Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 31 juli 2014, 20:28   #721
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martindeman Bekijk bericht
Haha heel scherp! Ik ben vandaag geweest, was echt super. Ik was een stuk sneller klaar dan de vorige keer, maar het resultaat is echt fantastisch. Ik hoop dat de kleur niet heel veel lichter wordt, maar er is genoeg speling .

De haarlijn die gecreëerd is kan zich meten met de betere van HIS tegenwoordig. Dus niet zo kaarsrechte streep maar veel natuurlijker en met kleine variaties langs de haargrens (jagged line). Ik ga mijn foto album op deze site snel aanmaken!
Nou is ook weer niet zo scherp hoor. Wel toevallig inderdaad dat je vandaag bent geweest. Weet natuurlijk uit eigen ervaring dat ze in Noordwijk 3 a 4 weken genezing/herstel hanteren tussen 2 sessies.


Leuk om te horen dat je ook zo tevreden bent. En het wordt echt niet veel lichter hoor dat was bij mij ook niet. Eerste dagen na de behandeling gewoon goed blijven smeren dan komt alles goed.Geniet ervan!
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2014, 20:56   #722
mhtje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2014
Berichten: 45
Geslacht:
Heej pablo

Aan jou een vraag weet jij hoe het kan dat het nog een beetje rood blijft?

Zal dit komen door de zon? Niet goed genezen nog of andere idee??
mhtje is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2014, 12:04   #723
FarzM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2014
Berichten: 74
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhtje Bekijk bericht
Heej pablo

Aan jou een vraag weet jij hoe het kan dat het nog een beetje rood blijft?

Zal dit komen door de zon? Niet goed genezen nog of andere idee??
Mijn behandelde gebied is ook nog steeds rood maar het trekt wel weg steeds meer lijkt het. Ik zou het aan hun vragen?

PS: is het bij je 2e sessie nog wat donkerder geworden?
FarzM is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2014, 23:41   #724
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhtje Bekijk bericht
Heej pablo

Aan jou een vraag weet jij hoe het kan dat het nog een beetje rood blijft?

Zal dit komen door de zon? Niet goed genezen nog of andere idee??
Ik moet eerlijk zeggen dat ik van roodheid nauwelijks last heb gehad. Bij was dat 2 a 3 dagen na de behandeling zo goed als verdwenen.
Wel heb ik de eerste week na een behandeling altijd erg vaak per dag goed gesmeerd met de produkten die zij voorschreven. Dat was noodzakelijk om het genezingsproces/ herstelproces te bevorderen en het afstotingsproces van de pigmenten zoveel mogelijk te voorkomen.

Ik weet niet hoelang het geleden is dat je de laatste behandeling hebt gehad maar de roodheid zou uiterlijk na een week toch wel weg moeten zijn lijkt me. Wel is er na een behandeling van lttekens wat langer roodheid mogelijk maar ook deze zal verdwijnen.

Je hebt het over de zon als mogelijke oorzaak.
Dat zou ik eerlijk gezegd niet weten. Ik vermjjd de zon voor mijn mhp volledig door het dragen van een pet in de zon.

Wellicht is het inderdaad verstandig even contact op te nemen als je je zorgen maakt. Zij zijn de echte vaklui. Ik kan dlechts mijn eigen ervaringen asngeven en wst ik heb gelezen op hun site.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2014, 20:21   #725
mhtje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2014
Berichten: 45
Geslacht:
Bedankt voor de tip ik draag altijd een petje zeker in de zon , het is trouwens alleen als het licht erop schijnt en als ik in de zon sta , smeren heb ik zeker gedaan en het zou al genezen moeten zijn lijkt me... ook als ik een foto maakt met flits oogt het nog rood .... Misschien zou het kunnen komen omdat ik toch snel verkleur in de zon en ga nu sunblock 50 smeren in de zon maar denk niet dat het daar door komt zowieso is de kleur exact en is het egt de tussenliggende hoofdhuid...
mhtje is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2014, 20:30   #726
mhtje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2014
Berichten: 45
Geslacht:
Jah is zeker donker de geworden en haarlijn wat naar beneden ben er zeker tevreden mee!
Hier 2 foto's 1 met flits dan snap je wat ik bedoel in het echt zie je geen rood alleen in de zon en fel licht
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20140731_200318-1-1.jpg‎ (76,6 KB, 175x gelezen)
Bestandstype: jpg 20140725_022528-1.jpg‎ (20,4 KB, 172x gelezen)
mhtje is offline   Met citaat reageren
Oud 2 augustus 2014, 21:31   #727
k.alend
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 oktober 2013
Berichten: 23
Goed om te lezen, overwegend positieve ervaringen Dat brengt mij denk ik ook weer een stapje dichter bij mijn beslissing.

@mhtje: lookin good
@farzm en martin: ook benieuwd naar jullie pics, als jullie die willen plaatsen natuurlijk.

Nu het 'zon-vermijden-punt' ter sprake komt: hoe zorgen jullie dat je egaal bruin wordt in de zomer dan?

Kom zelf net terug van twee weken vakantie, petje in de zon is op zich wel doable(behalve met zwemmen,) maar dat zou betekenen dat ik een witte rand net onder mijn (nieuwe) haarlijn zou hebben zitten.

En vermijden jullie dan echt alle zon of alleen de heetste middaguren?
k.alend is offline   Met citaat reageren
Oud 3 augustus 2014, 12:15   #728
FarzM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2014
Berichten: 74
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k.alend Bekijk bericht
Goed om te lezen, overwegend positieve ervaringen Dat brengt mij denk ik ook weer een stapje dichter bij mijn beslissing.

@mhtje: lookin good
@farzm en martin: ook benieuwd naar jullie pics, als jullie die willen plaatsen natuurlijk.

Nu het 'zon-vermijden-punt' ter sprake komt: hoe zorgen jullie dat je egaal bruin wordt in de zomer dan?

Kom zelf net terug van twee weken vakantie, petje in de zon is op zich wel doable(behalve met zwemmen,) maar dat zou betekenen dat ik een witte rand net onder mijn (nieuwe) haarlijn zou hebben zitten.

En vermijden jullie dan echt alle zon of alleen de heetste middaguren?
Je kan in principe gewoon de zon in met je MHP als je er zonnebrand op smeert van hoge factor. Een petje is meer als je echt mega voorzichtig wilt zijn (van wat ik heb begrepen) dus ik denk dat ik een beetje afwissel.
FarzM is offline   Met citaat reageren
Oud 4 augustus 2014, 20:58   #729
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door k.alend Bekijk bericht
Goed om te lezen, overwegend positieve ervaringen Dat brengt mij denk ik ook weer een stapje dichter bij mijn beslissing.

@mhtje: lookin good
@farzm en martin: ook benieuwd naar jullie pics, als jullie die willen plaatsen natuurlijk.

Nu het 'zon-vermijden-punt' ter sprake komt: hoe zorgen jullie dat je egaal bruin wordt in de zomer dan?

Kom zelf net terug van twee weken vakantie, petje in de zon is op zich wel doable(behalve met zwemmen,) maar dat zou betekenen dat ik een witte rand net onder mijn (nieuwe) haarlijn zou hebben zitten.

En vermijden jullie dan echt alle zon of alleen de heetste middaguren?
Goede vraag hoor! Als je het mij vraagt is dit het enigste nadeel van de mhp.
De pigmenten vervagen nu eenmaal veel sneller door de blootstelling aan zonlicht en dat is natuurlijk niet wat je wilt. Ik zou dan ook hopen dat er pigmenten beschikbaar komen die ook het zonlicht volledig kunnen verdragen maar zover is het helaas nog niet. En of dat er ooit komt of sowieso mogelijk is weet ik ook niet.
Ik vermijd voor mijn mhp de zon dan ook volledig en draag in de zon altijd een pet en ja dat leidt inderdaad wel eens tot wat kleurverschil van de huid. Maar ja voor mij is mijn mhp nu eenmaal heilig.
Overigens zijn voor mij de voordelen van de mhp veel en veel groter dan dit, voor mij althans, enigste nadeel.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2014, 13:15   #730
martindeman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 april 2005
Berichten: 175
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pablo7542 Bekijk bericht
Goede vraag hoor! Als je het mij vraagt is dit het enigste nadeel van de mhp.
De pigmenten vervagen nu eenmaal veel sneller door de blootstelling aan zonlicht en dat is natuurlijk niet wat je wilt. Ik zou dan ook hopen dat er pigmenten beschikbaar komen die ook het zonlicht volledig kunnen verdragen maar zover is het helaas nog niet. En of dat er ooit komt of sowieso mogelijk is weet ik ook niet.
Ik vermijd voor mijn mhp de zon dan ook volledig en draag in de zon altijd een pet en ja dat leidt inderdaad wel eens tot wat kleurverschil van de huid. Maar ja voor mij is mijn mhp nu eenmaal heilig.
Overigens zijn voor mij de voordelen van de mhp veel en veel groter dan dit, voor mij althans, enigste nadeel.
Hey Pablo,

Wat is jou ervaring met fading. Ik heb nu met beide behandelingen dat het na een week ongeveer erg veel lichter wordt. heb jij dat ook ervaren? En kwam het vervolgens weer deels terug?
martindeman is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2014, 15:16   #731
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martindeman Bekijk bericht
Hey Pablo,

Wat is jou ervaring met fading. Ik heb nu met beide behandelingen dat het na een week ongeveer erg veel lichter wordt. heb jij dat ook ervaren? En kwam het vervolgens weer deels terug?
Zoals ik eerder al heb verteld was ik na de 1e behandeling nog niet echt enthousiast. Wel hebben Isabelle en Jeffrey mij duidelijk verteld dat het de 1e keer wat lichter wordt aangezet om vervolgens na een 2e en volgende behandeling een beter en mooi resultaat te krijgen. Bij mij klopte dat helemaal. Van vervaging heb ik eigenlijk helemaal geen last. Wel staat op de website van BCN dat het in het begin na de behandeling wat lichter kan zijn maar dat dat zichzelf zal herstellen. Ik heb gelukkig vanaf mijn 2e behandeling daar helemaal geen last van gehad en nu eigenlijk nog steeds niet.

Wel scheer ik mijn overige haren erg kort (shaven) zodat de mhp zelfs nog wat donkerder lijkt.
Als je twijfelt zou ik gewoon even contact opnemen. Je weet inmiddels zelf hoe het daar aan toe gaat en ze zullen je dan ook ongetwijfeld kunnen helpen of geruststellen.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 augustus 2014, 20:58   #732
FarzM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2014
Berichten: 74
Geslacht:
Exclamation

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door martindeman Bekijk bericht
Hey Pablo,

Wat is jou ervaring met fading. Ik heb nu met beide behandelingen dat het na een week ongeveer erg veel lichter wordt. heb jij dat ook ervaren? En kwam het vervolgens weer deels terug?
Ik heb mijn eerste achter de rug en het is een stuk lichter geworden, hoop dat dit na de 2e perfect blijft.
FarzM is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2014, 00:37   #733
-Roberto-
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2014
Locatie: Nederland
Berichten: 8
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FarzM Bekijk bericht
Ik heb mijn eerste achter de rug en het is een stuk lichter geworden, hoop dat dit na de 2e perfect blijft.
Hoi, ik lees al een tijd mee en wil ook graag reageren n.a.v. MHT. Ik ben enige weken geleden voor de 2e keer geweest bij een gerenommeerde kliniek (naam vind ik niet belangrijk) en bij mij is het tot nu toe nauwelijks zichtbaar. Alleen in een slecht verlichte kamer lijkt er iets van dekking te zijn op mijn hoofd. De reden van de slechte zichtbaarheid zit vermoedelijk in het feit dat ik blond tot donkerblond ben. De puntjes donkerder maken is geen optie want dit versterkt het onnatuurlijke effect.

In mijn geval zal een FUE behandeling veel effectiever zijn echter ontbreken de financiële middelen hiervoor. Wel is het zo dat na 4 weken pas het maximale resultaat wordt behaald i.v.m. het herstel van de bovenste huidlaag. MHT is volgens mij wel ideaal voor mensen met donkere haren. Voordeel is wel dat niemand ook maar iets is opgevallen laat staan dat er een opmerking over is geplaatst .
-Roberto- is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2014, 17:16   #734
FarzM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2014
Berichten: 74
Geslacht:
Voor situatie:

http://postimg.org/image/3l8r3mo2b/

Na sessie 1, hier was het vrij licht aangezet ik was om eerlijk te zijn een beetje bang dat het niet voller zou worden:

http://postimg.org/image/geap2izzv/

Deze foto's zijn kort na sessie 2 genomen, ik ben zeer happy:

http://postimg.org/image/5x4t7yjol/

http://postimg.org/image/hdkqc35rd/

Aangezien ik nog vrij jong ben heb ik de inhammen (bijna) geheel op laten vullen op een natuurlijke wijze. Omdat ik nog veel kleine haartjes heb verspreid over mijn hoofd voelt het ook gewoon als haar dit vind ik best wel een pluspunt. Het ziet er in het echt nog veel beter uit moet ik zeggen.
Dit was (denk ik) de oplossing voor mijn haarproblemen.
Thanks BCN. <3
FarzM is offline   Met citaat reageren
Oud 8 augustus 2014, 17:30   #735
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Hey FarzM,
Ziet er erg goed uit. Snap dat je hiermee happy bent.
Je foto's laten precies zien wat ik bedoel na een 1e behandeling (lichte aanzet) hen de volgende (mooie dekking).
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:14.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.