Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 12 augustus 2014, 19:36   #751
FarzM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2014
Berichten: 74
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pablo7542 Bekijk bericht
Ja dat is logisch. Die bepanthen is enorm vet en moet je alleen de eerste week goed smeren voor het herstel van de huid en om het afstoten van de pigmenten te voorkomen. Na een week hoeft dat niet meer. Als je dan je hoofd wast en het glanst dan nog te erg dan kun je die talkpoeder proberen of bv die l'oreal die ik zei. Bij mij matteert die soms te erg vind ik maar van de glans ben je dan wel af.
Perfect thanks voor de tips!
Ik smeer nog t/m vrijdag.. En dan ben ik klaar.
Na hoelang heb jij eigenlijk geschoren?
Heeft iemand het trouwens bij jou wel eens ontdekt?
FarzM is offline   Met citaat reageren
Oud 12 augustus 2014, 23:44   #752
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FarzM Bekijk bericht
Perfect thanks voor de tips!
Ik smeer nog t/m vrijdag.. En dan ben ik klaar.
Na hoelang heb jij eigenlijk geschoren?
Heeft iemand het trouwens bij jou wel eens ontdekt?
Ik deed altijd na iedere behandeling een volledige week smeren en zorgde ook dat er in die week geen water bij kwam.Na die week lekker wassen en meteen bij scheren.
Zo deed ik het altijd.


En nee er is nog nooit iemand geweest die er iets van heeft gemerkt. Wel opmerkingen of ik een transplantatie heb gehad. Ik negeer dat meestal maar en zeg nee hoor ik heb het het alleen helemaal kort geschoren. Verder praat ik er gewoon zo weinig mogelijk over of verander gewoon van onderwerp. Ik vind het gewoon niet prettig om erover te praten. Nu na ruim anderhalf jaar zijn de meesten er ondertussen wel aan gewend.
Ik vond dat in het begin overigens wel het moeilijkste van alles hoor zeker omdat je er zoveel door veranderd.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2014, 12:28   #753
FarzM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2014
Berichten: 74
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pablo7542 Bekijk bericht
Ik deed altijd na iedere behandeling een volledige week smeren en zorgde ook dat er in die week geen water bij kwam.Na die week lekker wassen en meteen bij scheren.
Zo deed ik het altijd.


En nee er is nog nooit iemand geweest die er iets van heeft gemerkt. Wel opmerkingen of ik een transplantatie heb gehad. Ik negeer dat meestal maar en zeg nee hoor ik heb het het alleen helemaal kort geschoren. Verder praat ik er gewoon zo weinig mogelijk over of verander gewoon van onderwerp. Ik vind het gewoon niet prettig om erover te praten. Nu na ruim anderhalf jaar zijn de meesten er ondertussen wel aan gewend.
Ik vond dat in het begin overigens wel het moeilijkste van alles hoor zeker omdat je er zoveel door veranderd.
Ik snap het ja.. Ik ga er ook niet teveel over praten.
Ik heb net geschoren en ik kan nu duidelijk het verschil zien tussen de puntjes en mijn echte haar, zal dit nog een beetje goedkomen? De puntjes lijken donkerder en groter.
FarzM is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2014, 23:37   #754
mhtje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2014
Berichten: 45
Geslacht:
De puntjes zijn idd groter als je eigen haar dat komt als je het net geschoren heb zie je een waas en geen puntjes. ..maar ik denk niet dat het beter zou zijn als ze een waas zouden namaken heb jij al opmerkingen gehad over je puntjes of hou je je pet op??
mhtje is offline   Met citaat reageren
Oud 13 augustus 2014, 23:39   #755
mhtje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2014
Berichten: 45
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pablo7542 Bekijk bericht
Ik deed altijd na iedere behandeling een volledige week smeren en zorgde ook dat er in die week geen water bij kwam.Na die week lekker wassen en meteen bij scheren.
Zo deed ik het altijd.


En nee er is nog nooit iemand geweest die er iets van heeft gemerkt. Wel opmerkingen of ik een transplantatie heb gehad. Ik negeer dat meestal maar en zeg nee hoor ik heb het het alleen helemaal kort geschoren. Verder praat ik er gewoon zo weinig mogelijk over of verander gewoon van onderwerp. Ik vind het gewoon niet prettig om erover te praten. Nu na ruim anderhalf jaar zijn de meesten er ondertussen wel aan gewend.
Ik vond dat in het begin overigens wel het moeilijkste van alles hoor zeker omdat je er zoveel door veranderd.
In wat voor opzicht veranderd?
mhtje is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2014, 21:16   #756
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhtje Bekijk bericht
In wat voor opzicht veranderd?
Van een vrijwel kale kop met littekens vanwege vroegere HT behandeling naar een 'shaven look'. Geen gerotzooi meer met Toppik en Dermatch!!Zie mijn foto's van voor en na de behandeling dan zul je zien wat ik met 'veranderd' bedoel.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 augustus 2014, 21:41   #757
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FarzM Bekijk bericht
Ik snap het ja.. Ik ga er ook niet teveel over praten.
Ik heb net geschoren en ik kan nu duidelijk het verschil zien tussen de puntjes en mijn echte haar, zal dit nog een beetje goedkomen? De puntjes lijken donkerder en groter.
Ik denk ook dat het te maken heeft met het kort scheren van je eigen haar. Als je dat iets langer laat zal dat verschil er niet of nauwelijks meer zijn.
Dat is althans mijn ervaring.
Ik vind het zelf overigens zeker niet erg als de mhp iets donkerder oogt, vind het zelfs wel leuk staan.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2014, 18:49   #758
FarzM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2014
Berichten: 74
Geslacht:
Ik maak me op het moment best wel zorgen over de grootte en donkerheid van de puntjes. In sommige lichten vind ik het geweldig en soms kijk ik in de spiegel en heb ik zoiets van had ik dit nou wel moeten doen. Ik ben 1x buiten geweest zonder pet tot zover. Geen rare blikken gehad ofzoiets. Zaterdag heb ik een feestje, maar zien hoe dat gaat! Maarja hopelijk komt het nog wel goed.
FarzM is offline   Met citaat reageren
Oud 15 augustus 2014, 21:42   #759
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Hey FarzM,
ik hoop voor je dat het inderdaad meevalt.
Je moet er natuurlijk ook wel aan wennen. Je bekijkt het zeker in het begin in de spiegel van alle kanten met allerlei mogelijke lichtinvallen.
Je denkt dan altijd dat iedereen het ziet wat natuurlijk niet zo is. Bij mij heeft er na ruim anderhalf jaar nog nooit iemand echt een opmerking over gemaakt.

Je was toch ook in Noordwijk geweest?
Als je echt twijfelt moet je gewoon contact met hen opnemen en als het lukt anders even langs gaan en je probleem aangeven. Dat zal je zeker helpen het onzekere gevoel weg te nemen.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 16 augustus 2014, 14:10   #760
BelgiumHG
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 april 2014
Locatie: Antwerpen
Berichten: 10
Geslacht:
Hey allen,

Ik heb nu ongeveer +- half jaar mijn shavenlook, Mhp...
In het begin veel zorgen gemaakt voor de reacties die ik zou krijgen.
De enige reactie die ik kreeg ging over mijn kort kopje.
Waarom ik men haar had afgedaan.
Nog geen enkele commentaar gehad over puntjes of dergelijke.
Bij mij zijn de puntjes zo dun gezet dat ze echt op haarstoppels lijken.
Ik zag al veel foto's van Mhp, en ik begrijp niet hoe dik sommige puntjes worden gezet.
Deze lijken mij eerder gezet zoals een tattoo. (Ik leef echt mee met deze mensen).
Een mhp laat je zetten of je terug zekerder te voelen.
Mij lijkt het eerder dat deze mensen zichzelf schamen omwille van de dikke bollen op hun hoofd.
Kan echt de bedoeling niet zijn.
Ikzelf liet men hele hoofd behandelen bij prohairclinic Antwerpen.
Zelf koos ik voor een mooie, strakke en frisse haarlijn. (nog steeds heel tevreden over).
Ik kan enkel aanraden, informeer je goed. Er komt iets op je hoofd hetwelk iedereen zal zien.
Laat geen Mhp bij de eerste de beste doen. Ga langs bij de mensen die het uitvoeren.
Luister goed en vraag om veel voor en na foto's te zien.
En luister hierna naar jezelf. Volg je gevoel. Laat een Mhp uitvoeren bij diegene waar jij jezelf het best bij voelt.
En dan ben ik zeker dat alles goed komt.
Succes!
Indien het kan helpen, via prive bericht of mail kan ik altijd wat foto's sturen van mijn resultaat.
Groetjes,
Ghx
BelgiumHG is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2014, 02:21   #761
mhtje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2014
Berichten: 45
Geslacht:
Heej farmz hoe is het met de rooie gloed bij jou? Btw niemand gaat zeggen dat ze een tatoo zien ofsow , mensen denken dat je het gwn afgeschoren heb.... zelf zie je het over duidelijk net zoals ik bij mezelf andere mensen zien dit denk nie ik had zelf ook veel meer opmerkingen verwacht......
mhtje is offline   Met citaat reageren
Oud 17 augustus 2014, 11:53   #762
FarzM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2014
Berichten: 74
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mhtje Bekijk bericht
Heej farmz hoe is het met de rooie gloed bij jou? Btw niemand gaat zeggen dat ze een tatoo zien ofsow , mensen denken dat je het gwn afgeschoren heb.... zelf zie je het over duidelijk net zoals ik bij mezelf andere mensen zien dit denk nie ik had zelf ook veel meer opmerkingen verwacht......
Ik hoop dat je gelijk hebt!
Ik zie denk ik de gloed ook maar het valt niet op ofzoiets dergelijks niet zorgzaam iniedergeval. Misschien kun je een matterende creme proberen ofzo? Gebruik ik ook.
FarzM is offline   Met citaat reageren
Oud 23 augustus 2014, 20:19   #763
FarzM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2014
Berichten: 74
Geslacht:
Update: De kleur houd goed vast, ik ben er over het algemeen heel tevreden mee. Ik ben over een aantal stukjes een beetje onzeker en ga kijken of ik hier nog wat aan kan laten doen. Maar MHT is sowieso the way to go als je van een geschoren koppie houd! Zal nog update foto's plaatsen.
FarzM is offline   Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2014, 02:09   #764
-Roberto-
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 juni 2014
Locatie: Nederland
Berichten: 8
Geslacht:
Bij mij is de kleur nu ook goed gebleven. Wel vind ik de dichtheid nog te laag waardoor het niet zo opvalt. Het verschil tussen echt haar en de microstoppels is nu nog te groot. Hoe lichter de omgeving hoe groter het verschil. Heb nu de oplossing gevonden door de zijkanten op 0,8mm te scheren en het "eilandje" bovenop op 1,2mm. Tevens lijk ik meer echt haar te hebben bovenop maar dit wordt waarschijnlijk veroorzaakt de contrasten waardoor dunne haartjes wat dikker lijken.
-Roberto- is offline   Met citaat reageren
Oud 24 augustus 2014, 14:32   #765
FarzM
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 juni 2014
Berichten: 74
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door -Roberto- Bekijk bericht
Bij mij is de kleur nu ook goed gebleven. Wel vind ik de dichtheid nog te laag waardoor het niet zo opvalt. Het verschil tussen echt haar en de microstoppels is nu nog te groot. Hoe lichter de omgeving hoe groter het verschil. Heb nu de oplossing gevonden door de zijkanten op 0,8mm te scheren en het "eilandje" bovenop op 1,2mm. Tevens lijk ik meer echt haar te hebben bovenop maar dit wordt waarschijnlijk veroorzaakt de contrasten waardoor dunne haartjes wat dikker lijken.
Waarmee scheer je?
FarzM is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 22:09.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.