Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 19 november 2020, 22:05   #1
shotkeeper
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 september 2020
Berichten: 17
Geslacht:
3500 grafts met slechte donorgebied

Hi allemaal,
ik hoop dat deze post ergens in de toekomst iemand met een vergelijkbare situatie wat handvaten zou kunnen bieden.

Ik heb altijd last gehad van haaruitval en daarboven op ook nog eens een relatief dunne donorstrook (maar wel van goede kwaliteit), versus ook nog eens een groot oppervlakte om te vullen.
Ik laat even in het midden bij welke kliniek ik het gedaan heb, simpelweg omdat ik merk dat dit vaak afleidt van de inhoudelijke discussie en omdat ik soms de commerciële belangen van de reageerders niet goed kan peilen.


Wat ik denk over het resultaat:
- Ik ben blij dat ik de stap heb gezet, als ik er een aantal jaren plezier van kan hebben, ben ik tevreden.

- Ik ben verbaast dat ze alsnog 3500 grafts eruit hebben weten te halen, dit was meer dan dat ik had verwacht. Nu kan ik dit natuurlijk niet 100% garanderen.

- Ik ben blij dat ze zich netjes hebben gehouden aan de dunne strook van mijn donorgebied en niet erbuiten zijn getreden voor meer grafts. Tevens lijkt mijn donorgebied ook niet super kaal, maar dat zal blijken na herstel natuurlijk.


Aantal tips die ik anderen zou willen geven, naast alle informatie die redelijk makkelijk te vinden is:

- Probeer te prikken door alles wat NIET met de daadwerkelijke haartransplantatie zelf te maken heeft - denk aan hotels, nazorg, voorzorg, of de medewerkers aardig zijn etc. De meeste reviews online gaan ook over dit soort onderwerpen. Een review is pas een review als iemand na 1 jaar de tijd heeft genomen om iets terug te koppelen, wat al veel minder voorkomt. Probeer een echte patient te vinden.


- Sta altijd achter je keuze, mits je deze voor jezelf had onderbouwd. De uitkomst is niet in jouw handen. Wees trots dat je het hebt geprobeerd.


- Van alle momenten in het traject, waar je je waarschijnlijk overvallen voelt, zou ik zeggen durf controle weg te geven aan het team, BEHALVE in de opzet van de haarlijn, want niemand kent zijn hoofd zo goed als jij zelf. Dit is niet per see een medische kwestie, maar ook de esthetische inzichten van de arts. Durf hier weerstand te geven. Dan weet je tenminste de gedachtengang van de arts.


- Wat wel belangrijk te melden is, is dat ik het gedaan heb in Turkije. Zoals alles in het leven zal je zelf een overweging moeten maken tussen goedkoop en duur en bedenken waar van het spectrum jij je het fijnst bij voelt. Soms vergeten we dat haartransplantaties dat budget overwegingen altijd een rol spelen. Ik heb ook liever een Rolls Royce dan een Ford en met een HT is dat niet anders.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 1.jpg‎ (36,0 KB, 140x gelezen)
Bestandstype: jpg 2.jpg‎ (39,2 KB, 119x gelezen)
Bestandstype: jpg 3.jpg‎ (77,1 KB, 119x gelezen)
Bestandstype: jpg 4.jpg‎ (19,6 KB, 99x gelezen)

Laatst gewijzigd door shotkeeper; 19 november 2020 om 22:11
shotkeeper is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.