Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 18 juli 2014, 00:19   #61
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Thumbs down

Niks te prima kliniek, als je leugens verkondigd of dingen mooier maakt dan het is ben je gewoon erg verkeerd bezig en dat ook over ruggen van onzekere mensen die een HT willen doen.
Hans Kazan en zijn sprookje dan ook natuurlijk geloven, omdat men in paniek is en snel een oplossing zoekt en al hun spaargeld erin stoppen tja verder is het een prima gozer/kliniek natuurlijk zoals jij het zegt.
He alles voor het geld he kaching kaching, c'est triste...

Wil daarmee niet zeggen waar ik behandeld ben dat dat perse daar zo heilig is, al kwam men daar wel realistisch en absoluut niet dwingend over.
Niet mooier maken dan het is.

Uiteraard siert het je wel dat je bijgedraaid bent en dit zegt, maar de rest kom op hoor.
Je moet eens terug lezen hoe jij en die knullige RobinHood hier overal bezig waren, over spammen nog maar te zwijgen.
Verrot gescholden nog wel je wordt wel erg paranoïde lol succes ermee knul houdoe,basta
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week

Laatst gewijzigd door jord-y; 18 juli 2014 om 00:27
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2014, 00:30   #62
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Niks te prima kliniek, als je leugens verkondigd of dingen mooier maakt dan het is ben je gewoon erg verkeerd bezig en dat ook over ruggen van onzekere mensen die een HT willen doen.
Hans Kazan en zijn sprookje dan ook natuurlijk geloven, omdat men in paniek is en snel een oplossing zoekt en al hun spaargeld erin stoppen tja verder is het een prima gozer/kliniek natuurlijk zoals jij het zegt.
He alles voor het geld he kaching kaching, c'est triste...

Wil daarmee niet zeggen waar ik behandeld ben dat dat perse daar zo heilig is, al kwam men daar wel realistisch en absoluut niet dwingend over.
Niet mooier maken dan het is.

Uiteraard siert het je wel dat je bijgedraaid bent en dit zegt, maar de rest kom op hoor.
Je moet eens terug lezen hoe jij en die knullige RobinHood hier overal bezig waren, over spammen nog maar te zwijgen.
Verrot gescholden nog wel je wordt wel erg paranoïde lol succes ermee knul houdoe,basta
En daar ga je weer. Ik heb nooit leugens verkondigd. Je bent gewoon een hartstikke zielig persoon en nou ga je nog zitten ontkennen dat je hebt zitten schelden ook nog. En dat ik voor HASCI werkte heb je zeker ook niet minstens 10x beweerd ? Lees alleen dit topic eens terug zou ik zeggen, in bijna elke post beweer/suggereer je dat ik voor HASCI zou werken. En dan ook nog geen excuses willen aanbieden. Hoe triest. Die profielfoto van je van die aap snap ik nu in ieder geval. Succes met de rest van je leven.

Laatst gewijzigd door Arashi; 18 juli 2014 om 00:53
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2014, 11:25   #63
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Ben je een trol ofzo?

Als dat jouw definitie van schelden is dan is er volgens mij een steekje los.
Je hebt met hart en ziel deze beste man verdedigd tja dan moet je soms op de blaren zitten zeg maar.
Heb het over deze kliniek die leugens verkondigd of dingen mooier maakt dan het is!
Lezen blijft een vak apart en je neemt alles erg persoonlijk op merk ik, misschien een goede psycholoog bezoeken,goed bedoeld.
En geniet van je Hasci haartjes uiteraard

Beetje lachen mag wel in het leven je hebt tenslotte meer haar nu!
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week

Laatst gewijzigd door jord-y; 18 juli 2014 om 12:11
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2014, 15:37   #64
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Ben je een trol ofzo?

Als dat jouw definitie van schelden is dan is er volgens mij een steekje los.
Je hebt met hart en ziel deze beste man verdedigd tja dan moet je soms op de blaren zitten zeg maar.
Heb het over deze kliniek die leugens verkondigd of dingen mooier maakt dan het is!
Lezen blijft een vak apart en je neemt alles erg persoonlijk op merk ik, misschien een goede psycholoog bezoeken,goed bedoeld.
En geniet van je Hasci haartjes uiteraard

Beetje lachen mag wel in het leven je hebt tenslotte meer haar nu!
Haha jij ook veel succes met dat kapsel van je ! Ik kan er smakelijk om lachen hoor En je moet het niet persoonlijk opvatten hoor maar ik vrees dat jij VEEL meer dan alleen haar nodig hebt, jij hebt echt veel grotere problemen, ik vrees dat een psycholoog er ook niet veel meer kan doen, jij moet echt aan de zwaarder medicatie voor je gedragsstoornissen moet. Succes ermee !!

Laatst gewijzigd door Arashi; 18 juli 2014 om 15:44
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2014, 15:45   #65
Tampert35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 118
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Niks te prima kliniek, als je leugens verkondigd of dingen mooier maakt dan het is ben je gewoon erg verkeerd bezig en dat ook over ruggen van onzekere mensen die een HT willen doen.
Geheel mee eens. Hoe kun je nu zeggen dat Hasci een prima kliniek is en tevens toegeven dat het stamcelwonder een leugen is? Hun propositie is gebaseerd op een revolutionaire ontdekking die bij nader inzien complete onzin blijkt te zijn, maar dat terzijde. Ander onderwerp graag. Zoiets als biologische slager Derks is weliswaar niet biologisch maar wel een goede slager.
Tampert35 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2014, 15:46   #66
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Heb het over deze kliniek die leugens verkondigd of dingen mooier maakt dan het is!
Dit ook. Jij zit vanuit je onderbuikgevoelens allerlei dingen te verkondigen, zonder ook maar enige feiten te gebruiken en als dan achteraf een keer blijkt dat je goed zat (want dat zit je de helft van de keren als je maar wat roept), dan ga je ook nog natrappen en achteraf je gelijk halen bij iemand die ontzettend veel werk heeft verricht om achter de waarheid te komen. Heb jij een analyse gedaan waaruit de effectiviteit van HASCI al dan niet blijkt ? Heb jij Gho 3000 euro geboden om te zien of hij mee wilde werken aan een 50 graft test (om hem te kunnen ontmaskeren) ? Heb jij onderzoek gedaan naar hoe dat artikel in dat tijdschrift tot stand is gekomen ? Nee ! Jij hebt vanaf dag 1 maar wat zitten roepen. Wat hebben mensen DAAR nou aan ?

Laatst gewijzigd door Arashi; 18 juli 2014 om 15:52
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2014, 15:55   #67
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Jij met je onderzoeken dat je er zelf niet moe van wordt
Niks te onderbuikgevoelens jij maakt er van waar jij gelukkig van wordt blijkbaar.
Je wordt met de dag ongeloofwaardiger.

Om onze wanna be Hans Kazan te ontmaskeren wat die allang was hoor voor veel mensen hoef je echt niet zo n test te ondergaan, zie en huiver zegt men weleens!
Jij valt voor mij onder de goedgelovige darwinistische, wetenschap aanhangers met je onderzoekjes, good luck with it.

Tampert het is jammer ik bedoelde het niet eens slecht, maarja je kan het interpreteren zoals je wilt en dan mensen uitkafferen en dan erna nog zeggen dat de ander scheld omgekeerde wereld

Haha grappig verwoord het laatste maar o zo waar.

Zal wel de hitte buiten zijn dat sommige zo verhit reageren!
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week

Laatst gewijzigd door jord-y; 18 juli 2014 om 16:01
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2014, 15:55   #68
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tampert35 Bekijk bericht
Geheel mee eens. Hoe kun je nu zeggen dat Hasci een prima kliniek is en tevens toegeven dat het stamcelwonder een leugen is
Nou het is gewoon zo ! Zoals ik al zei, als je dat stamcel sprookje buiten beschouwing gaat is het gewoon een prima kliniek, waar je alleen ontzettend veel geld voor betaald ! Op dit forum kan je vele voorbeelden vinden van mensen die bijvoorbeeld verminkt zijn door een Turkse kliniek (zie James Bald) of bij wie hun donor is verneukt of die gewoon geen haar hebben ontvangen of waar ontzettend veel grafts zijn gestorven. Dat zal je bij HASCI niet gebeuren ! Je wordt ontvangen in een mooi pand, door vriendelijke mensen en je wordt geholpen door bekwame artsen en je resultaat zal goed zijn, afgezien van het feit dat je dus heel weinig haar krijgt voor heel veel geld. Waarom zou je dat niet mogen zeggen ? Verder zeg ik ook duidelijk dat ik niet weer naar HASCI zou gaan, omdat ze gewoon VEEL te veel geld vragen en daarmee de prijs/prestatie verhouding volledig zoek is.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2014, 15:57   #69
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
Jij met je onderzoeken dat je er zelf niet moe van wordt !
Ach ja, zo werkt dat in de wetenschappelijke wereld, maar ik snap dat jij nooit veel verder dan je basisschool bent gekomen. Geeft verder niet, als iedereen academisch geschoold zou zijn, dan zou het ook maar een saaie wereld worden.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2014, 16:05   #70
Tampert35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 118
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Arashi Bekijk bericht
Zoals ik al zei, als je dat stamcel sprookje buiten beschouwing gaat is het gewoon een prima kliniek
Dus je krijgt weinig haar voor heel veel geld en waar ze zich mee onderscheiden ten opzichte van alle concurrenten... het stamcel sprookje... is een leugen. Maar verder is het een prima kliniek.
Tampert35 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2014, 16:08   #71
Arashi
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 augustus 2012
Berichten: 367
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tampert35 Bekijk bericht
Dus je krijgt weinig haar voor heel veel geld en waar ze zich mee onderscheiden ten opzichte van alle concurrenten... het stamcel sprookje... is een leugen. Maar verder is het een prima kliniek.
Ja. Ongeinformeerde mensen zoals Jordy doen graag anders geloven, die beweren dat je hele dunne haren krijgt bij HASCI bijvoorbeeld. Spinrag noemt ie het zelfs in dit topic. Dat is gewoon niet zo. Als jij per se in NL behandeld wilt worden en geld geen rol speelt, dan is HASCI een hele goede keus. En dan heb ik het nog niet eens gehad over het feit dat HASCI de enige kliniek ter wereld is waar je geen zichtbare littekens zult overhouden. Ja, relativeren is een kunst he, het is allemaal niet zo zwart/wit als sommige mensen het graag willen voorspiegelen.
Arashi is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2014, 18:31   #72
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
@Tampert het erge is ondanks alles dat die het nog blijft verdedigen hoe zeggen die Belgen dat ook alweer amaaiii

Nou grootschreeuwer Arashi ik ben wel meer van de feiten jij toch ook?
Laat jij dan je voor en na HT foto zien, want totnu toe grote mond maar weinig daden.
De mijne heb ik hier al gepost.
Dan mag de rest beoordelen wie hier nou de daadwerkelijke dombo is ok?

Deze ongeinformeerde,niet intelligente,niet opgeleide [volgens jou] gaat even de namiddagzon in en frisse lucht happen.
Voortaan als je andere mensen beschuldigd van schelden of denigreren, misschien eens je eigen berichtjes terug lezen zonder je eigen academicus/onderzoekerbril op
Daarnaast hebben grootschreeuwers vaak kenmerken van weinig daden en veel woorden.
Weet niet of dat echt wetenschappelijk bewezen is dat mag jij onderzoeken, onze verfijnde onderzoeker.
Ik hou zelf wel wat van sarcasme tussendoor , maar dat zal zo'n intelligente persoon als jij vast snappen he.
Groeten
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week

Laatst gewijzigd door jord-y; 18 juli 2014 om 18:43
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2014, 20:04   #73
Tampert35
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 december 2012
Berichten: 118
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jord-y Bekijk bericht
@Tampert het erge is ondanks alles dat die het nog blijft verdedigen
Ik vind het op zich netjes dat Arashi Hasci niet helemaal afvalt, terwijl hij notabene zelf de stamceltechniek heeft ontmaskerd.
Zelf zou ik me behoorlijk bekocht voelen, omdat die stamcelbelofte de enige reden zou zijn om daar heen te gaan. Ik zou er in ieder geval geen Stockholm Syndroom aan overhouden

Veel plezier verder in deze discussie!
Tampert35 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2014, 20:11   #74
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Jord-y, je reacties gaan weer nergens over! Je bent een grote onruststoker die alles inderdaad beter weet en zeker vanalles en iedereen hier probeert belachelijk te maken! Iemand die niet in je straatje meepraat is dan ook ineens een troll. Altijd maar afgeven op de maatschappij of farmaceutische bedrijven, die jij zeker noooooit nodig hebt gehad??? Bijna alle reacties van jou gaan nergens over en over een bijdrage gesproken hier op haarweb??? En maar pochen over je geslaagde HT... Phoe phoe...
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juli 2014, 20:12   #75
geted
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 januari 2008
Berichten: 205
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door geted Bekijk bericht
HRH.

When they are extracting grafts for the donor, they are cherrypicking the best grafts a bit.
That means they take 2-,3-,4-hair grafts.
Example:
With FUE they take a 3hair grafts out and plant a 3 hair grafts in the bald area.

With HST they are cherrypicking as well, but when they take a 3 hair grafts, they extract only 1 or 2 hair for it, and leave the 1 or 2 hair in the donor and hoping it will survive.
Some survive the cutting but others not.

Dr Gho(ppik) is also admitting that he does not take 2 times the same graft, once extracted/cutted that grafts isn't good enough for extracting a second time.

So HST does not give you more hairs, it does not increase or double hairs.
He is just cutting grafts.Thats it.
Taking 50% of a graft and leave 50%graft of a graft.

.
@Arashi.

We zijn nu anderhalf jaar verder.
Indertijd heb ik dit gepost.
Je was niet erg opgezet met dit denken van mijnterwege, maar ik ben eens benieuwd hoe je er nu tegenoverstaat.
Vele masker van Hasci zijn nu gevallen en had ik het juist of niet?
geted is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.