Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 maart 2010, 22:07   #136
mario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mario Bekijk bericht
wanneer mag je weer mix 5% gebruiken naar een ht , ben zeer benieuwd
denk dat ik volgende week maar eens begin met mix 5% baat het niet schaad het niet beetje wakker maken die haartjes , moet nou toch wel een keertje beginnen
mario is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2010, 00:24   #137
olaf1982
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 maart 2010
Berichten: 17
hergroei voorkant

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mario Bekijk bericht
net 4 weken geleden nu , haar is nu helemaal weg , nu het beste maar hopen . maar als ik het resultaat van jou zie tekend ik er voor voorkant lijkt wel een beetje op die van mij toch!! is altijd moeilijk van foto te bekijken . wanneer begon jou haar weer te groeien , en viel het allemaal uit of bleef er nog wat staan
Hey Mario,

Zijn de transplantaten aan de voorkant ook uitgevallen allemaal nu?...en valt dat op nu (rood) of valt dat wel mee...

Gr, Olaf
olaf1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 maart 2010, 16:44   #138
mario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door olaf1982 Bekijk bericht
Hey Mario,

Zijn de transplantaten aan de voorkant ook uitgevallen allemaal nu?...en valt dat op nu (rood) of valt dat wel mee...

Gr, Olaf
ja alles is er uit , rood trekt al aardig weg . vorige week naar het voetballen geweest viel niemand op
mario is offline   Met citaat reageren
Oud 5 maart 2010, 23:44   #139
dododo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2009
Berichten: 115
ff wachten en dan groeien maar

Ik wens je vele haren toe. Dat het rode bij jou al wegtrekt. Bij jmij zie je het nog steeds als ik in de wind heb gefietst. Ook heb ik nog steeds shedding. Gelukkig kan ik de zijkant eroverheen kammen en dan zie je niets.

Ik lees ook verschillende berichten hier hoe je omgaat met het haar vlak na de transplantatie.

Ik verbaas me er ook over dat je de dag erna meteen een wasbeurt krijgt en dat sommige klinieken erbij zeggen dat de dagen erna het haar niet gewassen mag worden.

Ik mocht de dagen erna wel wassen. Ik deed gewoon shampoo op mn hoofd en dan een beetje deppen en dan een lauwe langzame straal zonder druk eroverheen zonder te bukken.

Ik heb op 1 plekje na 14 dagen wel gekrabt en dat bloede. Zou ik op dat plekje geen haren krijgen dan?

Heb jij nog jeuk Mario.? Ik nog steeds wel, maar het wordt wel langzamerhand minder dat wel.

Drie tot vier maanden en je hoofd zit vol met haren.

Mijn arts had wel gezegd dat ik shedding zou krijgen en zij zei de eerste 4 maanden.
Ik hoop eigenlijk dat het drie maanden worden, maar ja dat hoop ik heel erg.

Het aller allerergste van de transplantatie vond ik die vreselijk jeuk.

Niet krabben he! (hoor wie t zegt)

groet Dododo
dododo is offline   Met citaat reageren
Oud 6 maart 2010, 11:12   #140
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Bij AC zeiden ze echter ook gewoon dat je je haar mocht wassen. Uiteraard voorzichtigheid geboden, deppen, en geen strake douchestraal. Toch durfde ik dat niet aan.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2010, 16:42   #141
mario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Bij AC zeiden ze echter ook gewoon dat je je haar mocht wassen. Uiteraard voorzichtigheid geboden, deppen, en geen strake douchestraal. Toch durfde ik dat niet aan.
hey norwood , heb vandaag even foto,s gemaakt van mij kruin , plek is nu kale als voor de ht had jij dat ook . hoop dat dit tijdelijk is nu bijna 2 maanden geleden ht

zijn er ook andere mensen die het zelfde hebben gehad . en hoe lang duurt zo iets
mario is offline   Met citaat reageren
Oud 7 maart 2010, 17:59   #142
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mario Bekijk bericht
hey norwood , heb vandaag even foto,s gemaakt van mij kruin , plek is nu kale als voor de ht had jij dat ook . hoop dat dit tijdelijk is nu bijna 2 maanden geleden ht

zijn er ook andere mensen die het zelfde hebben gehad . en hoe lang duurt zo iets
Toeval wil dat ik vandaag de kruin ook in de spiegel bekeek en die is absoluut ook kaler dan voor mijn 2e HT.

Niet alleen de kruin, ook frontaal.

De vorige keer trok het shockloss geleidelijk, met 't opkomen van de nieuwe haren, recht. Ga er van uit dat dat nu niet anders is.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 maart 2010, 10:50   #143
mario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Toeval wil dat ik vandaag de kruin ook in de spiegel bekeek en die is absoluut ook kaler dan voor mijn 2e HT.

Niet alleen de kruin, ook frontaal.

De vorige keer trok het shockloss geleidelijk, met 't opkomen van de nieuwe haren, recht. Ga er van uit dat dat nu niet anders is.
Oke hoop dat je gelijk krijgt er komen bij mij al wel haren door , kunt het amper zien wel voelen gr mario
mario is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2010, 23:04   #144
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mario Bekijk bericht
hey norwood , heb vandaag even foto,s gemaakt van mij kruin , plek is nu kale als voor de ht had jij dat ook . hoop dat dit tijdelijk is nu bijna 2 maanden geleden ht

zijn er ook andere mensen die het zelfde hebben gehad . en hoe lang duurt zo iets
mario ,2 maanden is veel te kort voor een kruin om daar nu al iets over te zeggen. Op de kruin gaat de haargroei/grafts altijd trager gaan dan elders op je hoofd.Reken maar op ongeveer 5 maanden. Ik had na 5 maand overal al het eindresultaat ,behalve op de kruin ,eer daar alles uitgekomen was waren er 6 a 7 maand voorbij.....
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 14 maart 2010, 23:09   #145
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Toeval wil dat ik vandaag de kruin ook in de spiegel bekeek en die is absoluut ook kaler dan voor mijn 2e HT.

Niet alleen de kruin, ook frontaal.

De vorige keer trok het shockloss geleidelijk, met 't opkomen van de nieuwe haren, recht. Ga er van uit dat dat nu niet anders is.
Was bij mij idem. Bij mij had Feriduni die zelfs glad kaal geschoren om mooi te kunnen verdichten ...leek wel een paterke .
De kruin groeide wel als laatste dicht bij mij. Ik ga er wel van uit dat er een aantal van die Aga aangetaste haren op de kruin, die uitvallen door de ingreep... toch niet meer terugkomen ,veel van die haren zijn zo dun vlassig vind ik...
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2010, 20:00   #146
mario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
mario ,2 maanden is veel te kort voor een kruin om daar nu al iets over te zeggen. Op de kruin gaat de haargroei/grafts altijd trager gaan dan elders op je hoofd.Reken maar op ongeveer 5 maanden. Ik had na 5 maand overal al het eindresultaat ,behalve op de kruin ,eer daar alles uitgekomen was waren er 6 a 7 maand voorbij.....
hey dundee , heb je ook min 5% gebruikt !!!! begin er morgen weer mee . heb bart gebeld was geen probleem .
mario is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2010, 20:03   #147
mario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
Was bij mij idem. Bij mij had Feriduni die zelfs glad kaal geschoren om mooi te kunnen verdichten ...leek wel een paterke .
De kruin groeide wel als laatste dicht bij mij. Ik ga er wel van uit dat er een aantal van die Aga aangetaste haren op de kruin, die uitvallen door de ingreep... toch niet meer terugkomen ,veel van die haren zijn zo dun vlassig vind ik...
hoeveel procent praat je over dundee!!!
mario is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2010, 23:04   #148
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mario Bekijk bericht
hey dundee , heb je ook min 5% gebruikt !!!! begin er morgen weer mee . heb bart gebeld was geen probleem .
Ja voor ik mijn eerste HT laten doen heb ,maar een hoop ellende mee gehad. Na 2 maanden kreeg ik een allergische reactie en daarop volgend zwaar acuut eczeem. Was 50 % van mijn haar kwijt toen ,heel mijn hoofd stond vol dikke dode huidvellen die eraf moesten en de haren kwamen mee met bosjes van 50 en meer pfff. Voor mij nooit geen minox meer ,want nu is mijn hoofdhuid om zeep ...kan totaal niks meer gebruiken sindsdien...geen gewone shampoo ,geen gel ...geen haarlak ...totaal niks of krijg meteen een reactie op mijn hoofdhuid. Mijn haar kan ik enkel nog wassen met Dermolin en Rozemarijn shampoo van weleda..
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 15 maart 2010, 23:11   #149
Dundee
HaarWeb lid
 
Dundee's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 31 oktober 2006
Locatie: Belgium
Berichten: 2.445
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mario Bekijk bericht
hoeveel procent praat je over dundee!!!
Niet om je zorgen over te maken hoor. Bij mij was kruin zo goed als dicht ,maar kreeg 2 kleine dunne plekjes van een duim breed in de plaats...die ik daarvoor niet had. Dat zijn haren die er waarschijnlijk toch niet lang meer zouden gestaan hebben..
__________________
29 Okt 07 - 3000 grafts
30 sept 2010 - 2865 grafts
4 nov 2011 - 1600 grafts (als afwerking)
--------------------------------------
Totaal : 7465 grafts
Dundee is offline   Met citaat reageren
Oud 16 maart 2010, 20:06   #150
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
Wink is er al iets van te zien mario ?

eventueel msm bijslikken in combinatie met vitamine c....
zou de groei enkel maar ten goede kunnen komen

ik ben vandaag eens langs geweest bij prohair om hun nieuwe locatie eens te komen bekijken

ze hebben dan ook nog even alles bekeken en berekenen , ik heb vooraan 35 grafts/cm2 van mijn vorige ht , en op mijn kruin staan er 20 grafts/cm2 , daarmee het altijd maar zo dun oogde , wat je niet echt goed kon zien als ik het naar voor kamde.... als ik uitga onder felle lampen ofzo deed ik er altijd toppik over, kruin stoorde me al lang

plan : 2500 grafts fue (met mogelijk indien mogelijk 3000 grafts, weet ik pas eens ik geschoren ben en de extractie begonnen is)
densiteit vooraan optrekken tot : 70 - 80 grafts/cm2 (fuck man ik lag ver van mijn stoel....)
en de kruin optrekken tot 50 grafts/cm2 , eventueel dit mischien iets meer , zal afhangen of ze er 3000 grafts kunnen uithalen , ze twijfelen beetje met mijn fut scar van oor tot oor, blijkbaar ben ik dus niet gezegend met superdikke donor... maar goed zolang het maar in orde komt bovenop... rechterinham word ook lichtjes iets verbeterd....
ik heb nog geluk dat ik ook nog redelijk wat origineel haar staan heb bovenop door mijn haarmiddelen , dus mega-ht van 9000 grafts zoals rise zal wel niet nodig zijn
kan ook niet met mijn kleinere donor

voor de mensen dat zeggen : 70-80 grafts vooraan is erg veel , ik heb niet echt dik haar, dus iets minder dekkend dan sommige andere dat dan dikker haar hebben
doelstelling : eens alles mooi doorgegroeid is laat ik de boel lang groeien , eens volledig een andere haarstyl erop

nu aftellen : 6-7 april en dan go team prohair
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 16 maart 2010 om 20:14
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
plaatselijk haarwerk alleen voor kruin Rafael Haarwerken 28 17 november 2008 21:11
werking fina op kruin dennis72 Medicijnen/haargroeimiddelen 11 15 september 2008 13:40
Kalende kruin Pi008 AGA - Algemeen 3 5 april 2008 19:27
Kale kruin en inhammen andere oorzaak? kaledildo20 AGA - Algemeen 0 3 januari 2008 23:31
Alleen rond de kruin haarverlies. Advies gevraagd! Bram2006 Medicijnen/haargroeimiddelen 19 10 augustus 2006 00:42


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 05:50.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.