Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 15 november 2021, 19:55   #1
Jona_
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 november 2021
Berichten: 1
Geslacht:
Correctiebehandeling FueGenix

Via deze weg wil ik mijn ervaring delen. Ik zie dat er over Visus en Fuegenix meerdere topics zijn, dus zal ik vertellen hoe mijn ervaringen zijn geweest bij deze klinieken. 2 jaar geleden ben ik een haartransplantatie ondergaan bij Visus Haarkliniek. 1600 grafts voor mijn inhammen. Mij werd verteld dat dit voldoende was voor bij mijn inhammen. Echter was het eindresultaat niet wat ik voor ogen had. Nog steeds veel kale plekken en geen sprake van een goede dichtheid. Inhammen zijn ook niet gedaan hoe het was afgesproken. Ik ben ervan bewust dat het altijd wat zal afwijken van je eigen haar qua dichtheid. Ook de nazorg was niet helemaal naar wens. Er werden toen ook andere behandelingen aangesmeerd om de haargroei bevorderen. Bij de laatste afspraak gaven zij aan dat het er heel goed uitzag, omdat er bij mijn inhammen geen haargroei was. Hun oplossing was om nog 600 grafts extra te plaatsen, omdat ik niet tevreden was. Echter had ik geen vertrouwen meer in deze kliniek en heb dit niet laten plaatsen. Naar mijn gevoel leek het alsof ze ook minder grafts hebben geplaatst. Mijn ervaring is dat er veel mensen in en uit lopen. Het is een drukke plek en hierdoor heb ik achteraf het gevoel gekregen dat ze niet de tijd en aandacht namen voor mij.

Na deze transplantatie voelde ik mij onzeker en had ik liever dat ik geen behandeling was ondergaan. de plekken van de inhammen waren voor mij erg opvallen, omdat de rest van mijn haren vrij vol en dik is. Mijn haren kon ik niet goed in model brengen naar mijn smaak. Na een aantal maanden ben ik toch verder gaan kijken om het te laten corrigeren. Na veel research ben ik terecht gekomen bij Dr. Munib.

Ik ben 2 weken geleden behandeld voor een correctiebehandeling door dr. Munib van Fuegenix. Voorafgaand ben ik eerst op consult geweest.
Hij neemt de tijd om alles uit te leggen en stelt je op je gemak. Ik had meteen een goed en vertrouwd gevoel. Er zijn totaal 2280 grafts geplaatst
Zelf duurde mijn behandeling van 07.15 tot en 16.00 uur. Grafts worden zorgvuldig gesorteerd en weer teruggeplaatst. Hij doet dit samen met een assistent. Tijd vliegt voorbij als je op de stoel zit. Na de behandeling krijg je ook spullen mee voor de nazorg. Na de behandeling is er goed contact geweest. Als ik vragen heb, krijg ik vrij snel reactie en geeft hij ook goede tips. Ik stuur ook foto's naar hem door om de genezing te delen en zal zo nu en dan met hem contact hebben om de progressie te delen. Ik ben zelf erg benieuwd naar de eindresultaat.

Dr Munib werkt erg nauwkeurig en mocht je een haartransplantatie willen overwegen ga zeker langs voor een eerlijke consult.

Ik heb wat foto's toegevoegd om te laten zien wat het eindresultaat bij Visus was en mijn recente behandeling bij Dr. Munib.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg Image.jpg‎ (144,2 KB, 155x gelezen)
Bestandstype: jpg Image (1).jpg‎ (150,1 KB, 128x gelezen)
Bestandstype: jpg Image (2).jpg‎ (55,9 KB, 157x gelezen)
Bestandstype: jpg Image (3).jpg‎ (143,1 KB, 144x gelezen)
Jona_ is offline   Met citaat reageren
Oud 15 november 2021, 21:29   #2
Roob
HaarWeb lid
 
Roob's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 6 april 2021
Locatie: Nederland
Berichten: 271
Geslacht:
Och, jeetje... Wat bizar zo weinig resultaat van je eerdere ht. Je hebt er goed aan gedaan om het niet door dezelfde kliniek te laten herstellen denk ik. Je bent niet de eerste met deze ervaring over ze. Met 600 grafts ga je over zo'n groot oppervlak echt geen dekkend ogend resultaat krijgen. Het is niet mijn intentie om een kliniek de grond in te boren, maar dit getuigt wel echt van zware onkunde.

Wat moet het nu anders voelen voor je. De zorg of het goed komt, kun je nu echt wel los laten. Veel succes de komende maanden, de meest vervelende dagen heb je alweer achter de rug!
__________________

Mijn how-to

Start 1 maand voorafgaand aan m'n HT

- vitamines: Vit. D (20 mg/dag); Neofollics 1 tablet/dag; Regenepure biotin 2 capsules/dag (3 dagen later al vrijwel geen haren meer in doucheputje)
- medicatie: Essengen-6 Plus (2 x 1 ml/dag)
--> 10 dagen voor HT gestopt; met doktersrecept tijdelijk over op fina (2 x 0.5 mg/dag)
- voeding: fruit in blender - ongeschilde gemberwortel (10 g/dag), 2 sin.appels, 1 kiwi
- shampoos: Revita (2 min) en direct daarna Regenepure DR (met 1% Ketoconazol, 5 min)
- conditioners (om en om de dag, 2 min): Revita en Regenepure
- HT (inhammen, voorkant en temple points - 2850 grafts): 05-2021 FUE FueGenix - http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=39719

Vorige probeersels zonder succes
- vanaf 12-2019 Spectral DNC-N met 5% Nanoxidil (2 x sprayen/dag, na 6 mnds gestopt)
- vanaf 03-2021 Neofollics 3 tablets/dag (vanaf 04-2021 afgebouwd naar 1 tablet/dag om voorraadje op te maken)
Roob is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
fuegenix, munib ahmad


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.