Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 28 september 2006, 17:42   #541
Gattuso
Gattuso
 
Gattuso's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2006
Berichten: 40
Die kruin lijkt me idd ook vrij normaal hoor, zeker als je ziet dat je je haar kletsnat hebt gemaakt. Ik denk dat je bij iedereen dan hoofdhuid ziet, heb bij mezelf nog nooit gecheckt trouwens, maar eens doen.
Gattuso is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2006, 19:09   #542
Inigo
HaarWeb lid
 
Inigo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juli 2005
Berichten: 8
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gattuso
Die kruin lijkt me idd ook vrij normaal hoor, zeker als je ziet dat je je haar kletsnat hebt gemaakt. Ik denk dat je bij iedereen dan hoofdhuid ziet.
Ja, maar toch een stuk minder, denk ik. Kijk naar deze foto.
Dit is wel een kalende kruin.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door derkster1981
ziet er goed uit en je kruin valt ook wel mee.
hoe oud ben je eigenlijk?
Ben bijna 37.

Citaat:
dat pratende kutje vind ik alleen wel een beetje fout staan
haha, da's 'n goeie van je!
Inigo is offline   Met citaat reageren
Oud 28 september 2006, 19:26   #543
ray
Duitse dames sind Toll!
 
ray's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 oktober 2004
Locatie: Tukkerland
Berichten: 3.026
jij hebt zeker van nature licht haar (blond?) wat je dus geverfd hebt.

op de kruin waaieren haren uit elkaar en dus zal je daar de uitgroei sneller zien.
misschien moet je je haar niet kleuren en dan heb je minder last van die kruin ...

en voor 37 jaar heb je nog een mooie haarlijn (ook voor de HT)
__________________
intern:
-propecia (1 mg finasteride) 21-9-2005-> 21-01-2006 proscar (1,25 mg Fina)
-vitaminen en mineralen augustus 2005

extern:
-rooscure
-Alpecin Caffein shampoo C1 (gestopt)
-Tricomin copper peptides (shampoo+cond) (gestopt)
-tricomin copper peptides therapys spray (elke avond inhammen)
verder:
gezondere levenstijl:
-meer groente/fruit/vis
-sporten
-gestopt met roken op 14/07/2006 --> al weer een jaar aan de peuk
Status:
Stabiel+langzaam verbetering



ray is offline   Met citaat reageren
Oud 29 september 2006, 12:41   #544
Gattuso
Gattuso
 
Gattuso's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 augustus 2006
Berichten: 40
Je gebruikt in elk geval al finasteride, dus dat zal helpen om je haar te behouden, vooral op de kruin. Wie weet zelfs nog wat hergroei !
Voor 37 jaar mag je inderdaad niet klagen met je haar, dat moet ik zelf nog maar zien te redden!
Gattuso is offline   Met citaat reageren
Oud 23 oktober 2006, 17:26   #545
martindeman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2005
Berichten: 175
Hier mijn status voordat ik begin met fina (morgen). Hiervoor heb ik 3 of 4 maanden saw palmetto gebruikt elke dag, maar ik weet niet of dit helpt. Wel ben ik sinds vorig jaar ENORM achteruit gegaan, en word nu ook het haar bovenop steeds dunner.

Forgive me voor het plaatsen van anonieme foto's, maar k vind het toch een beetje apart om het zo op i-net te plaatsen.
Verder wil ik het volhouden elke maand een nieuwe foto te plaatsen met de status van mijn haar..

martindeman is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2007, 21:45   #546
Steven76
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 maart 2007
Berichten: 69
Hoe gaat het nu verder met je ?
Steven76 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 augustus 2007, 20:05   #547
martindeman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2005
Berichten: 175
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Steven76 Bekijk bericht
Hoe gaat het nu verder met je ?
Bij mij is de combinatie van Finesteride en minoxidil 5% erg goed aangeslagen. Bovenop lijkt het een stuk dikker dan eerst, er is volgens mij ook sprake van hergroei bij de inhammen. Ik zal binnenkort eens een paar foto's uploaden!
martindeman is offline   Met citaat reageren
Oud 20 augustus 2007, 20:15   #548
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martindeman Bekijk bericht
Bij mij is de combinatie van Finesteride en minoxidil 5% erg goed aangeslagen. Bovenop lijkt het een stuk dikker dan eerst, er is volgens mij ook sprake van hergroei bij de inhammen. Ik zal binnenkort eens een paar foto's uploaden!

Altijd chill om te horen!
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2007, 02:05   #549
vroegahh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juni 2007
Berichten: 18
ik zag dit topic en dacht: hee, dan kan ik mijn haar ook wel even posten.

Ik heb dus sinds februari-maart ineens last van extreme harduitval. In vergelijking met de meeste forummers ben ik denk ik een van de weinigen waar het echt snel gaat. Bekijk de fotos en oordeel zelf hoe snel mijn uital is gegaan in een ongeveer een half jaartje tijd.

vid6.jpg Ik heb geen idee hoe oud mensen mij schatten. Ik hoor vaak ongelofelijk hoge leeftijden. Ik wil even benadrukken dat ik augustus 19 ben geworden. Hier lijkt het nog wel mee te vallen. Opzich niets mis denk je.

Hier komt de volgende van bovenaf
vid7.jpg
Al iets duidelijker.

En dan nu de inhammen.
Untitled-1.jpg
vid11.jpg

Elke dag dat ik mijn haar uitspoel of was en mijn handen door het haar haal dan komen er echt belachelijk veel haren af. Het is echt een enorm belachelijke vorm van haaruitval zeker op zon jonge leeftijd vind ikzelf. Ik vraag me dan ook af of middelen als fina mij zullen helpen dit proces te remmen en mogelijk te hergroeien.

Ik was mijn haar regelmatig met rooscure (2-3 keer de week) en ben begonnen met dit dieet: http://ezinearticles.com/?Stop-Hair-Loss-and-Regrow-Hair!&id=78448

Ik heb de vitaminen en biotine al binnen. De andere middelen onderaan heb ik voornamelijk bij de gezond en wel winkel besteld.

Ik vind het schandalig hoe snel mijn haaruitval gaat. Ik zou er vrede mee hebben gehad als het op een wat latere leeftijd met een langzamer tijdperk zou gaan zoals ik veel op dit forum zie. Ik ben mijn DNA gaan haten omdat je constant geconfronteerd wordt met de uitval, en daar wordt je op jonge leeftijd echt niet vrolijk van. De haren vallen al uit bij het minste geringste grove haarkammetje.

Zijn er meer leden die dit hebben gezien of zelf meemaken?

Laatst gewijzigd door vroegahh; 31 augustus 2007 om 02:12
vroegahh is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2007, 02:51   #550
Ed1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 oktober 2006
Locatie: Nederland
Berichten: 113
Ik heb zowat exact dezelfde haarlijn als jou! Jij hebt geluk dat het bovenop nog wat vol is, zelfs dat is hier al wat minder (vooral met gel erin) Nog frustrerender is om mijn vader te zien met z'n 55jaar, nat haar, gewoon geen hoofdhuid te zien, geen inhammen of kalende kruin, enkel langzaam aan grijzend... En ik verdomme met mn 21 al middeltjes etc aan het gebruiken..

Soms met uitgaan voel ik me iets beter als ik 'lotgenoten' zie, een opmerking van een vriend ofzo laat je echter de moed welleens volledig zakken..

Tsjah, ik ben nu sinds kort echt bezig om er iets aan te doen, dus maar afwachten hoe het uitpakt.. Mn neef is echter wel flink kalend (rond de 35) maar weet niet zeker of dat in verband staat met mij.. Echter ben ik nogal bang dat ik qwa haar status hem achterna ga..
Ed1 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2007, 12:39   #551
vega24
HaarWeb lid
 
vega24's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 oktober 2006
Berichten: 334
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vroegahh Bekijk bericht
ik zag dit topic en dacht: hee, dan kan ik mijn haar ook wel even posten.

Ik heb dus sinds februari-maart ineens last van extreme harduitval. In vergelijking met de meeste forummers ben ik denk ik een van de weinigen waar het echt snel gaat. Bekijk de fotos en oordeel zelf hoe snel mijn uital is gegaan in een ongeveer een half jaartje tijd.

Bijlage 1884 Ik heb geen idee hoe oud mensen mij schatten. Ik hoor vaak ongelofelijk hoge leeftijden. Ik wil even benadrukken dat ik augustus 19 ben geworden. Hier lijkt het nog wel mee te vallen. Opzich niets mis denk je.

Hier komt de volgende van bovenaf
Bijlage 1885
Al iets duidelijker.

En dan nu de inhammen.
Bijlage 1886
Bijlage 1888

Elke dag dat ik mijn haar uitspoel of was en mijn handen door het haar haal dan komen er echt belachelijk veel haren af. Het is echt een enorm belachelijke vorm van haaruitval zeker op zon jonge leeftijd vind ikzelf. Ik vraag me dan ook af of middelen als fina mij zullen helpen dit proces te remmen en mogelijk te hergroeien.

Ik was mijn haar regelmatig met rooscure (2-3 keer de week) en ben begonnen met dit dieet: http://ezinearticles.com/?Stop-Hair-Loss-and-Regrow-Hair!&id=78448

Ik heb de vitaminen en biotine al binnen. De andere middelen onderaan heb ik voornamelijk bij de gezond en wel winkel besteld.

Ik vind het schandalig hoe snel mijn haaruitval gaat. Ik zou er vrede mee hebben gehad als het op een wat latere leeftijd met een langzamer tijdperk zou gaan zoals ik veel op dit forum zie. Ik ben mijn DNA gaan haten omdat je constant geconfronteerd wordt met de uitval, en daar wordt je op jonge leeftijd echt niet vrolijk van. De haren vallen al uit bij het minste geringste grove haarkammetje.

Zijn er meer leden die dit hebben gezien of zelf meemaken?
slik je al fina of duta?
__________________


Regime:

18-7-2008 1e HT FUE 1050 AC te Hasselt.

1.25Mg Finasteride - (10-11-2006)

5% Minox/Duta Topical - (28-1-2008)

1x 320MG Saw Palmetto.

Rooscure 2x per week - (26-11-2006)
Folligen Therapy Spray - (27-8-2007) 1x per week.
Emu Oil for Hair - (27-8-2007) Gestopt!
Vitamines ( IJzer,Zink etc,)

Status NW_2

Pitiful Scum.

You Die...
vega24 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2007, 12:49   #552
vroegahh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juni 2007
Berichten: 18
Neen ik heb grbuik nog geen fina of dusta. Ik ben nogmaals van plan dit dieet te gaan volgen: http://ezinearticles.com/?Stop-Hair-...Hair!&id=78448 Het klinkt nar mijn idee overtuigend in combinatie.


Even een reactie op ed: Heb jij ook last van het belachelijk veel uitvallen van haar in de douche? Ik hoor mensen daar nooit over. Als ik even mijn haar was dan lijkt het net of de haren vastgeplakt zitten met prit ofzo
vroegahh is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2007, 13:33   #553
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vroegahh Bekijk bericht
Even een reactie op ed: Heb jij ook last van het belachelijk veel uitvallen van haar in de douche? Ik hoor mensen daar nooit over.
Integendeel. Ik lees voortdurend verhalen van mensen die veel haren zien in het doucheputje. Daar word ik juist flauw van, want haren horen in het doucheputje en niet in het hele huis plus in de maaltijd, zoals bij mij thuis.
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2007, 14:49   #554
vroegahh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 juni 2007
Berichten: 18
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hanna Bekijk bericht
Integendeel. Ik lees voortdurend verhalen van mensen die veel haren zien in het doucheputje. Daar word ik juist flauw van, want haren horen in het doucheputje en niet in het hele huis plus in de maaltijd, zoals bij mij thuis.
Ik bedoel dat als je je haar wast dat je hele handen vol met haar zitten, ik praat niet over een haar of 5 maar minstens 20-40 per hand.
vroegahh is offline   Met citaat reageren
Oud 31 augustus 2007, 14:53   #555
Ed1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 oktober 2006
Locatie: Nederland
Berichten: 113
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vroegahh Bekijk bericht
Even een reactie op ed: Heb jij ook last van het belachelijk veel uitvallen van haar in de douche? Ik hoor mensen daar nooit over. Als ik even mijn haar was dan lijkt het net of de haren vastgeplakt zitten met prit ofzo
Ik heb mn haar momenteel zo kort dat het gewoon niet opvalt Ook is de staat nou niet echt verbeterd of verslechterd heb ik het idee..

Toen ik mn haar wat langer had kwam er onder de douche snel al heel wat haren uit ja, maar ik gebruikte ook veel gel, dus alles kleefde samen en met het uitwassen leek het dubbel zoveel denk ik.. Als ik op een dag met mn hand door het haar ging had ik altijd iets van 5 haren beet ongeveer. Ik deed dit niet continue, want ik ben bang dat ik dan iedere keer zo'n 5 haren in mn hand had
Ed1 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Mijlpaal : HaarWeb bereikt 1000 leden! Webmaster Mededelingen 5 7 januari 2004 11:27
Aminexil: Misbruik/misleiding mbt foto's op haaruitval.net Chris AGA - Algemeen 13 11 maart 2002 23:35


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 09:59.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.