Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 februari 2010, 20:17   #91
mario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Nee, werd daar niet blij van als ze dat tegen me zeiden...

Maar dit lelijke eendje is een enorme adonis geworden...
nou nou , eigen roem stinkt ambo acteur diesel lijk je wel iets op volgens teddybeer ,
mario is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2010, 22:00   #92
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mario Bekijk bericht
nou nou , eigen roem stinkt ambo acteur diesel lijk je wel iets op volgens teddybeer ,
Nou, die bolus op de wc net ook...

En waar lijken jij en teddybeer op?

Straks nog op zoek naar tattoohead?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2010, 22:06   #93
mario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Nou, die bolus op de wc net ook...

En waar lijken jij en teddybeer op?

Straks nog op zoek naar tattoohead?
ga je het doen dan in enschede!!!
mario is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2010, 22:16   #94
mario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Nou, die bolus op de wc net ook...

En waar lijken jij en teddybeer op?

Straks nog op zoek naar tattoohead?
Ik zal eerlijk zijn mij vriendin lijkt precies op die blonde van spuiten en slikken , ben naam vergeten. dus geen 125 kilo
mario is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2010, 22:20   #95
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mario Bekijk bericht
ga je het doen dan in enschede!!!
Heb afspraak staan, maar zou voor die tijd nog wel graag die gozert willen zien!
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2010, 22:26   #96
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mario Bekijk bericht
Ik zal eerlijk zijn mij vriendin lijkt precies op die blonde van spuiten en slikken , ben naam vergeten. dus geen 125 kilo
Als ze hierop lijkt (Nicolette Kluijver), ga ik het zeker doen in Enschede (de ene spuiten en de andere slikken)...
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg kluijver.jpg‎ (33,9 KB, 39x gelezen)
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 februari 2010, 22:54   #97
mario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Als ze hierop lijkt (Nicolette Kluijver), ga ik het zeker doen in Enschede (de ene spuiten en de andere slikken)...
die ja , ga nou stappen als ik die gozer zie laat ik je het morgen weten .
mario is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2010, 01:11   #98
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mario Bekijk bericht
die ja , ga nou stappen als ik die gozer zie laat ik je het morgen weten .
Jeetje man, met zo'n superwijffie thuis ga je toch niet stappen of mocht ze mee deze keer?
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 7 februari 2010, 22:32   #99
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
07 februari 2010 , ik heb mijn haar weer afgeschoren, om lengte verschil te voorkomen, want k heb nu nog verschillende behandelingen die moeten uitkomen, kijk maar eens naar de foto van mijn litteken behandeling, die grafts schijnen goed door te komen al, wordt wel mooi denk k, mn huid is wel een beetje rood op sommige plekken, maar dat komt ook door t scheren!
__________________
Klik hier voor mijn HT-blog met foto's!
Haarwerken k33 hairhotel tot 2000
FUT Hairplus, 860+620+830+1870 grafts, 2001-2006
FUE Prohair dr. De Reys, 2000 grafts, 2008
FUE Prohair dr. De Reys, 944 grafst voor de temples, 2009
FUE AC dr. Feriduni, 270 grafts, litteken, 2009
FUE AC dr. Feriduni, 1700 grafts, voor-, midden en kruin, 2010
Medische pigmentatie litteken door Irma Hulscher februari 2010, totaal 3 behandelingen.
Medische pigmentatie voor,midden,kruin, en litteken door Isabella van Beautycare Noordwijk in maart 2011.
FUE AC dr. Feriduni 1000 grafts op de kruin in mei 2011.
FUE AC dr. Feriduni 838 grafts in de 2 littekens en haarlijn 1 juli 2011
FUE AC dr. Feriduni 746 grafts kruin en littekens 160412

Totaal 11.678 grafts

Verder geen medicijnen, wel tijdelijk MSM en multivitaminen voor optimaal herstel en voorts gewoon gezond mogelijk leven!
rise is offline   Met citaat reageren
Oud 10 februari 2010, 14:02   #100
rise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2007
Berichten: 336
100210 Vandaag ben ik bij Irma Hulscher geweest voor een medische pigmentatie op mijn littekens, ze heeft ze allemaal bijgewerkt, het ziet er echt geweldig uit vindt, nog een beetje rood, maar dit trekt wel weer bij, De 1e foto is voor de pigmentatie, de 3 volgende van na de behandeling, k ben meer dan tevreden
__________________
Klik hier voor mijn HT-blog met foto's!
Haarwerken k33 hairhotel tot 2000
FUT Hairplus, 860+620+830+1870 grafts, 2001-2006
FUE Prohair dr. De Reys, 2000 grafts, 2008
FUE Prohair dr. De Reys, 944 grafst voor de temples, 2009
FUE AC dr. Feriduni, 270 grafts, litteken, 2009
FUE AC dr. Feriduni, 1700 grafts, voor-, midden en kruin, 2010
Medische pigmentatie litteken door Irma Hulscher februari 2010, totaal 3 behandelingen.
Medische pigmentatie voor,midden,kruin, en litteken door Isabella van Beautycare Noordwijk in maart 2011.
FUE AC dr. Feriduni 1000 grafts op de kruin in mei 2011.
FUE AC dr. Feriduni 838 grafts in de 2 littekens en haarlijn 1 juli 2011
FUE AC dr. Feriduni 746 grafts kruin en littekens 160412

Totaal 11.678 grafts

Verder geen medicijnen, wel tijdelijk MSM en multivitaminen voor optimaal herstel en voorts gewoon gezond mogelijk leven!

Laatst gewijzigd door rise; 10 februari 2010 om 15:41
rise is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2010, 12:35   #101
smartahari
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juli 2009
Berichten: 12
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Heb afspraak staan, maar zou voor die tijd nog wel graag die gozert willen zien!
Ik post bijna nooit maar ben een trouwe volger van het forum en nu wil ik toch wel even reageren. Ik ben ervan overtuigd dat microhairtattooing, medische haarpigmentatie of hoe je het ook noemen wilt, een prachtoplossing is voor mensen die hun haar kort scheren en ik sluit zeker niet uit dat ik deze kant ook op ga. Persoonlijk vind ik het HEEL belangrijk dat dit gedaan zou worden door iemand die hier zich volledig op toegelegd heeft en resultaten kan laten zien. Ik moet je heel eerlijk zeggen dat geld voor mij absoluut ondergeschikt zou zijn in deze. Liever een paar honderd of duizend euro meer betalen voor een goede oplossing, het is immers altijd nog goedkoper dan een HT. In principe kan natuurlijk iedere tattooshop een paar puntjes op je hoofd zetten en hier een paar honderd euro voor vragen. Maar het resultaat wanneer dit om welke reden dan ook mislukt lijkt me pure horror. Ik hoop dat je de juiste keuze maakt........
smartahari is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2010, 13:04   #102
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smartahari Bekijk bericht
Maar het resultaat wanneer dit om welke reden dan ook mislukt lijkt me pure horror. Ik hoop dat je de juiste keuze maakt........
Dat het zou mislukken speelt ook af en toe wel door mijn hoofd. Wat moet ik dan?

Maar ben daar op gesprek geweest en heb er een heel goed gevoel van overgehouden. De man zit al jaren in het vak, maakt de meest mooie kunstwerken, wenkbrauwen en tepels.

Ik zou eerlijk gezegd niet weten waarom hij stoppeltjes niet zou kunnen nabootsen...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2010, 16:53   #103
smartahari
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juli 2009
Berichten: 12
In principe kan je je afvragen hoe moeilijk het nu kan zijn om een paar duizend puntjes te tattoeeren, echer ik heb me inmiddels aardig in deze materie verdiept wil niemand angst aanjagen maar ik heb ook al wat foto's van werk gezien bij mensen waarbij de stoppels door een tattooshop aangebracht waren en na verloop van tijd de inkt blauw-groen was uitgeslagen. Dit valt natuurlijk op. Verder worden we na verloop van tijd allemaal een keer grijs in de haarkrans en bij het haar wat er bovenop nog resteert. Ik vraag me af hoe het er dan uitziet. Andere oplossingen van bedrijven die zich puur op microhairtattooing hebben toegelegd, zoals bijvoorbeeld bij Headstyl of Hishairclinic in Engeland lijken semi-permanent te zijn dus vervagen na verloop van tijd. Dit heeft als nadeel dat je na een paar jaar weer opnieuw langsmoet om het (tegen waarschijnlijk een aardig uurtarief) te laten bijwerken maar het voordeel is dat je de kleur in de toekomst meer kan aanpassen aan je grijze haren. In de VS zit ook iemand die het kunstje aardig onder de knie lijkt te hebben maar zijn oplossing is ook echt permanent (www.artistryconcepts.com), bovendien heb ik ook van hem slechte resultaten gezien. Overigens vind ik dat er prachtige, niet van echt te onderscheiden resultaten op de websites van Headstyl en hishairclinic staan maar soms staan er haarlijnen bij die er echt onnatuurlijk laag en recht uitzien. Zonde want op die manier maak je jezelf voor de buitenwereld natuurlijk "verdacht".
smartahari is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2010, 16:56   #104
smartahari
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juli 2009
Berichten: 12
en hierbij de juiste link...Excuses http://www.artistryconceptsllc.com/
smartahari is offline   Met citaat reageren
Oud 11 februari 2010, 17:16   #105
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door smartahari Bekijk bericht
In principe kan je je afvragen hoe moeilijk het nu kan zijn om een paar duizend puntjes te tattoeeren, echer ik heb me inmiddels aardig in deze materie verdiept wil niemand angst aanjagen maar ik heb ook al wat foto's van werk gezien bij mensen waarbij de stoppels door een tattooshop aangebracht waren en na verloop van tijd de inkt blauw-groen was uitgeslagen. Dit valt natuurlijk op. Verder worden we na verloop van tijd allemaal een keer grijs in de haarkrans en bij het haar wat er bovenop nog resteert. Ik vraag me af hoe het er dan uitziet. Andere oplossingen van bedrijven die zich puur op microhairtattooing hebben toegelegd, zoals bijvoorbeeld bij Headstyl of Hishairclinic in Engeland lijken semi-permanent te zijn dus vervagen na verloop van tijd. Dit heeft als nadeel dat je na een paar jaar weer opnieuw langsmoet om het (tegen waarschijnlijk een aardig uurtarief) te laten bijwerken maar het voordeel is dat je de kleur in de toekomst meer kan aanpassen aan je grijze haren. In de VS zit ook iemand die het kunstje aardig onder de knie lijkt te hebben maar zijn oplossing is ook echt permanent (www.artistryconcepts.com), bovendien heb ik ook van hem slechte resultaten gezien. Overigens vind ik dat er prachtige, niet van echt te onderscheiden resultaten op de websites van Headstyl en hishairclinic staan maar soms staan er haarlijnen bij die er echt onnatuurlijk laag en recht uitzien. Zonde want op die manier maak je jezelf voor de buitenwereld natuurlijk "verdacht".
Zoals op elk gebied lopen er overal goede en minder goede vaklieden rond.

En net zoals bij elke ingreep, loop je een bepaald risico. Of het nu om een haartransplantatie, haarwerk of autoreparatie gaat.

Waar ik het laat doen, heeft de goede man dus ervaring met wenkbrauwen en tepels tatoeëren, dus voor mij een teken dat het niet de eerste de beste is. En dat hij aangaf om nog niet mijn litteken te willen doen omdat hij dan bang is dat de inkt uit gaat lopen, gaf me ook een goed gevoel.

Ik heb hem ook gevraagd of verkleuring mogelijk is. Hij liet me een hele oude tatoeage van hem zelf zien op zijn arm en daar zag het er wat blauw/groen/zwartachtig uit. Maar ten eerste zat die er al tientallen jaren en ten tweede zal de huidige inkt ook beter zijn dan vroeger.

Hij zal ook niet de kleur van mijn huidige haar nemen, maar een kleur tussen mijn huidige kleur (donkerbruin/zwart) en grijs in (ben bij mijn oren al wat grijzend).

Hier een foto van een vrouw die totaal nog niet grijzend is maar het toch een grijzige gloed geeft bij haar geschoren hoofd.

Omdat mijn hoofd natuurlijk veel wordt blootgesteld aan licht en zon zal de kleur sowieso wat gaan vervagen met de jaren, dus in dit geval dan een voordeel.

Ik had die Engelse klinieken ook gecontacteerd, maar die gaven niet thuis en waren schrikbarend duur.

En ben het met je eens dat sommige haarlijnen heel erg onnatuurlijk zijn. Veel te strakke lijnen ook. Ik ga morgen enkel voor het opvullen van mijn kalende gebied en heb voor in mei nog een vervolgafspraak staan voor de finishing touch.

Maar waardeer ten zeerste je reacties!!

Morgen weten we voorlopig meer...
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg tondeuse14.jpg‎ (62,7 KB, 58x gelezen)

Laatst gewijzigd door Ambo; 11 februari 2010 om 17:18
Ambo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.