Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Van alles en nog wat...

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 juli 2005, 14:21   #121
wilfried
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 300
Boedha!

Hallo Georgie, dat heeft Boedha oa. gezegd en nog zoveel meer! Heb van hem ook al boeken gelezen!
Heb onlangs ook een mailtje op haarweb gezet van Boedha en zijn leerlingen die ook wilden weten wie er gelijk had.
Je zal het verhaal wel kennen!
Liefs, Karin.
wilfried is offline   Met citaat reageren
Oud 4 juli 2005, 14:30   #122
wilfried
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 300
Fluridil??

Hallo haarmanneke, wat die fluridil betreft, daar heb ik zelfs nog nooit van gehoord. En mijn man heeft geen haarprobleem, en als hij er wel een probleem mee had, zou hij zich daar NIETS van aantrekken. Zo zit hij nu éénmaal in elkaar. Zou willen dat ik dat ook kon, maar ik werk eraan, dit gaat natuurlijk niet van vandaag op morgen omdat die haaruitval al 14 jaren bezig is!
Het lichaam is een vervoermiddel om te kunnen functioneren op de aarde, heeft totaal geen belang, eens je daar bewust van wordt, komt de rest vanzelf!
Maar ja, zo denk ik erover
Nu echt poetsen, daaaaaag.
wilfried is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2005, 01:16   #123
wilfried
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 maart 2005
Berichten: 300
Die Astrologen Toch!!!

Dit is echt mijn allerlaatste reactie hoor want ik weet dat ik velen op hun zenuwen werk!
Dinsdagavond kon ik mijn vrouwelijke nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb ik gekeken naar het progamma "God bestaat niet".
Zeer interessant : een astroloog die in het heelal gaat zoeken naar God!
En raar maar waar, hij heeft er geen man gezien met een lange witte baard!
Hoe kan dat nu toch???
En op de wolken heeft hij ook geen kerstman gezien met een arendsslee!!!
Ik wens hem nog veel geluk in zijn zoektocht naar "God", de man met de lange witte baard, in het heelal!
wilfried is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2005, 10:26   #124
Bas6562
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 april 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wilfried
Dit is echt mijn allerlaatste reactie hoor want ik weet dat ik velen op hun zenuwen werk!
Dinsdagavond kon ik mijn vrouwelijke nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb ik gekeken naar het progamma "God bestaat niet".
Zeer interessant : een astroloog die in het heelal gaat zoeken naar God!
En raar maar waar, hij heeft er geen man gezien met een lange witte baard!
Hoe kan dat nu toch???
En op de wolken heeft hij ook geen kerstman gezien met een arendsslee!!!
Ik wens hem nog veel geluk in zijn zoektocht naar "God", de man met de lange witte baard, in het heelal!
Vermakelijk idd, wat een oppervlakkig programma is t toch eigenlijk. Met behulp van professoren en andere zg. geleerden het niet-bestaan van God proberen te bewijzen. Alsof dat ineens meer gewicht in de schaal zou leggen...helaas doet t dat wel voor heel veel mensen.
Bas6562 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2005, 10:34   #125
Haarmannetje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 augustus 2002
Berichten: 4.021
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wilfried
Dit is echt mijn allerlaatste reactie hoor want ik weet dat ik velen op hun zenuwen werk!
Dinsdagavond kon ik mijn vrouwelijke nieuwsgierigheid niet bedwingen en heb ik gekeken naar het progamma "God bestaat niet".
Zeer interessant : een astroloog die in het heelal gaat zoeken naar God!
En raar maar waar, hij heeft er geen man gezien met een lange witte baard!
Hoe kan dat nu toch???
En op de wolken heeft hij ook geen kerstman gezien met een arendsslee!!!
Ik wens hem nog veel geluk in zijn zoektocht naar "God", de man met de lange witte baard, in het heelal!
Hij is geen astroloog, Karin, hij is een astrofysicus. Ik denk dat je hem nogal beledigt door hem een astroloog te noemen .

En hij was ook niet op zoek naar God. Hij merkte op dat hij Hem nog nooit was tegen gekomen, maar dat was sarcastisch bedoeld om zijn mening kracht bij te zetten. Ik kreeg de indruk het hem geen ruk interesseert of God wel of niet bestaat. Hij zei dat wij te maken hebben met onze fysische realiteit en voor de rest zal het allemaal wel.

Wel is mijn algemene mening over de wetenschappers in 'God bestaat niet' tot nu toe (behalve Carla, die psychiatrice) dat ze nogal een simplistisch beeld van God hebben. "Een man met een witte baard," kom op zeg !
Haarmannetje is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2005, 13:16   #126
Tiuri
HaarWeb lid
 
Tiuri's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 9 april 2004
Berichten: 5.706
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wilfried
Ik wens hem nog veel geluk in zijn zoektocht naar "God", de man met de lange witte baard, in het heelal!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bas6562
Vermakelijk idd, wat een oppervlakkig programma is t toch eigenlijk.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haarmannetje
Wel is mijn algemene mening over de wetenschappers in 'God bestaat niet' tot nu toe (behalve Carla, die psychiatrice) dat ze nogal een simplistisch beeld van God hebben. "Een man met een witte baard," kom op zeg !
Maar Karin, Bas en Haarmannetje!! Dit moet als vanzelfsprekend niet letterlijk worden opgevat, maar als een beeld voor iets goddelijks, sturends of allesomvattends.

Door het "de man met de baard" te noemen drijven zij enkel op ironische wijze de spot met het androcentrische en patriarchale beeld van een god dat veel gelovigen altijd nog koesteren.
__________________
Momenteel inactief - raadpleeg collega's.

HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België
HaarwoordenboekjeHuishoudelijk reglementSuggesties & feedback

Tiuri is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Synthetisch, of echt haar, of een combinatie? Chris Haarwerken 11 5 juni 2006 18:50
Bush of Kerry? Tiuri Van alles en nog wat... 34 9 oktober 2004 11:23
Nieuw en Wanhopig Xandra TTM - Algemeen 15 7 augustus 2004 22:34
Info over trichotillomanie, monique3 TTM - Algemeen 16 22 november 2002 23:21


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:46.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.