Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 28 februari 2008, 00:03   #151
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door test123 Bekijk bericht
nou ik heb minimaal 2 en mogelijk zelfs 3 strips én een correctie met een tricho closure gehad en alle keren een groot litteken gehad. Een trichoclosure is alleen goed als er geen stretching optreedt. Maar de kans op stretching wordt door een tricho closure niet kleiner voor zover mijn informatie strekt..
Voor mij dus alleen nog FUE (maar eerst nog een correctie, over 5 weken..)
Hoi test123,
Ja niet leuk voor jou natuurlijk ik heb nu een litteken van oor naar oor lopen en geloof mij dit word een heel dun streepje , heb in 1997 en 1999 2 keer een HT gehad en dat waren maar kleine ingreepjes van circa 10 cm en daar heb ik zoveel last van gehad .. allebei de keren ontstoken en dan die hechtigen verwijderen was echt niet prettig en ben geen kleine jongen wat dat betreft , van deze grote ingreep heb ik totaal geen last en kan er op steunen en wrijven zo hard ik wil, wel was mij verzocht een paar weken voor de ingreep mijn hoofdhuid iedere avond te masseren met met beide handen van onder naar boven op mijn huid soepeler te maken misschien dat dat ook geholpen heeft ?.

Groet Blizzard
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2008, 00:07   #152
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FUE-Ollie Bekijk bericht
Voila se, dag 2 zit erop! 2500 grafts verhuisd van achter naar boven. En ik heb NERGENS pijn. Ik moet morgen gewoon gaan werken, mensen zullen natuurlijk eens turen naar mijn kortgeschoren kopke maar ik kan het mij niet aantrekken.
Eigenlijk is het BANGELIJK te noemen dat je na zo'n ingreep gewoon verder kan met je leven, geen dagen recuperen of hoofdpijn. Echt wel een pluim voor al die mensen daar bij ProHair. Service tot in de puntjes verzorgt, en allemaal één voor één topmedewerkers. Ik zal één van de dagen als ik wat meer tijd heb eens een gedetailleerd verslag maken van hoe men dagen in elkaar zaten. Ik heb natuurlijk geen ervaring met FUT dus kan alleen over FUE spreken, en daar zijn mijn ervaringen enkel maar positief over. Dr De Reys heeft dat perfect gedaan samen met zijn assistente Gina(goei verlof trouwens), op geen enkel moment heb ik pijn gehad. Maar soit, meer volgt nog...

Nu ist voetbal op tv

Als er mensen vragen hebben stel ze gerust!
Hoi Ollie ,
Fijn man dat het er voor jou ook opzit nu , wens je een flinke haardos toe .

Ik zou het ook niet kunnen hoor gewoon weer gaan werken na 2 dagen want als je zo`n zwellingen krijgt als ik lopen ze gillend weg bij jou op het bureau maar misschien is dat ook wel leuk voor jou en kun je rustig doorwerken .

Groet Blizzard
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2008, 09:11   #153
transplantaatje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 april 2006
Berichten: 359
Geslacht:
Ollie,

Voor je herstel is het ook beter om het een beetje rustig aan te doen. Ons advies is om minimaal 1 week tijd voor jezelf te nemen. Productief zijn voor je baas is ook moeilijk want het lichaam geeft na 2500 getransplanteerde grafts toch wel aan dat er iets intensief gebeurt is.

Sterkte met je herstel!

Laatst gewijzigd door transplantaatje; 28 februari 2008 om 09:14
transplantaatje is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2008, 10:37   #154
FUE-Ollie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2008
Berichten: 38
Live van op het werk achter mijnen bureau. Mijn collega's hebben deze morgen wel 10min naar mijne kop zitten turen. En nu zeggen ze allemaal dak echt wel sta met zo'nen kortgeschoren kop, haddek dat maar eerder geweten

Ik heb echt nergens last van, geen zwellingen geen pijn. Alé ik voel wel dat er aan mijn koppie gewerkt is maar heb er hoegenaamd gene last van. Heb zelfs goed geslapen zonder enige pijnstiller te hebben genomen.

Men eerste klanten deze morgen fronsten hun ogen wel is even maar dat was snel gedaan.

Als nu het resultaat er nog mag zijn binnen een paar maanden dan ist helemaal top. In ieder geval, ik ben uiterst tevreden voor de moment.

Vragen, stel ze gerust!

x
FUE-Ollie is offline   Met citaat reageren
Oud 29 februari 2008, 19:59   #155
FUE-Ollie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2008
Berichten: 38
dag 3

Tijd gaat rap...

Eigenlijk heb ik niet veel nieuws te melden... Nog steeds geen pijn/last en dat zal nu ook wel niet meer gaan komen. Aan mijn donorgebied valt weinig te bespeuren. Het gebied waar er ingeplant is ziet nog steeds wel rood maar ik verwacht daar enige beterschap tegen zondag omdat ik dan dat gebied voor de eerste x zachtjes mag wassen.(normaal ook hé, tis nog maar 3d geleden)
Verder loop ik op mijn werk zonder potske ofzoiets op, dan zie je er alleen nog maar idioter uit
Nog steeds het idee dat ik deze coupe wat meer ga uittesten... Kort haar hebben is eigenlijk echt wel superhandig.


Tot de volgende post!

x
FUE-Ollie is offline   Met citaat reageren
Oud 29 februari 2008, 21:29   #156
tyno
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 19 februari 2008
Berichten: 9
ik heb ook een fue behandeling achter de rug bij prohair en is me 100% meegevallen, ben tot nu toe zeer tevreden over het resultaat en wat je zelf al aangeeft het korte kapsel is super makkelijk.
tyno is offline   Met citaat reageren
Oud 1 maart 2008, 15:01   #157
FUE-Ollie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2008
Berichten: 38
Dag 4

Alweer een dag verder. Gisteren een groep vrienden op bezoek gehad, hoho wat hebben we goed gelachen met mijn nieuwe look

Ze hebben in ieder geval niets gemerkt aan mijn donorgebied. Ik denk dat je daar ondertussen niets meer van merkt. Het implantiegebied ziet nog rood maar dat houd me niet tegen om buiten te komen. Het enigste waar ik 'last'(en dat is dan een heeeeeeeel groot woord) van heb is jeuk aan het implantgebied.
Morgen zondag en dan mag ik voor de eerste maal het implantgebied zachtjes wassen. Ik kijk er al naar uit.

Tot de volgende post!

x
FUE-Ollie is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2008, 15:12   #158
FUE-Ollie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2008
Berichten: 38
Bijna een week

Nix nieuws te melden eigenlijk.

Gisteren douche genomen en voor de eerste maal heel zachtjes men transplantiegebied gewassen. Hier en daar kwam eens een korstje los en soms zat er een haartje aan vast. Allemaal normaal veronderstel ik. Het rode ebt stillaan meer en meer weg.

Ik neem vanavond nog eens een douche en laat mijn koppeke dan wat weken.

Verder geen last of problemen, alleen af en toe beetje jeuk maar daar valt goed mee te leven.

x
FUE-Ollie is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2008, 15:24   #159
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FUE-Ollie Bekijk bericht
Nix nieuws te melden eigenlijk.

Gisteren douche genomen en voor de eerste maal heel zachtjes men transplantiegebied gewassen. Hier en daar kwam eens een korstje los en soms zat er een haartje aan vast. Allemaal normaal veronderstel ik. Het rode ebt stillaan meer en meer weg.

Ik neem vanavond nog eens een douche en laat mijn koppeke dan wat weken.

Verder geen last of problemen, alleen af en toe beetje jeuk maar daar valt goed mee te leven.

x
Klinkt allemaal herkenbaar FUE ollie!
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2008, 15:26   #160
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FUE-Ollie Bekijk bericht
Alweer een dag verder. Gisteren een groep vrienden op bezoek gehad, hoho wat hebben we goed gelachen met mijn nieuwe look

Ze hebben in ieder geval niets gemerkt aan mijn donorgebied. Ik denk dat je daar ondertussen niets meer van merkt. Het implantiegebied ziet nog rood maar dat houd me niet tegen om buiten te komen. Het enigste waar ik 'last'(en dat is dan een heeeeeeeel groot woord) van heb is jeuk aan het implantgebied.
Morgen zondag en dan mag ik voor de eerste maal het implantgebied zachtjes wassen. Ik kijk er al naar uit.

Tot de volgende post!

x
Maar je hebt er echt geen problemen mee dat iedereen van je HT weet??
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2008, 16:03   #161
FUE-Ollie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2008
Berichten: 38
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Spiderman Bekijk bericht
Maar je hebt er echt geen problemen mee dat iedereen van je HT weet??
Neen Spidey, ik kan me het totaal niet aantrekken
Gisteren nog gaan supporteren voor mijn basketploeg, wel met petje op(wil mensen nu ook ni direct choqueren), heb het aan de mannen van de ploeg laten zien. Enigste wat vermoeiend wordt is het duizend keer uitleggen

Sommige vrouwen laten hun borsten doen, andere doen weer iets anders... Waarom mag ik niets aan mijn haar laten doen als het mij stoort? En dit is ook zowat de reacties die ik van medemensen krijg. 'Als je er last van hebt/had, dan doe je maar'

Vind het ook mega meevallen dat ik nergens last van heb, wss behoor ik hiermee tot the happy-few. Nu nog wachten op het resultaat natuurlijk, maar één ding weet ik al zeker. Had ik geweten wat ik nu wist dan had ik bijlange niet zolang nagedacht over het doen of niet-doen. Kan niet spreken over FUT maar een FUE behandeling is verre van ingrijpend.

x
FUE-Ollie is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2008, 16:59   #162
blizzard
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 mei 2007
Berichten: 574
Geslacht:
[quote=FUE-Ollie;

Vind het ook mega meevallen dat ik nergens last van heb, wss behoor ik hiermee tot the happy-few. Nu nog wachten op het resultaat natuurlijk, maar één ding weet ik al zeker. Had ik geweten wat ik nu wist dan had ik bijlange niet zolang nagedacht over het doen of niet-doen. Kan niet spreken over FUT maar een FUE behandeling is verre van ingrijpend.

x[/quote]

Hoi Ollie,
Ik weet niet hoe een FUE gaat maar kan je wel zeggen dat een FUT dus ook helemaal niets voorsteld ,Ik was er om 8.45 en ging alweer weer weg om 15.30 met 2110 grafts in mijn hoofd dus sneller en nog veel goedkoper ook , ieder moet voor zich uitmaken waarvoor hij kiest maar heb je niet zoveel geld dan is een FUT zeker aan te raden, nu met die trico closure voel ik nog maar een heel klein en dun streepje op mijn achterhoofd meer niet en dat zeker nog wel mooier worden na verloop van tijd.

Groet Blizzard
__________________
Regime :
Alleen nog maar Minoxidil 5%Kirkland 2 x in de week
HT 15 februari 2008 2110 grafts
blizzard is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2008, 17:33   #163
Spiderman
HaarWeb lid
 
Spiderman's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 17 oktober 2006
Locatie: Noord Holland
Berichten: 3.313
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FUE-Ollie Bekijk bericht
Neen Spidey, ik kan me het totaal niet aantrekken
Gisteren nog gaan supporteren voor mijn basketploeg, wel met petje op(wil mensen nu ook ni direct choqueren), heb het aan de mannen van de ploeg laten zien. Enigste wat vermoeiend wordt is het duizend keer uitleggen

Sommige vrouwen laten hun borsten doen, andere doen weer iets anders... Waarom mag ik niets aan mijn haar laten doen als het mij stoort? En dit is ook zowat de reacties die ik van medemensen krijg. 'Als je er last van hebt/had, dan doe je maar'

Vind het ook mega meevallen dat ik nergens last van heb, wss behoor ik hiermee tot the happy-few. Nu nog wachten op het resultaat natuurlijk, maar één ding weet ik al zeker. Had ik geweten wat ik nu wist dan had ik bijlange niet zolang nagedacht over het doen of niet-doen. Kan niet spreken over FUT maar een FUE behandeling is verre van ingrijpend.

x
Erg knap om daar open over te zijn....

Maargoed, ik heb ongeveer 2 nachten last van het litteken gehad, daarna merkte ik weinig meer. Een FUT is in ieder geval geen zware ingreep zoals mensen nog wel eens doen overkomen.
__________________
Regime:

1.25 mg Proscar (sept 06)

1e HT (FUT) + 1250 grafts (nov 06)

2e HT (FUT) + 1850 grafts (jan 08)
Spiderman is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2008, 18:11   #164
FUE-Ollie
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2008
Berichten: 38
Voor ieder wat wils hé Maar kan begrijpen dat eens je een fut hebt gehad, een 2de fut makkelijker is. Maar hier gaan we niet meer verder lullen over FUT-FUE. In deze blog had ik gewoon graag mijn ervaring met de FUE methode kwijt. En mensen die aan een HT twijfelen of hierover info zoeken een beetje op weg te helpen.

x
FUE-Ollie is offline   Met citaat reageren
Oud 3 maart 2008, 18:50   #165
Limbo
Loser
 
Limbo's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 1 januari 2006
Locatie: Limburg
Berichten: 53.413
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FUE-Ollie Bekijk bericht
Voor ieder wat wils hé Maar kan begrijpen dat eens je een fut hebt gehad, een 2de fut makkelijker is. Maar hier gaan we niet meer verder lullen over FUT-FUE. In deze blog had ik gewoon graag mijn ervaring met de FUE methode kwijt. En mensen die aan een HT twijfelen of hierover info zoeken een beetje op weg te helpen.

x
Yep. Idd knap dat je er zo open voor uitkomt. Wat dat betreft kunnen we elkaar de hand geven. Ik ben direct na mijn HT weer gaan werken...
__________________

ultimo 2005 FUT bij TH (1060 grafts)
ultimo 2022 FUE bij Esteworld (2900 grafts)

vanaf 1-3-2006 aan de fina maar eind 2016 gestopt

WK-Poulkampioen 2018
Limbo is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[Kliniek] Prohair mechelen kriskras Chirurgische behandelingen 125 25 februari 2008 20:26
proscar, een verantwoorde vervanging voor het dure prohair? rickie rick Medicijnen/haargroeimiddelen 16 16 december 2004 12:21


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:15.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.