![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
![]() |
#1 |
haartje93
Geslacht: ![]() |
Angst om te stoppen met finasteride voor kinderwens
Hi iedereen,
Sinds 5 jaar neem ik finasteride en Minox. Heb ook al een haartransplantatie gehad. Nu kom ik op een leeftijd (31j) en willen mijn partner en ik beginnen aan kinderen. Nu is het algemeen geweten dat je geen kinderen mag verwekken terwijl je Finasteride gebruikt. Dus moet ik stoppen met Fina. Nu moet ik bekennen dat ik hier enorme angst voor heb. Al het "harde" werk van elke dag smeren, de haartransplantatie, de goede resultaten die terug weg zouden gaan. Wat kan ik doen als alternatief voor Finasteride om mijn verlies toch te minimaliseren? En zijn er mannen die hetzelfde traject hebben doorlopen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
HaarWeb lid
Ooit hier wel eens posts over gezien. Google anders is in het engels, ik denk dat er zat info te vinden over is op reddit. En bij enige twijfel: in overleg met je HA en niet afgaan op onze internet doktoren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
HaarWeb lid
Geen idee hoe agressief je haaruitval is. Maar 2 maanden op voorhand stoppen en hopen dat je vrouw er na snel zwanger geraakt denk dat de schade dan echt wel reuze mee zal vallen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#4 |
HaarWeb lid
|
Inmiddels ben je al even verder. Hoe bevalt het?
Ben zelf ook weleens kort gestopt. Zou me er niet te druk over maken (stress leidt ook weer tot haarverlies ![]() Al is het misschien ook een mooi moment om er gewoon definitief mee te stoppen? Er vanuit gaande dat de kinderwens voortkomt uit een gelukkige relatie en situatie? Als die kleine er straks is dan ga je anders naar het leven kijken. Met zo'n kleine koter in je handen kun je die kale kop vast makkelijker accepteren. |
![]() |
![]() |
![]() |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|