Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 31 oktober 2020, 13:34   #31
Rotterdam909
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 april 2019
Berichten: 15
Geslacht:
Foto's na één jaar

Hoi allemaal,

Excuus dat ik wat minder actief ben geweest op het forum. Toen ik in eerste instantie ook op het forum topics aan het lezen was vroeg ik mij al af waarom je veel personen niet meer hoorde na één jaar of langer. Dat komt waarschijnlijk gewoon echt doordat haar (bijna) geen issue meer is.

Ik heb mijn haar op dit moment wat langer laten groeien, maar ik heb nog niet het juiste kapsel ervoor gevonden. Wellicht dat ik gewoon weer terug ga naar het kapsel van mijn 7 maanden foto's. Maar het kapsel op de foto's is niet iets wat ik zal houden, want ben er dus niet tevreden mee haha.

Wat mij is opgevallen in de laatste weken en maanden is dat mijn kruin tocht weer wat dunner is (of lijkt). Het heeft ook ontzettend met lichtinval te maken en op de manier hoe je je haar doet. Ik kan in ieder geval wel zeggen dat mijn kruin niet dicht is, maar wel een stuk beter dan voor de HT. Ik zal nog even reageren op jullie reacties. Ik vind het erg leuk om alle positieve reacties te lezen !

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vanderloos34 Bekijk bericht
Wow topresultaat man. Leuk te volgen. Ben zelf pas op een maand dus zit nog in de uitvalfase.
Bedankt! Hoe staat het er momenteel voor bij jou?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalen=balen Bekijk bericht
Gaat de goede kant op zeg! Denk dat het nóg een stuk beter staat als je volgende keer een kapper je haar laat knippen
Hahah thnx ik neem je advies ter harte aan . Zoals je in mijn begin stuk kan lezen ben ik nog wel echt zoekende naar het juiste kapsel. Heb in 15 jaar nooit meer zulk lang haar gehad.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Venhaar Bekijk bericht
Ik lees dat je ook een Acell behandeling hebt gedaan maar dat je nog steeds middeltjes zoals Minoxidill gebruikt. Mij hebben ze bij Esteworld juist vertelt dat indien je geen haargroeimiddelen of pillen meer wilt gebruiken, de eenmalige Acell behandeling the way to go is. Wat is jouw ervaring hierin?
Bij mij hebben ze dat in ieder geval niet zo expliciet verteld. Ik moet ook wel zeggen dat het verkooppraatje na de HT erg commercieel is. Dus dan adviseren ze dure haargroeimiddelen. In het begin gebruikte ik dit:

2x per dag Curegen spray 5% procapil
3x per week Curegen shampoo 3% procapil
2x per dag Minoxidil
1x per dag Replexion GF hair serum

Inmiddels gebruik ik dit:
1x per dag Curegen spray 5% procapil (als het op is schaf ik het niet meer aan)
1x per week Curegen shampoo 3% procapil
1x per dag Minoxidil
En geen Replexion GF hair serum meer. O en ik gebruik nog wel dagelijks de haar/huid/nagel vitamine pillen van de drogist.

Ik denk dat je zelf moet doen wat het beste voelt. Volgens mij kan het in ieder geval geen kwaad om Minoxidil te blijven gebruiken.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Marlonmarlon Bekijk bericht
Ziet er zeker netjes uit, je bent niet voor niks gegaan!

Kruin ziet er ook netjes uit en dan te bedenken dat de kruin vaak achter ligt qua ontwikkeling als de haarlijn.

Groet Markr32
Bedankt. De kruin lijkt minder bedekt dan 4 maanden geleden en ik heb geen idee hoe dat kan. Wellicht dat de getransplanteerde haren er nog zitten, maar dat de oude haren nu inmiddels ook zijn uitgevallen?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hulk Bekijk bericht
Zeker mooi resultaat hoor,en dat al na 7 maanden.


Welke arts had je bij Esteworld?
Bedankt! Ik ben geholpen door Dr. Aycan.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pionier Bekijk bericht
Hoeveel grafts hebben ze op je kruin gezet?
Goede vraag. Ik weet dat eerlijk gezegd niet meer exact. Ik geloof wel dat het ongeveer evenredig verdeeld was. Dus ongeveer 1200 op de kruin en 1600 aan de voorkant.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haartjes2020 Bekijk bericht
De kruin zit al goed dicht.

Hoe gaat het met je uitslag? Is dat hersteld of nog problemen?
Helaas is de kruin minder dicht op dit moment. Af en toe heb ik nog wel uitslag van de Minoxidil. Vervolgens gebruik ik een paar dagen Dermovate en dan is het wel weer weg. Alleen het gebruik van Dermovate doe ik ook niet graag, want één van de bijwerkingen is dus.....haaruitval .


Nogmaals bedankt voor alle reacties en veel succes met jullie keuzes of herstel. We zijn één jaar verder en ik zou het iedereen nog steeds aanraden.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1jaar_voorkant1.jpg‎ (44,6 KB, 530x gelezen)
Bestandstype: jpg 1jaar_voorkant2.jpg‎ (144,5 KB, 517x gelezen)
Bestandstype: jpg 1jaar_zijkant_links.jpg‎ (48,1 KB, 514x gelezen)
Bestandstype: jpg 1jaar_zijkant_rechts.jpg‎ (45,0 KB, 435x gelezen)
Rotterdam909 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 oktober 2020, 13:35   #32
Rotterdam909
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 april 2019
Berichten: 15
Geslacht:
Paar extra foto's

Nog een paar extra foto's.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1jaar_achterkant1.jpg‎ (144,0 KB, 537x gelezen)
Bestandstype: jpg 1jaar_achterkant2.jpg‎ (142,3 KB, 528x gelezen)
Bestandstype: jpg 1jaar_voorkant_anderlicht.jpg‎ (22,5 KB, 486x gelezen)
Rotterdam909 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2021, 18:27   #33
steventje
HaarWeb lid
 
steventje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2006
Berichten: 62
Kruin ziet er goed uit !
Deze wl ik bij mij in de toekomst ook laten doen.
steventje is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2021, 19:17   #34
Haartjes2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 296
Geslacht:
Ziet er denk ik goed uit, lastig te zien met al het lange haar.
Waarom is er niet gekozen om meteen voorkant grotendeels mee te nemen, dus meer grafts te plaatsen?
__________________
FUE Saffier Haartransplantatie Esteworld 07-2020

Regime
Biotine 1 x 1000ug pd sinds 10-03-2020
Ketokonazol 3 x pw sinds 10-07-2020
Essengen 6 plus 0.75ml pd sinds 27-07-2020
Dermapen 1,25mm 1 x pw sinds 10-11-2020
Haartjes2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2021, 11:18   #35
Ovi 67
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 februari 2021
Berichten: 1
Geslacht:
Smile haartransplantatie Turkije

Ik heb ook een behandeling ondergaan met Haartransplantatie Turkije in november 2017, kliniek Estet Istanbul. 3.500 tot 4.000 grafts in ongeveer 6 uurtjes, zeer tevreden over de behandeling en het resultaat. De kruin is wel een lastig gebeid, misschien dat ik komend jaar daarvoor terugga. Kan het iedereen aanbevelen, zeer professionele kliniek, ik heb zeker 10 artsen gezien die me hebben behandeld. Kosten € 2.500, inclusief hotel, eten en transfer. Ik denk niet dat ze dit niveau ergens in NL kunnen halen. Mijn broer heeft het in een andere kliniek in Turkije gedaan, ook erg goed gelukt. Echt een aanrader. De filmpjes op Youtube van de contactpersoon Ruben die daar zelf ook een behandeling heeft ondergaan zijn leerzaam en zo ging het bij mij ook.
Ovi 67 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2021, 14:26   #36
ramrod
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2020
Berichten: 12
Geslacht:
Spammert in the house
ramrod is offline   Met citaat reageren
Oud 20 augustus 2021, 12:59   #37
Rotterdam909
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 april 2019
Berichten: 15
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Haartjes2020 Bekijk bericht
Ziet er denk ik goed uit, lastig te zien met al het lange haar.
Waarom is er niet gekozen om meteen voorkant grotendeels mee te nemen, dus meer grafts te plaatsen?
Hey Haartjes2020. Sorry voor mijn late reactie. Ik kijk eigenlijk nooit meer op het forum (wat volgens mij een goed teken is haha). Maar op dat moment achten ze het niet nodig om meer grafts te plaatsen. Ik vind dat eerlijk gezegd ook niet erg.

Ik heb nu nog voldoende haar voor een eventuele 2de haartransplantatie. Uiteindelijk verwacht ik dat mijn kruin weer wat dunner wordt (en de voorkant wellicht ook), omdat de "normale" haren gewoon nog uit kunnen vallen. Dan kan ik de plekken daarna weer vullen met getransplanteerde haren :.
Rotterdam909 is offline   Met citaat reageren
Oud 20 augustus 2021, 15:45   #38
Haartjes2020
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 maart 2020
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Rotterdam909 Bekijk bericht
Hey Haartjes2020. Sorry voor mijn late reactie. Ik kijk eigenlijk nooit meer op het forum (wat volgens mij een goed teken is haha). Maar op dat moment achten ze het niet nodig om meer grafts te plaatsen. Ik vind dat eerlijk gezegd ook niet erg.

Ik heb nu nog voldoende haar voor een eventuele 2de haartransplantatie. Uiteindelijk verwacht ik dat mijn kruin weer wat dunner wordt (en de voorkant wellicht ook), omdat de "normale" haren gewoon nog uit kunnen vallen. Dan kan ik de plekken daarna weer vullen met getransplanteerde haren :.
Okee, snap ik!

Flinke bos haar zo, netjes 💪🏼
__________________
FUE Saffier Haartransplantatie Esteworld 07-2020

Regime
Biotine 1 x 1000ug pd sinds 10-03-2020
Ketokonazol 3 x pw sinds 10-07-2020
Essengen 6 plus 0.75ml pd sinds 27-07-2020
Dermapen 1,25mm 1 x pw sinds 10-11-2020
Haartjes2020 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 november 2021, 20:43   #39
Shy007
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 januari 2018
Berichten: 6
Geslacht:
Hoe gaat het nu, ben wel benieuwd hoe je kruin er nu uitziet.

Bedankt voor je post, ik zit er zelf erg mee.

Gr shy007
Shy007 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
acell, esteworld, haartransplantatie, kruin

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.