Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 5 december 2022, 16:58   #46
rjklumpers
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 augustus 2020
Berichten: 65
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CJH16 Bekijk bericht
Dit is natuurlijk grote onzin.

Iemand kan al een geruime tijd haartransplantaties uitvoeren en veel ervaring hebben met haartransplantaties, echter als dit telkens op een verkeerde manier wordt uitgevoerd (wat dus blijkbaar nog steeds erg vaak voor komt!) heb jij als patiënt niks aan deze ervaring.
Jij slaat de spijker op z’n kop. Ik heb klinieken vergeleken en gezien dat er velen zijn die jaren bestaan en consistent slecht resultaat afleveren. Misschien leg ik de lat te hoog. maar het komt maar weinig voor dat ik hier op haarweb zelfs een echt natuurlijk resultaat voorbij zie komen. Benieuwd of anderen dat ook zien of dat ik de enige ben en dus te veel verwacht.
rjklumpers is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2022, 12:44   #47
CJH16
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 124
Er zijn maar weinig klinieken en/of artsen die een echt mooi natuurlijk resultaat kunnen neerzetten. Het uiteindelijke resultaat ligt in handen van de arts en niet in die van de goed op elkaar ingespeelde assistentes.

Het ligt ook aan je eigen verwachtingspatroon. Men is al snel tevreden als er ergens haar groeit op plekken waar het daarvoor niet groeide. Als dat voor jou voldoende is dan ben je inderdaad tevreden met een haartransplantatie bij de grote commerciële klinieken met een kostenplaatje tussen de 3000 a 5000 euro, waar de arts even komt binnen kijken om de haarlijn te tekenen en de verdovingen te zetten.

Wil je echt het topresultaat, the extra mile, dan zul je de knip moeten trekken en minimaal rekenen met het dubbele van de hierboven genoemde bedragen.

Ik snap het ook niet dat men bijvoorbeeld twee of zelfs 3 keer naar dezelfde arts en/of kliniek gaan omdat ze niet tevreden zijn met het resultaat. Tenzij dit van te voren zou zijn afgesproken met de arts en onderdeel zou zijn van het totale behandelplan, lees; verschillende zones op het hoofd.

Al met al had je waarschijnlijk ook kunnen kiezen voor een top arts en was je in een keer klaar geweest met een meer natuurlijk ogend resultaat.
CJH16 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 december 2022, 20:31   #48
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 463
Heb vorige week iets over een arts in Hongarije gezien die in een lijstje op internet staat van beste artsen ter wereld (met onder andere van Fuegenix en Bisanga). Hij heet Sikos: https://www.sikos.hu/

In vergelijking met Nederlandse klinieken nog ietsje goedkoper en net iets duurder dan de Turkse. Wellicht voor mensen die naar het buitenland willen iets? Ik zelf geef toch de voorkeur aan een Nederlandse denk ik en ik kon niet veel over hem vinden maar het lijkt geen slechte.
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2022, 02:18   #49
Xdawning
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2019
Berichten: 8
Geslacht:
Kijk ook even naar Omorfy. Daar heb ik een aantal maanden geleden een consult gehad met duidelijke uitleg, relatief nieuwe kliniek maar wel met topresultaat.
Xdawning is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2022, 11:24   #50
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door CJH16 Bekijk bericht
Er zijn maar weinig klinieken en/of artsen die een echt mooi natuurlijk resultaat kunnen neerzetten. Het uiteindelijke resultaat ligt in handen van de arts en niet in die van de goed op elkaar ingespeelde assistentes.

Het ligt ook aan je eigen verwachtingspatroon. Men is al snel tevreden als er ergens haar groeit op plekken waar het daarvoor niet groeide. Als dat voor jou voldoende is dan ben je inderdaad tevreden met een haartransplantatie bij de grote commerciële klinieken met een kostenplaatje tussen de 3000 a 5000 euro, waar de arts even komt binnen kijken om de haarlijn te tekenen en de verdovingen te zetten.

Wil je echt het topresultaat, the extra mile, dan zul je de knip moeten trekken en minimaal rekenen met het dubbele van de hierboven genoemde bedragen.

Ik snap het ook niet dat men bijvoorbeeld twee of zelfs 3 keer naar dezelfde arts en/of kliniek gaan omdat ze niet tevreden zijn met het resultaat. Tenzij dit van te voren zou zijn afgesproken met de arts en onderdeel zou zijn van het totale behandelplan, lees; verschillende zones op het hoofd.

Al met al had je waarschijnlijk ook kunnen kiezen voor een top arts en was je in een keer klaar geweest met een meer natuurlijk ogend resultaat.
Er zijn zeker wel artsen / klinieken die een natuurlijk resultaat neerzetten.

Ik heb liever een goed ervaren op elkaar ingespeeld team met consistente resultaten dan een enkele arts die denkt het allemaal zelf te moeten doen.

Of je tevreden bent, hangt inderdaad volledig af van je verwachtingen.
Sommigen zijn al na 1 behandeling en een dichtheid van 45 grafts/cm2 tevreden, sommigen willen het optimale resultaat.

Als je tevreden bent over de voorgaande behandeling(en), waarom zou je dan niet terug gaan voor een verdichting?

Geen enkele arts kan jou direct meer dan 55 grafts/cm2 geven als dichtheid op een volledig kaal gebied.
Als hij dit wel beweerd, moet je daar heel snel het gebouw uitlopen.

Elke huid heeft een beperkt herstelvermogen (en zeker als daar een x aantal incisies worden gemaakt per cm2 komt dat heel precies).

Een perfect resultaat kan NOOIT in 1 behandeling. acceptabel wel.
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2022, 11:28   #51
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xdawning Bekijk bericht
Kijk ook even naar Omorfy. Daar heb ik een aantal maanden geleden een consult gehad met duidelijke uitleg, relatief nieuwe kliniek maar wel met topresultaat.
Onbekende arts.
Dus geen idee wat de resultaten zijn.
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2022, 14:13   #52
Jefmenow
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2022
Berichten: 14
Geslacht:
Mensen moeten zich ook is afvragen waar je beter wegblijft.


Ik kan alleen maar spreken over mijn eigen slechte ervaring met Dr. Anthone van Cosmedics in België.
Jefmenow is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2022, 15:49   #53
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Haartransplantaties is voor sommige artsen / klinieken / teams een passie, voor anderen een snelle manier om geld te verdienen.

Mijn eerste harttransplantatie (FUT) was bij Laser Aesthetic.
In die tijd onder leiding van Erwin Kettmann met artsen als Villnow en Feriduni.

De artsen kregen letterlijk de opdracht om de behandeling klein te houden zodat mensen (sneller) terug kwamen.
Wel erg dat de artsen zich destijds daarvoor hebben geleend.

Na 7 haartransplantaties alleen op zone 1,2 en de temples weet ik wel waar ik wel en vooral waar ik niet moet zijn.

Met de goede klinieken in Nederland / België kan je geen top 10 mee vullen.
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2022, 17:07   #54
Strider
HaarWeb lid
 
Strider's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 oktober 2006
Berichten: 1.773
Hou ons op de hoogte Limbo, misschien ook leuk als je al een vooraf foto kunt delen
__________________
Regimen
-0.6mg finasteride (12-2006)
-HW-topicals (04-2007) 2x per dag
Strider is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2022, 18:41   #55
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.436
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Strider Bekijk bericht
Hou ons op de hoogte Limbo, misschien ook leuk als je al een vooraf foto kunt delen
Eens kijken of me dat lukt zonder teveel prijs te geven.
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2022, 18:47   #56
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.436
Geslacht:
Eens kijken of de haarlijn nog wat meer naar onderen kam, moet wel natuurlijk blijven. Plus opvullen gebied met eerdere transplantaten. Ca. 2500 grafts verwacht. Morgen over 2 weken.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg IMG-20221116-WA0000.jpg‎ (117,4 KB, 55x gelezen)
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2022, 18:59   #57
rjklumpers
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 augustus 2020
Berichten: 65
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairExpert Bekijk bericht
Er zijn zeker wel artsen / klinieken die een natuurlijk resultaat neerzetten.

Ik heb liever een goed ervaren op elkaar ingespeeld team met consistente resultaten dan een enkele arts die denkt het allemaal zelf te moeten doen.

Of je tevreden bent, hangt inderdaad volledig af van je verwachtingen.
Sommigen zijn al na 1 behandeling en een dichtheid van 45 grafts/cm2 tevreden, sommigen willen het optimale resultaat.

Als je tevreden bent over de voorgaande behandeling(en), waarom zou je dan niet terug gaan voor een verdichting?

Geen enkele arts kan jou direct meer dan 55 grafts/cm2 geven als dichtheid op een volledig kaal gebied.
Als hij dit wel beweerd, moet je daar heel snel het gebouw uitlopen.

Elke huid heeft een beperkt herstelvermogen (en zeker als daar een x aantal incisies worden gemaakt per cm2 komt dat heel precies).

Een perfect resultaat kan NOOIT in 1 behandeling. acceptabel wel.

Meneer de door zichzelf vernoemde haar expert i Je mist de hele boodschap van wat cjh hier zegt.

Daarnaast moet je echt eens wat chiller gaan worden. Dat je een uitgesproken mening hebt is prima. Maar die hoef je niet overal uit te schreeuwen. Jouw mening is niet de enige waarheid, wat je zelf wellicht wel denkt aangezien je je zelf hebt vernoemt tot een expert.

Ik ben vanaf nu dan ook de president van haarweb!
rjklumpers is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2022, 19:00   #58
rjklumpers
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 augustus 2020
Berichten: 65
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Limbo Bekijk bericht
Eens kijken of de haarlijn nog wat meer naar onderen kam, moet wel natuurlijk blijven. Plus opvullen gebied met eerdere transplantaten. Ca. 2500 grafts verwacht. Morgen over 2 weken.
Succes man! Moest vast goedkomen.
rjklumpers is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2022, 20:16   #59
CJH16
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 oktober 2008
Berichten: 124
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door HairExpert Bekijk bericht

Na 7 haartransplantaties alleen op zone 1,2 en de temples weet ik wel waar ik wel en vooral waar ik niet moet zijn.
Wellicht kan het aan mij liggen hoor, maar als je voor dit kleine gebied 7 haartransplantaties hebt ondergaan heb je dus 6 keer een verkeerde keuze gemaakt/ foutieve behandeling gehad.
CJH16 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 december 2022, 20:26   #60
HairExpert
Haartransplantatie expert
 
Geregistreerd: 14 oktober 2022
Berichten: 386
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rjklumpers Bekijk bericht
Meneer de door zichzelf vernoemde haar expert i Je mist de hele boodschap van wat cjh hier zegt.

Daarnaast moet je echt eens wat chiller gaan worden. Dat je een uitgesproken mening hebt is prima. Maar die hoef je niet overal uit te schreeuwen. Jouw mening is niet de enige waarheid, wat je zelf wellicht wel denkt aangezien je je zelf hebt vernoemt tot een expert.

Ik ben vanaf nu dan ook de president van haarweb!
Ik.weet niet wat jij tegen mij hebt, maar graag een toontje lager zingen mag best....En voor de duidelijkheid;

A) ik moet niks en al helemaal niet als jij dat zegt
B) ik draai al 22 jaar mee in dit wereldje, dus ik durf mezelf wel een kenner te noemen
C) mijn mening is een mening..... Dat het de enige waarheid is, zeg ik nergens.

Ik ben door schade wijzer geworden en probeer anderen te adviseren.
Wil je het niet lezen...prima.
__________________
Sinds 2000 al meerdere haartransplantaties ondergaan.

Vrijwel alle Nederlandse en Belgische klinieken gezien en gesproken.
HairExpert is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.