Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
1 maart 2022, 10:54 | #1 |
HaarWeb lid
Geslacht: |
Consult met Kliniek Veldhoven
Op 10 maart zal ik helemaal naar Veldhoven afreizen voor mijn eerste consult. Ik ben bijna 25 jaar (m) en zit al jaren te denken aan een HT (FUE behandeling). Ik ben er vrij zeker van dat ik deze behandeling bij Kliniek Veldhoven wil ondergaan. Welke vragen vind jij het aller belangrijkste om te stellen tijdens zo'n consult?
Advies wordt zeer gewaardeerd! |
1 maart 2022, 13:07 | #2 |
HaarWeb lid
Hi Jesse, Ben zelf ook bij Veldhoven geweest vorig jaar. Het consult loopt vrij vanzelf en je zult een realistisch beeld krijgen. Verder moet je vragen wat jij belangrijk vind. Dichtheid per cm2, werkwijze, aantal behandeldagen, garanties, kwaliteitscontrole op de procedure, hoe garanderen zij een natuurlijke haarlijn etc etc
Fuegenix had in een andere thread nog een goede vraag. Of men de grafts controleert alvorens ze worden terug geplaatst. Ze realiseren dat jij een visitekaartje wordt voor hun, dus qua service / nazorg zit het wel goed. Wat mij opviel (geen idee of het 100% klopt) zij spreiden de grafts meer uit, terwijl een Fuegenix meer aandacht besteed aan het vooraanzicht (lijkt het). Voor beide valt wat te zeggen denk ik. |
1 maart 2022, 14:43 | #3 | |
HaarWeb lid
Citaat:
Dat was in mijn geval voldoende omdat ik wat ouder ben, misschien voor jou de afweging of je later nog een HT nodig zult hebben. Succes in ieder geval |
|
Labels |
consult, fue, haartransplantatie, kliniek, veldhoven |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|