Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 18 januari 2012, 23:49   #1
sjimanski
FUE
 
Geregistreerd: 8 januari 2012
Berichten: 12
2500 Grafts bij Aesthetic Beauty Clinics Veldhoven

Ik ben laatst december 2011 behandelt door Dr Eberson in Veldhoven.
Bij mij hebben ze via de FUE methode 2500 grafts geplaatst in 2 dagen tijd, en ik mag wel zeggen dat ik zeer tevreden ben over mijn behandeling en het resultaat. Dit laatste staat natuurlijk voorop.
Ik zal het in kort vertellen hoe heb bij mij allemaal onstaan is.
Ben een jongen van 36 jaar en heb in 2005 een FUT behandeling ondergaan. Ze hebben bij mij 2000 grafts geplaatst. Dit het merendeel achter op de kruin en een gedeelte voor bij mijn inhammen.
Ik vond het 7 jaar later toch weer tijd voor een vervolg en ben het internet opgegaan voor referenties. Je hebt het al allemaal een keer meegemaakt dus je weet hoe alles in zo'n werk gaat. Kwam toch al gauw terecht bij Aesthetic Beauty Clinics in Veldhoven en heb hiermee toen ook een consult aangevraagt. Op dit consult bij ik geholpen door Peter v/d Ven, deze direct duidelijk en eerlijk was. Hij heeft goed gekeken en gemeten en gaf als advies een tranplantatie van 2500 grafts.
Dit tot mij zelf laten bezinken maar was er eigelijk al uit. Het gaat hier gebeuren. In overleg met peter en dr Eberson een datum vastgeldt.
Ik was er klaar voor en het kon allemaal gaan gebeuren.
De operatie is dan ook heel fijn verlopen, zowel de eerste als de tweede dag. Je mag hier dan ook echt wel spreken over kundige mensen, dat geldt voor de arts en ook voor zijn assistentes. Ze vormen een echt team.
En ook voor dat ik naar huis ging kreeg ik nog een aantal adviesen mee voor de eerste en de daarop volgende nachten. Kijk, je zult altijd de eerste dagen last hebben van je achterhoofd, dat geldt ook voor sde FUE behandeling maar het weegt niet op tegen de naweeen van een FUT strip.

Ik hoop hierbij mensen te kunnen overtuigen van de FUE behandeling bij Aesthetic Beauty Clinics in Veldhoven en zou voor willen zeggen succes ermee.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg DSCN1301.jpg‎ (137,8 KB, 592x gelezen)
Bestandstype: jpg DSCN1307.jpg‎ (140,5 KB, 536x gelezen)

Laatst gewijzigd door sjimanski; 19 januari 2012 om 00:03
sjimanski is offline   Met citaat reageren
Oud 18 januari 2012, 23:52   #2
dieselll
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 mei 2010
Locatie: Vlaanderen
Berichten: 133
Hey leuk verhaal, heb je foto's ook van vooraf en nadien? Ook een foto van je litteken? Hebben ze over je litteken van de FUT ook haartjes gezet?

Succes alvast!
dieselll is offline   Met citaat reageren
Oud 19 januari 2012, 00:15   #3
sjimanski
FUE
 
Geregistreerd: 8 januari 2012
Berichten: 12
hoi
Heb er zojuist even een paar foto's bijgevoegd.
Maar heb geen foto van het litteken.
Toch moest ik in het begin wel even wennen met zo'n grote snee achter op mijn hoofd. We zijn nu 3 weken later en het valt al bijna niet meer op, de haren zijn zodanig gegroeit dat het de snede weer zogoed als bedekt is. Maar heb toch heel veel positieve reactie gehad op het korte koppie.
Het is een gevoel wat dat je erbij hebt. Was het gewent om de haren altijd iest langer te dragen maar in de toekomst kan het goed zijn dat ik ze lekker kort blijf houden.
sjimanski is offline   Met citaat reageren
Oud 24 februari 2012, 16:49   #4
van score
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2011
Berichten: 44
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjimanski Bekijk bericht
hoi
Heb er zojuist even een paar foto's bijgevoegd.
Maar heb geen foto van het litteken.
Toch moest ik in het begin wel even wennen met zo'n grote snee achter op mijn hoofd. We zijn nu 3 weken later en het valt al bijna niet meer op, de haren zijn zodanig gegroeit dat het de snede weer zogoed als bedekt is. Maar heb toch heel veel positieve reactie gehad op het korte koppie.
Het is een gevoel wat dat je erbij hebt. Was het gewent om de haren altijd iest langer te dragen maar in de toekomst kan het goed zijn dat ik ze lekker kort blijf houden.
Hoi Sjimanski,

Ik ben heel erg benieuwd naar je huidige toestand. Zijn de haartjes nu uitgevallen er is er al iets te bespeuren van hergroei..? Zoals je weet overweeg ook ik een Fue bij ABS...
van score is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2012, 21:06   #5
sjimanski
FUE
 
Geregistreerd: 8 januari 2012
Berichten: 12
hoi van score,

Bij mij zijn de meeste haren uitgevallen maar vanuit mijn eerste transplantatie heb ik op het moment een lichte dekking.
Als het allemaal volgens schema loopt dan zal begin april mijn haargrpoei langzaam aan gaan beginnen. Ik heb er alle vertrouwen in dat dit helemaal goed gaat komen. Zodra ik nieuwe haargroei bespeur laat ik dit op mijn forum weten. Over een behandeling bij ABC hoef je geen twijfels te hebben. Het is een prachtige kliniek waar je als gewaardeerde klant behandeld wordt.
Er wordt naar je geluisterd en geven je een passende behandeling.
Heel veel succes
sjimanski is offline   Met citaat reageren
Oud 24 maart 2012, 00:30   #6
Morehair
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2005
Berichten: 2.522
Ziet er goed en rustig uit. Die haren vooraan, zijn dat je eigen haren of verplaatste haren? Anders niet bang dat die uitvallen?

Ik ben benieuwd naar het resultaat.
Morehair is offline   Met citaat reageren
Oud 2 april 2012, 22:36   #7
sjimanski
FUE
 
Geregistreerd: 8 januari 2012
Berichten: 12
Mijn haardos is zich nu aan het herstellen en het ziet er al goed uit.
Het is nu bijna 3,5 maand geleden en je kunt nu al zien dat het geheel helemaal goed gaat komen. Het uiteindelijke resultaat duur tot 1 jaar dus heb nog even, maar zal binnenkort met een antal foto's komen.
Zoals gezegt zeer tevreden en een echte aanrader.
Succes voor de genen die mij willen volgen.
sjimanski is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2012, 11:23   #8
Oliebol2012
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 januari 2012
Berichten: 8
Hallo Sjimanski,

Je geeft in jouw vorige bericht aan dat de haartransplantatie inmiddels 3.5 maanden geleden heeft plaatsgevonden. Kun je wat foto's posten? Ik ben wel heel benieuwd. Zoals je weet ben ik bij dezelfde kliniek behandeld nu 5 dagen geleden.

Het kriebelt allemaal behoorlijk maar lijkt allemaal goed te gaan, vooralsnog nergens last van alleen wat 'beurse' plekken op mijn hoofd.
Oliebol2012 is offline   Met citaat reageren
Oud 21 mei 2012, 21:58   #9
van score
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2011
Berichten: 44
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sjimanski Bekijk bericht
Mijn haardos is zich nu aan het herstellen en het ziet er al goed uit.
Het is nu bijna 3,5 maand geleden en je kunt nu al zien dat het geheel helemaal goed gaat komen. Het uiteindelijke resultaat duur tot 1 jaar dus heb nog even, maar zal binnenkort met een antal foto's komen.
Zoals gezegt zeer tevreden en een echte aanrader.
Succes voor de genen die mij willen volgen.
Hoi Sjimanski,

Ben nu toch wel erg benieuwd naar het resultaat...
van score is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2012, 21:28   #10
van score
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2011
Berichten: 44
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door van score Bekijk bericht
Hoi Sjimanski,

Ben nu toch wel erg benieuwd naar het resultaat...
Enfin...heb Sjimanski 3 weken terug een pb gestuurd waarin ik heb gevraagd naar de hergroei...Heb geen reactie terug en moet nog deze maand beslissen of ik in ga op de offerte van ABC te Veldhoven [offerte is 6 maanden geldig]. Ik vermoed dat één en ander niet naar wens verloopt...
van score is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2012, 22:00   #11
sjimanski
FUE
 
Geregistreerd: 8 januari 2012
Berichten: 12
resultaat na 7 maanden

beste score,

Allereerst, sorry voor mijn laten reactie maar bij mij verloopt alles na wens. Ben inmiddels al op controle geweest vorige maand en mijn haargroei gaat met met stappen vooruit. Ik zal dan ook nog een paar foto's toevoegen en dan kun je mijn resultaat zien na 7 maanden.
Aan de voorzijde heb ik al bijna volledige dichtheid en aan de achterzijde heb ik ook al goed resultaat al merk ik dat het hier langer duurt.
Dit komt omdat men achter een minder doorbloeding heeft als aan de voorzijde, maar ik zie dat dit ook steeds dichter gaat worden en tot een prima resultaat zal gaan lijden. Zie mijn foto van voor het douche en erna.
Je kunt dan ook best een afspraak maken voor een transplantatie want het is een kundig team met een zeer goed eindresultaat.
Mochten en nog vragen zijn dan hoor ik het wel en anders veel succes.
sjimanski is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2012, 22:16   #12
sjimanski
FUE
 
Geregistreerd: 8 januari 2012
Berichten: 12
resultaat na 7 maanden
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 001.jpg‎ (134,2 KB, 314x gelezen)
Bestandstype: jpg 016.jpg‎ (160,1 KB, 299x gelezen)
sjimanski is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2012, 23:17   #13
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Expert ik volg het even niet, waaruit haal je die conclusie?
Op de 1e foto zie je toch duidelijk dat er op de kruin haren zijn getransplanteerd?
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2012, 23:24   #14
Expert
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 februari 2012
Berichten: 152
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
Expert ik volg het even niet, waaruit haal je die conclusie?
Op de 1e foto zie je toch duidelijk dat er op de kruin haren zijn getransplanteerd?
Zekers dzinee, maar je kan de harens/stoppels tellen. Onmogelijk dat daar een bos haar is ontstaan. Dat geeft niet want je kan niet alles in één keer willen, maar iedere onwetende denkt nu misschien dat dit wel is gebeurd op basis van deze laatste foto's. Daar wil ik toch even voor waarschuwen.

Wat betreft die ene foto (en hiermee bedoelde ik de 1e foto van de laatst geplaatste foto's, volg je hem nog ? lol). Of ik zou een nieuw foto toestel kopen of het programma "paint'' even laten voor wat het is.

Laatst gewijzigd door Expert; 19 juni 2012 om 23:29
Expert is offline   Met citaat reageren
Oud 19 juni 2012, 23:41   #15
Memeber
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 maart 2011
Berichten: 716
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Expert Bekijk bericht
Zekers dzinee, maar je kan de harens/stoppels tellen. Onmogelijk dat daar een bos haar is ontstaan. Dat geeft niet want je kan niet alles in één keer willen, maar iedere onwetende denkt nu misschien dat dit wel is gebeurd op basis van deze laatste foto's. Daar wil ik toch even voor waarschuwen.

Wat betreft die ene foto (en hiermee bedoelde ik de 1e foto van de laatst geplaatste foto's, volg je hem nog ? lol). Of ik zou een nieuw foto toestel kopen of het programma "paint'' even laten voor wat het is.
of je houd je opmerkingen voor je.. 1ste foto is helemaal niet geshopped.

@ ts

erg mooi resultaat!
Memeber is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 19:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.