister naar hem als je een kale slaphoofd wilt worden en meteen 50% van je dating pool wilt verminderen! Minder competitie voor mij! Hhehe
Trouwens @Hefty Rabbit, ik heb liever een anti-vaxx dokter die een beetje sceptisch is. Normale huisartsen hebben meestal geen flauw idee waar ze het over hebben en volgen enkel (verouderde) richtlijnen. Ik vroeg eens aan een jonge inval huisarts of m'n milde acne-uitbraak misschien door finasteride kwam. Hij stond me aan te kijken of ik chinees sprak. Hij had geen enkel idee wat finasteride was. |
7 augustus 2024, 01:22 | #19 | |
HaarWeb lid
|
Citaat:
|
|
15 augustus 2024, 01:53 | #20 | |
HaarWeb lid
|
Citaat:
[QUOTE=Michiel87;484417]Beste forum gebruikers, Ongeveer 3 jaar geleden heb ik een haartransplantatie gehad, voornamelijk de voorzijde zijn haren geimplanteerd. Helaas slaat de kaalheid door en ben ik mijn opties aan het bekijken. Uiteraard kan ik nog een ht ondergaan, maar ik ben bang dat ik uiteindelijk niet de gewenste dichtheid behaal. Daarom neigt mijn voorkeur uit na kaalscheren. Eind december heb ik dit ook gedaan, alleen was er een zichtbaar wit vlak. Zou niet perse scheermesjeskaal doen maar wat ik doe elke dag even de trimmer er overheen, is volgens mij 0,4 mm. En insmeren met spf30 matterende zonnefluide om niet zo'n glimhoofd te hebben en uiteraard als bescherming tegen de zon. Daarbij zou ik mogelijk toch die mhp doen maar dan wel bij beauty care nederland. Die zijn voor zover ik weet nr1 op dat gebied. Maar doe het subtiel en geef dat ook aan. De meesten willen het te vol. Gewoon heel lichtjes, niet te hoge dichtheid en ook geen strakke haarlijn. Gewoon plaatselijk waar jij het over een licht vlak hebt. Dat zal heel natuurlijk ogen. De andere kant is wel dat ook dit best prijzig is en voor mij persoonlijk zelfs reden is om misschien ooit toch nog voor een extra transplantatie te gaan. Wederom hoeft dat niet met hoge dichtheid maar puur voor een lichte verbetering bij gemilimetert haar. |
|
15 augustus 2024, 01:55 | #21 |
HaarWeb lid
|
^problemen met quote en reactie maar denk dat het evengoed wel duidelijk is.
|
16 augustus 2024, 18:08 | #22 | |
HaarWeb lid
[QUOTE=Mr koekepeer;486226]
Citaat:
|
|
29 augustus 2024, 16:30 | #23 |
Haartransplantatie expert
Op de lange termijn sta je altijd voor lul met MHP.
De kleur gaat niet mee met je leeftijd en sowieso wordt het uiteindelijk paars. Ik heb ooit mijn FUT litteken laten doen. Gelukkig zie je daar niks van, maar ik zou het nooit meer doen. Eerste jaar ziet het er prima uit, maar daarna wordt het lelijk.
29 augustus 2024, 18:20 | #24 | |
HaarWeb lid
|
Citaat:
|
|
25 september 2024, 20:07 | #25 |
HaarWeb lid
Eind december heb ik dit ook gedaan, alleen was er een zichtbaar wit vlak.
Bedoel je in het ontvangstgebied? Dat daar een wit vlak "litteken" is of witte puntjes in het donor gebied? Zelf nog geen HT laten doen maar jouw bevinding is een van de redenen waarom ik twijfel omdat je mogelijk in de toekomst idd voor de keuze staat om het mes eroverheen te halen of iets anders moet doen. |
Labels |
camouflage, kaalscheren |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|