Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Trichotillomanie > TTM - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 juni 2003, 14:49   #16
monique3
HaarWeb lid
 
monique3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2001
Locatie: netherlands
Berichten: 642
Ellis, goed gedaan :-)

Hee Ellis, knap gedaan meid, je kunt trots op jezelf zijn!!!!

Word er in het filmpje nog verteld dat er nederlandse sites zijn, zoals Haarweb bijv. over TTM?

Het zullen wel 3 spannende weken voor je zijn, eer je de band kunt zien, en dan de tv-uitzending nog, pfffffffffffffffff, effe doorbijten meid!!


groeten van Monique3.
monique3 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 juni 2003, 15:54   #17
Ellis
HaarWeb lid
 
Ellis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: eindhoven(nl)
Berichten: 239
Hoi Monique !

Uiteraard heb ik over het bestaan van haarweb verteld !!!!
Maar of ze het erin laten of eruit knippen weet ik niet ??
Ik zal ze nog wel een mailtje sturen met een uitdrukkelijk verzoek , tenslotte heb ik het daar OOK een beetje voor
gedaan !!

Groetjes Ellis
__________________
ELLIS
Ellis is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juni 2003, 12:07   #18
ernestina
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 april 2002
Locatie: Soest
Berichten: 152
uitzending 28 juli 2003 - 22.00 uur

Gisteren werd ik gebeld door een medewerker van BNN. Ik had mij nl. ook opgegeven om evt. mee te werken.

Zij vertelde mij dat zij inmiddels al iemand hadden gevonden en het interview achter de rug was (dat wist ik natuurlijk), maar zij wilde mij nog bedanken voor mijn mailtje.

De uitzending zal op 28 juli a.s. worden uitgezonden om 22.00 uur.

Kijken dus!
ernestina is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2003, 12:08   #19
Ellis
HaarWeb lid
 
Ellis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: eindhoven(nl)
Berichten: 239
Hoi allemaal !

Gisteren vroeg mijn vader of ik al wist wanneer het wordt uitgezonden.
Ik vertelde hem dat ik dat wel wist maar dat nog niet wilde vertellen omdat ik eerst de montage zelf wil zien en afhankelijk daarvan wel of niet vertel wanneer de uitzending zal zijn.
Ik vind het niet nodig dat mijn ouders dit zien , dat ze ervan weten vind ik wel voldoende , ze hoeven mij niet in "mijn blootje" te zien !!
Mijn vader vond dit wel raar en vroeg me of hij dan mocht kijken als hij er niets over zou zeggen...
Dat vond ik ook niets en vertelde dat de kans erg groot is dat zelfs mijn man niet mag kijken ...
Ik vind het zelf ook wel dubbel... .......snap mezelf weer niet , maar ja , dat wisten we al lang
Vanmiddag ga ik met mijn moeder en mijn zoontje zonnen en "zwemmen" , dan zullen we het er wel weer over hebben , ik hoop dat ik het ze duidelijk kan maken ....ook al snap ik mezelf niet....wat een gedoe...
1 mini-pluspunt-JE ; tijdens de opnamens was ik IETS behaarder dan nu........

Ellis...
__________________
ELLIS
Ellis is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2003, 12:44   #20
monique3
HaarWeb lid
 
monique3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2001
Locatie: netherlands
Berichten: 642
Aan Ellis.

Hoi Ellis,
Ik kan me wel een beetje indenken wat er nu door je heen gaat.
Ik zal je vertellen over hoe ik het heb aangepakt toen ik op tv ging komen.
Toen ik wist dat ik op tv ging komen, stond ik achter mijn beslissing om het ook echt door te laten gaan, maar dat nam niet weg dat ik erg huiverig was voor wat er zou gaan komen.
Wij zijn tenslotte altijd bezig geweest om ons geheim TTM, te verbergen voor de buitenwereld uit angst voor onbegrip en wat nog meer...

Ik heb toen alleen naaste familie, moeder en zusjes verteld, en een buurvrouw die het al wist en meer niet.
Ik heb toen afgewacht op wie het allemaal nog meer zou zien.
Nou...ik keek ervan op hoeveel mensen naar Hart van Nederland hebben gekeken die avond.
Bijna iedereen uit mijn familie-vriendenkring die het nog niet ( precies) wist, die hadden het gezien, en ook nog kennissen....collega's van mijn vriend.
Ik was er meteen doorheen, en de reacties waren gewoon goed.
Achteraf had ik zoiets van, had ik maar gewoon gezegd dat ze die avond naar die uitzending moesten kijken dan had ik ze wat voor kunnen bereiden.
Maar goed, het zij zo...het is zo goed geweest voor mij!!
Ik hoop dat je wat aan mijn ervaring hebt....

Veel sterkte en ik hoop dat de montage naar je zin zal zijn.
Liefs en groeten van Monique3.
monique3 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2003, 13:27   #21
Ellis
HaarWeb lid
 
Ellis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: eindhoven(nl)
Berichten: 239
Hoi Monique !

Bedankt voor de snelle reactie !
Ik vroeg me af of jij in Hart van Nederland zonder haarwerk te zien was ? Ik vraag dit omdat je dit voor BNN niet wilde doen..?
Het viel me reuze mee om erover te vertellen en denk ook wel dat ik daar positieve reacties op zal ontvangen.....maar ik ben zo bang dat mijn ouders enorm zullen schrikken !!
Het gaat ook niet zozeer over wat ik vertel maar wat ik laat zien...
Mijn ouders hebben het ook nooit begrepen (wie wel ??..) , konden alleen maar zeggen "stop er toch gewoon mee".
Ik ben er sinds mijn therapie in Nijmegen ook altijd heel open over geweest , maar vind het toch een nare gedachte dat mijn ouders me "bloot" zien...
Het is nu dus maar gewoon afwachten op de montage...
Maar misschien heb je ook wel gelijk , kan ik ze er beter op voorbereiden op wat komen gaat......
Grrrr , dit is zo moeilijk !!

Liefs Ellis !!
__________________
ELLIS
Ellis is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2003, 13:43   #22
monique3
HaarWeb lid
 
monique3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2001
Locatie: netherlands
Berichten: 642
Aan Ellis.

Hoi Ellis, ik ben niet zonder haarwerk op tv geweest, ze hebben het me wel gevraagd maar dat durfde ik niet.
En ze hebben het bij 1 keer vragen gelaten, zij vonden het niet zo belangrijk dat ik me zonder zou laten zien.
Bij BNN hebben ze het me meerdere keren gevraagd, ik kreeg zelfs bedenktijd, maar ik wilde het niet zoals je al bekend is.

Wat ik verder nog kan zeggen is dit: omdat wij altijd bang zijn voor reacties van anderen, proberen wij alle mogelijke situaties "onder controle" te houden, komt je dat bekend voor?
Ik zou zeggen: laat je ouders en iedereen die het wil kijken naar de uitzending, wie weet accepteren ze het dan beter omdat het op tv is geweest.
Laat alles over je heen komen, laat de controle los en accepteer de gevolgen, gevolgen die heel erg mee gaan vallen.

Sterkte meid, met deze grote maar moeilijke stap!!

liefs van Monique.
monique3 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2003, 20:22   #23
Ellis
HaarWeb lid
 
Ellis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: eindhoven(nl)
Berichten: 239
Hoi Monique ,

Jahaa , natuurlijk herken ik dat , die controledrang !!
Alleen het loslaten zal nog wel even oefenen blijven !
Okee , morgen ga ik het mijn ouders dus toch maar zeggen !!
Je hebt ook groot gelijk , het zal allemaal misschien wel enorm meevallen....
In ieder geval heel erg bedankt voor de pep-talk , had ik wel echt even nodig hoor !

Liefs Ellis !!
__________________
ELLIS
Ellis is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2003, 20:33   #24
Ellis
HaarWeb lid
 
Ellis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: eindhoven(nl)
Berichten: 239
Hoi allemaal ,

Donderdag a.s. ga ik naar Hilversum om de montage te bekijken...
Gelukkig mag ik een vriendin meenemen !!
Het begint pas om 19 uur dus horen jullie er vrijdag pas meer over ...
Ik ben erg benieuwd ...!!

Groetjes Ellis !
__________________
ELLIS
Ellis is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2003, 21:00   #25
monique3
HaarWeb lid
 
monique3's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 augustus 2001
Locatie: netherlands
Berichten: 642
Aan ellis.

Hoi Ellis, je zult wel nerveus zijn denk ik zo.
Fijn dat je een vriendin mee mag nemen, dan weet je van haar alvast hoe het overkomt, ben benieuwd!!
Heel veel succes, en ik hoor graag hoe jij het vind.

Sterkte meid, nog effe volhouden he!
monique3 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 juli 2003, 23:07   #26
Fara
HaarWeb lid
 
Fara's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 december 2002
Berichten: 239
Veel succes/sterkte donderdag!!!
Zoals Monique al zei: gelukkig heb je er iemand bij die je kan steunen. Erg belangrijk denk ik.
Nou, naast de spanning niet vergeten er een beetje van te genieten! Anders maak je uit pure stress misschien wel een blunder. Wat je dan natuurlijk weer met ons kan delen bij Do's blunders
Alle gekheid op een stokje: ik denk aan je donderdag. Laat even weten hoe het geweest is???

Liefs, Fara
__________________
Fara is offline   Met citaat reageren
Oud 9 juli 2003, 10:57   #27
Yet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Berichten: 54
Thumbs up

Hallo Ellis!

Ik wilde je ook heel veel sterkte wensen voor a.s. donderdag (spannend hoor)!! Blijf jezelf en weet dat er vele met je meeleven morgen en vooral met DE uitzending op de 28ste.

Succes!!!!! big smile van Yet.
Yet is offline   Met citaat reageren
Oud 11 juli 2003, 18:27   #28
Ellis
HaarWeb lid
 
Ellis's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 10 december 2002
Locatie: eindhoven(nl)
Berichten: 239
Hoi allemaal !

Gisteren heb ik eindelijk de montage mogen bekijken en ik ben eigenlijk wel tevreden met het resultaat !!
Ik vond het wel echt vreselijk om mezelf zo te zien , ik weet natuurlijk allang dat ik er niet uitzie zonder make-up , maar om het zo op de buis te zien was wel "scary" !!
Ook zag ik goed dat ik wel zenuwachtig was ; ik knijp zo raar met mijn lippen en ogen.......maar ja...
Het ging wel allemaal heel snel , het duurt ongeveer 5 min. en helaas wordt haarweb niet vermeld , terwijl ik daar wel over verteld heb...
Maar verder ben ik erg tevreden over de manier hoe het gebracht wordt ; een psychiater ondersteunt het verhaal ook en dat vond ik wel prettig !
Het is verder een taboedoorbrekend programma , waarin jongeren vertellen over een aandoening ,zonder zielig te zijn.
In het Algemeen Dagblad zal nog een bericht hierover verschijnen , wat ik vandaag ook al heb mogen lezen en ik vond het wel goed.
De andere afleveringen van "Je zal het maar hebben" zijn ook zeer de moeite waard !
Op 14 juli a.s. , 22uur , aflevering over fobieen
21 juli , 22uur , aflevering over poepproblemen
28 juli , 22uur , aflevering over Psychische ziekten

Nu de laatste stap nog.....de uitzending zelf en de dagen erna !
Nu eerst maar even niets !!
Tot gauw , Ellis !
__________________
ELLIS
Ellis is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2003, 11:53   #29
Fara
HaarWeb lid
 
Fara's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 8 december 2002
Berichten: 239
Gelukkig dat het meeviel, in zeker opzicht an natuurlijk , want het zal altijd wel spannend blijven.
Maar je vergeet een stap hoor: de dag voor de uitzending!!! Want dan komen wij je steunen (en gezellig wat bijkletsen natuurlijk )
__________________
Fara is offline   Met citaat reageren
Oud 27 juli 2003, 14:00   #30
Yet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 juni 2003
Berichten: 54
aan ellis

Hallo Ellis, bij deze wilde ik je nog effe een hart onder de riem steken ivm de t.v. uitzending morgenavond. Heel veel sterkte en uiteindelijk heb je al heel veel mensen geholpen door op televisie te komen en je verhaal te vertellen. Echt heel moedig! Ik had mijn recorder al ingesteld, ik ga nu lekker op vakantie en wens iedereen ook een fijne vakantie!!!!

Groetjes!!
Yet is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 08:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.