Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Hirsutisme > Hirsutisme - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 7 september 2010, 14:34   #1
Dominique1985
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 september 2010
Berichten: 3
Overbeharing in de hals

Hoi Allemaal,

Ik heb sinds mijn 18e last van overbeharing in mijn hals en op mijn wangen.
Ik loop ermee bij een dermatoloog in het ziekenhuis, maar daar hebben ze me tot nu toe niet verder kunnen helpen.
Ik ben ondertussen al ruim twee jaar bezig met mijn dermatoloog om de overbeharing weg te laten laseren via een Diodelaser.
Mijn arts zei tegen mij dat hij het apparaat nog niet had en dat het bestuur van het ziekenhuis er eerst mee accoord moest gaan.
Dat is nu twee jaar geleden en ik ben het goed zat.
Elke keer als ik daar voor een afspraak kom is het weer het zelfde liedje.
Ik ben ook in Utrecht in het ziekenhuis geweest om mijn hormonen te laten controleren, maar daar bleek alles in orde mee te zijn.
Ze zeiden dat ik gewoon simpel weg domme pech heb dat ik dit heb.

Ik heb vandaag gebeld met het ziekenhuis in Bergen Op Zoom voor een intake.
Ik kan er aanstaande vrijdag terecht voor een intake gesprek.
Ik weet niet zo goed wat ik er van moet verwachten en daarom is mijn vraag heeft iemand er ervaring mee?

Groetjes Dominique
Dominique1985 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 september 2010, 23:56   #2
zatwhisky
Banned user
 
Geregistreerd: 13 januari 2009
Berichten: 20
Gewoon weg scheren helpt dat niet dan?
zatwhisky is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2010, 12:23   #3
Dominique1985
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 september 2010
Berichten: 3
Helaas helpt scheren niet. Je krijgt het niet goed weg en mijn huis word steeds gevoeliger.
En het feit is dat ik het alleen weg mag scheren met een scheermesje wat 5 mesjes heeft.
Maar dat doe ik momenteel al heel lang en het word er niet mooier op.
Je blijft het zien
Dominique1985 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2010, 00:09   #4
Opatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 augustus 2010
Berichten: 2
ik kamp ook met dit probleem, er zou iets op de markt moeten komen dat je na 1 beurt op de gewenste plek nooit geen haar meer krijgt. moest dit bestaan dan kan het me niet schelen of het 1000-2000 euro kost
Opatje is offline   Met citaat reageren
Oud 23 januari 2011, 14:54   #5
birdie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2011
Berichten: 1
hi, gewoon laten behandelen met bv Elos methode, of als je een lichte huidskleur hebt laten laseren. Een zorgverzekeraar als bv de Ohra vergoedt aaridg wat. Ik heb bij de Ohra de zorgverzekering uitgebreid, die vergoed tot 1000 euro. Succes ermee.
birdie is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2011, 16:24   #6
xMie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 augustus 2008
Berichten: 17
Zelf heb ik gemerkt dat de Kalo crème werkt (maar wel traag bij mij). Ik had er eens reclame van gezien in een blaadje en (wanhopige ik) ging het product kopen in de winkel (het moest maar eens werken he). Ik probeerde het en merkte niet echt iets.
Nadat ik op deze website had gelezen dat niemand echt resultaat had met Kalo wilde ik het product dan ook niet meer kopen.
Ik heb het uiteindelijk toch nog eens opnieuw gekocht en eigenlijk was het de vrouw van de winkel die me toen heeft overtuigd om het nog even te proberen... En inderdaad, na een tijd merkte ik dat de haartjes lichter terugkwamen en ondertussen ook minder...
Ik gebruik het vooral op mijn benen en bij een ander was het waarschijnlijk al lang in orde, maar zelf had ik heel donkere haartjes die ook steeds meteen terugkwamen en bovendien ook veel last van ingegroeide haartjes en wondjes enzo, dus bij mij duurt het traject nogal lang... Maar er is ondertussen een groot verschil tussen mijn benen vroeger en mijn benen nu.
xMie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Ook ik heb last van overbeharing Wollie Hirsutisme - Algemeen 23 5 december 2011 14:16
rood harige met overbeharing Wika Hirsutisme - Algemeen 0 1 september 2009 09:27
Overbeharing? Kruiden tegen overbeharing? Ukkie Hirsutisme - Behandelingen 7 13 juli 2009 21:07
PCO en overbeharing Sandy Hirsutisme - Behandelingen 60 4 mei 2007 19:07
antihistamicum(anti-allergiemiddelen) en overbeharing??? Marte Hirsutisme - Algemeen 9 9 april 2007 18:13


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.