Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 maart 2005, 23:16   #1
Runa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 januari 2005
Locatie: Gelderland
Berichten: 11
Schapenvacht

Hoi allemaal,

Ik zat laatst bij de tv op een heerlijke stoel, waar wij één van onze vele schapenvachten op hebben liggen. Toevallig eentje met lekker lang haar. We hebben ze nu een paar maanden dus er zijn een soort plukken gevormd, waaraan aan het einde van die pluisjes/bolletjes zitten die je ook op je trui kunt hebben.
Wat ik van mezelf merkte is dat ik aan die vacht begon te plukken. Ik haalde zo al die pluisjes er tussenuit en maakte de vacht mooi zacht. (rijmt)

Dus ik dacht.. ik moet persee wat te doen hebben, ik moet ergens aan kunnen zitten. Nu zit ik tijdens het tv kijken altijd op die ene vacht, lekker te plukken. Het verminderd het haarverlies en je hebt toch wat te plukken..
Misschien een ideetje??
Wat ook helpt is je huisgenoten vragen erop te letten, hoewel dat ook pijnlijk kan zijn als je er steeds op gewezen wordt. Je wordt er dan wel aan herinnerd.

Moest ik even kwijt, ik hoop dat iemand er wat aan kan hebben.
Liefs Runa.
Runa is offline   Met citaat reageren
Oud 9 maart 2005, 14:47   #2
charissa42
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2004
Berichten: 13
Mijn dochtertje vindt inderdaad ook een schapenvachtje erg lekker om aan te trekken. Mijn zus heeft er een, maar daar mag ze natuurlijk niet aan trekken.
Ik vind ze alleen erg duur. Maar op zich is het wel een idee, als ze daarmee van haar eigen haren afblijft.
Groetjes Monique.
charissa42 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 06:13.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.