Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 juli 2022, 13:23   #1
hairry
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 februari 2005
Berichten: 305
Kliniek en transplantatie

Google kan al mijn vragen niet beantwoorden. over 12 dagen heb ik een afspraak voor een ht bij een kliniek en voel nu de spanning steeds meer

na het omspitten van internet las ik in sommige reviews van mensen bij wie een aantal geplaatste grafts niet is gaan groeien of de gewenste dichtheid niet is gehaald..

antwoorden van klinieken hierop zijn dat het nooit niet aan hun ligt . vaak word het allemaal gelijk afgeschoven op verdere bestaande haaruitval. mijn inziens te makkelijk afschuiven zonder je naam te willen verliezen.

mijn angsten zijn toch dat ik iets anders vrees.

1. kunnen er tijdens het transplanteren haarwortels beschadigd raken met het uithalen en terug plaatsen van de grafts zodat deze wel gezet zijn maar uiteindelijk niet gaat groeien i.v.m beschadiging..?

(of is dat mogelijk ook het vooraf al indekken van een kliniek dat ze van te voren al zeggen dat zoveel procent niet gaat groeien..)

2.waarom adverteren veel klinieken met; op 3 uur plaatsen wij wel 3000 grafts en staat u zo weer buiten.. alsof de klant er zo snel mogelijk vanaf wilt zijn. ?

3. is het mogelijk om ook in littekenweefsel haren te laten groeien..?
ik heb namelijk in het verleden 2x fut gehad

4. Laatste vraag! en toch wel een heel belangrijk punt voor mij.

Hoe kan ik controleren tijdens de transplantatie dat ik het beloofde aantal grafts daadwerkelijk ook krijg..?????
hairry is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:21.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.