Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 april 2007, 21:40   #1
silverheart
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 maart 2005
Berichten: 27
New Thread

Beste allen,

Even voorstellen ik ben een 36 jarige man die al jaren kampt met de befaamde inhammen. Ik ben al geruime tijd (jaren) bezig om de juiste informatie te verkrijgen inzake haarimplantatie. Echter na alle verhalen en zelfs foto's gezien te hebben zie ik nog steeds geen oplossing met een goed en bevredigend resultaat. Een FUT zag ik al niet zitten vanwege een enorme streep van achteren en FUE lijkt me persoonlijk beter qua ingreep maar voor beiden behandelingen blijft het resultaat van het haar gewoon weg te dun. Ik ben dan ook razend nieuwsgierig of er uberhaupt iemand op deze site aanwezig is met een wel degelijk goed eindresultaat. Alle respect vandien ik zie veel berichten en feiten over een weer maar het draait maar om 1 ding "een goed resultaat". Begrijp me niet verkeerd maar alle info en berichtgevingen stapelen zich maar op, maar ik zou graag resultaten willen zien "goede reslutaten". Hierdoor zou iedereen zich beter kunnen orienteren en dan kan men gericht de juist methodiek en behandeling kiezen.
silverheart is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2007, 22:34   #2
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.314
Geslacht:
Een poging via een sticky thread contactpersonen voor bepaalde ingrepen op te sommen is jammerlijki mislukt...
Ik geloof dat jij op zoek bent naar een methode met 100%-dichtheid. Volgens mij bestaat die niet maar wellicht zit ik er naast!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2007, 23:25   #3
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Het is ook maar een kwestie van wat je als 'goede resultaten' ziet. Als je hoopt de haardos die je je nog herinnert van je 18e te herwinnen met een HT, dan kom je altijd bedrogen uit. Je moet eerder kijken naar wat realistisch is, zowel met oog op de technieken als met oog op je veranderende haarsituatie ook in de toekomst.

Stel je voor dat bijvoorbeeld Raymond van Barneveld had gedacht om op zijn 24e zijn haarlijn te laten versterken met een heel dichte transplantatie vooraan. Dan zou ie voor de rest van zijn hoofd geen bedekking meer hebben kunnen verkrijgen uit zijn donorgebied en zat ie met een kransje haar voorop en achterop. Nu is het resultaat in jouw ogen misschien 'niet goed', maar heel mogelijk wel het best haalbare.

Overigens lijkt jouw situatie waarschijnlijk meer op de mijne dan op die van Van Barneveld. Ik ben 37 met inhammen die ik in november heb laten 'verondiepen' en met een wat dunne haarlijn voorop die voor het evenwicht meteen is versterkt. Als je op je 37e alleen wat inhammen hebt, dan is het risico dat je snel naar een NW5 zult bewegen niet zo groot en daarom durfde ik een ingreep met hoge dichtheid wel aan.

Ik ben zelf al heel tevreden en ik begin nu eigenlijk pas net de eerste aanzet te zien voor het uiteindelijke resultaat.
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 9 april 2007, 23:40   #4
test123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 januari 2005
Locatie: Nederland
Berichten: 560
Geslacht:
Als het alleen om inhammen gaat zou ik een FUE doen. Sowieso zou ik met de kennis die ik nu heb misschien uitsluitend FUE doen. Al is een strip natuurlijk wel efficienter als je heel veel moet verplaatsen
__________________
- - - - - - - - - - - - -
-1 mg Finasteride per dag sinds begin 2005
-4 strip HT's bij Transhair (~ 2800 grafts. tevreden over resultaat op het implantatiegebied, wel litteken bij het donorgebied)
-1 litteken correctie bij Transhair (28-03-2007)
-1 littekencorrectie bij Aesthetic Clinics (01-04-08)
-op 24-06-08:875 FUE (bij Aesthetic Clinics)


test123 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2007, 00:10   #5
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Als je voor een FUT kiest ,ben je ook beter dat je het in 1 keer laat doen.Bij 3x snijden is het toch wel een beetje logisch dat je dan een (veel grotere kans) hebt op een zichbaar litteken (zie mlsbutt ) .Als ik zie wat een drama er gemaakt word van een FUT....je zou bang worden , en een Fut zou eigenlijk meteen moeten verboden worden dan .
Kijk naar Limbo ,wat een mooi Fut resultaat met 1000 grafts..

Ik ga binnenkort ook voor een FUT ,en wil in 1 keer 2500grafts. Waarom FUT en geen FUE......wel voor mijn portemonnee

Laatst gewijzigd door Dundee; 10 april 2007 om 00:13
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 10 april 2007, 10:21   #6
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.314
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Kijk naar Limbo ,wat een mooi Fut resultaat met 1000 grafts..
Wij danken u!!
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Waarom thread verwijderd?? flyehigh1987 Archief: afgehandelde Suggesties 1 26 maart 2006 23:42


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 14:49.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.