Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 8 februari 2014, 02:28   #16
Zenith
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2013
Locatie: https://t.me/pump_upp
Berichten: 61
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Crazy9 Bekijk bericht
Ik heb ook geen 1 dag jeuk gehad.
Het ligt aan mij dus...ik had wel veel bloed op me haar de eerste dag...vandaar denk ik....maar jeuk was echt vreselijk de eerste dagen !
Zenith is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2014, 03:16   #17
Zenith
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2013
Locatie: https://t.me/pump_upp
Berichten: 61
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Crazy9 Bekijk bericht
Ik heb ook geen 1 dag jeuk gehad.

Het ligt aan mijn huid, die is best vetig... vandaar denk ik !
Zenith is offline   Met citaat reageren
Oud 8 februari 2014, 11:08   #18
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Zenith Bekijk bericht
Voel je wel iets nu (jeuk) ?
Ja, soms wel, een jeukgevoel, maar ik hoef niet te krabben, gewoon eens erover wrijven is al genoeg.

Van bloed heb ik geen last gehad...
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2014, 22:53   #19
Zenith
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2013
Locatie: https://t.me/pump_upp
Berichten: 61
Geslacht:
2 weken post HT

Dag allemaal,

- Het gaat prima tot nu toe, jeuk is ernstig gedaald, haartjes vallen minder en je voelt wel dat zij best stevig verankerd zijn.

- Donorgebied is nog steeds vers, doet af en toe pijn.

- Ik ben mezelf psychisch aan het voorbereiden voor het uitvallen van de haartjes.

- Douchen gaat prima.

- Ik ga de door Esteworld aangewezen Spray and Shampoo al nu bestellen via Internet, Ik had ze moeten kopen in Turkije (goedkoper), helaas !

- Check mijn new HT Pics

Advies

- Koop in Turkije een stock van de door Esteworld aangewezen Spray and Shampoo. Daar zijn ze goedkoper.

Gr,
Zenith

Laatst gewijzigd door Zenith; 13 februari 2014 om 23:02
Zenith is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2014, 23:27   #20
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Hi Zenith,

thanks voor de update.
Mag ik vragen welke shampoo zij voorschrijven? Ben nieuwsgierig
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 13 februari 2014, 23:58   #21
Zenith
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2013
Locatie: https://t.me/pump_upp
Berichten: 61
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dZinee Bekijk bericht
Hi Zenith,

thanks voor de update.
Mag ik vragen welke shampoo zij voorschrijven? Ben nieuwsgierig
Met plezier !

- Spectral 60ML
- Revita 180ML

Gr,
Zenith
Zenith is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2014, 01:51   #22
ferdi05
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 juni 2012
Berichten: 98
Hebben ze geen grafts geplaatst op de achterkant/kruin?
ferdi05 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2014, 05:59   #23
Zenith
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2013
Locatie: https://t.me/pump_upp
Berichten: 61
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ferdi05 Bekijk bericht
Hebben ze geen grafts geplaatst op de achterkant/kruin?
Dag,

Nee, Wij habben dat al afgesproken.

3600 grafts is niet genoeg voor heel mijn hoofd, kaalheid is extreem.

Ik heb gezegd dat ik eerst de voorkant zou doen (zo ervaar ik ook het resultaat ondanks het feit dat Esteworld mij een garantie gaf dat 95% van de grafts zullen uiteindelijk groeien).

De voorkant is ook belangrijker dan de kruin, mensen zien eerst je voorkant dan pas je kruin.

De tweede operatie (ook maximaal collectie/grafts) zal dan plaatsvinden een jaar post HT om de kruin te behandelen en meer dichtheid te geven.

Gr,
Zenith
Zenith is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2014, 06:58   #24
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
Als je mijn blog goed had gelezen had je het gezien dat ik dat al gemeld had van die spray dat ze daar veel goedkoper zijn
Tzal u leren! hehehe.

Ivm de uitval, bereid je idd maar voor. Kijk maar eens naar mijn foto' svan 4 februari en dan naar die van 12 februari = in 1 week, wat een verschil...

De foto's van 14 dagen na de HT van u zijn mooi eh..zo goed als geen roodheid meer te zien op het transplantgebied. Geneest mooi, beetje zoals van mij, ging ook goed. Alleen de donorhuid is gevoelig als ik er over wrijf, net alsof die wakker wordt uit verdoving.
Binnen een goeie week mag je zwaaien met het handje naar u haartjes

Laatst gewijzigd door Interest3d; 14 februari 2014 om 07:01
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Oud 14 februari 2014, 08:50   #25
Zenith
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2013
Locatie: https://t.me/pump_upp
Berichten: 61
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Interest3d Bekijk bericht
Als je mijn blog goed had gelezen had je het gezien dat ik dat al gemeld had van die spray dat ze daar veel goedkoper zijn
Tzal u leren! hehehe.

Ivm de uitval, bereid je idd maar voor. Kijk maar eens naar mijn foto' svan 4 februari en dan naar die van 12 februari = in 1 week, wat een verschil...

De foto's van 14 dagen na de HT van u zijn mooi eh..zo goed als geen roodheid meer te zien op het transplantgebied. Geneest mooi, beetje zoals van mij, ging ook goed. Alleen de donorhuid is gevoelig als ik er over wrijf, net alsof die wakker wordt uit verdoving.
Binnen een goeie week mag je zwaaien met het handje naar u haartjes
Dag Interested,

Haha ! Inderdaad, nog een week en zeg ik bye bye aan de haartjes....maar dat weet ik wel dus het komt minder pijnlijk -)

Uiteraard ! Ik heb het wel gelezen in je posts, stom ! ik had ook niet verwacht dat zij zo duur zouden zijn hier in NL !! allebei = 60 +/_ euro en dan praat je over een maand ! laat staan 12.

In ieder geval " no game without pain " zeg ik altijd en ik hoop inderdaad dat wij (allebei) snel vooruit gaan qua groei...want na uitvallen begint gokken ! -) ondanks de garantie van 95% van Esteworld.

Good luck to us !

Gr,
Zenith
Zenith is offline   Met citaat reageren
Oud 21 februari 2014, 03:04   #26
Zenith
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2013
Locatie: https://t.me/pump_upp
Berichten: 61
Geslacht:
3 weken Post HT - Esteworld - 3600 grafts

Dag allemaal,

- Ik heb weer fotos gemaakt vandaag na 3 weken post HT.

- De downfall is nog niet begonnen maar als ik mijn lotgenoten's verhalen lees dan begrijp ik dat het pas na de 4de week soms gebeurt.

- Ik zie wel twee soorten haartjes: kort (zijn kort gebleven) en lang (zijn gegroeid). Volgens een moderator hier is dat geen issue ! gelukkig !

- De donorgebied doet af en toe pijn

- Douchen gaat prima

- Jeuk af en toe

- Ik ben zeer blij met mijn HT. Mijn ego is wel gebootst en het voelt geweldig jezelf met haar (tijdelijk op dit moment) zien. Creatief denken hoe het zal verder gebeuren na de downfall is soms rustgevend en soms paniek zaaiend. Gokken begint nu pas!

- Ik heb geen shampoo of spray tot nu gebruikt, pas na een maand kan ik dat doen (op advies van Esteworld)…dus nog een week.

- Esteworld heeft contact genomen en gevraagd of alles in order is en hoe alles is, telefonisch nazorg! Bravo! Excellent service.

- Ik heb fotos van 3 weken post HT gepost. Check mijn album.

Gr,
Zenith
Zenith is offline   Met citaat reageren
Oud 22 februari 2014, 11:25   #27
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
Op de foto's is lichtinval belangrijk. Bvb op de foto van de achterkant zie je niks van je donorhuid dat daar haren zijn uitgehaald. Als dat in buitenlicht ook zo is, zoveel te beter
De haren groeien mooi, en alle korstjes zijn precies ook weg, dus alles op schema hé.
Op de ene foto ziet je transplanthuid er rood uit, en op de andere (zijzicht) niet, heb je nog last van roodheid?

Mij hebben ze geen speciale shampoos voorgeschreven, na de procedure van het speciaal wassen en dergelijke. Ik heb even revita en spectral opgezocht, en die hebben in feite dezelfde werking als minoxidil.
Heeft het dan nog zoveel zin om daar 2-3 producten per dag te gaan op gooien? Want ik las voor revita dat je voor optimale werking dit minimum 5x/week moet toepassen, en liefst nadien nog eens een revita conditioner dient te gebruiken ook...
Als je dan nog je spectral gaat gebruiken en je minox gaat sprayen...Om nog maar van je portefeuille te zwijgen

Laatst gewijzigd door Interest3d; 22 februari 2014 om 11:32
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2014, 03:34   #28
Zenith
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2013
Locatie: https://t.me/pump_upp
Berichten: 61
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Interest3d Bekijk bericht
Op de foto's is lichtinval belangrijk. Bvb op de foto van de achterkant zie je niks van je donorhuid dat daar haren zijn uitgehaald. Als dat in buitenlicht ook zo is, zoveel te beter
De haren groeien mooi, en alle korstjes zijn precies ook weg, dus alles op schema hé.
Op de ene foto ziet je transplanthuid er rood uit, en op de andere (zijzicht) niet, heb je nog last van roodheid?

Mij hebben ze geen speciale shampoos voorgeschreven, na de procedure van het speciaal wassen en dergelijke. Ik heb even revita en spectral opgezocht, en die hebben in feite dezelfde werking als minoxidil.
Heeft het dan nog zoveel zin om daar 2-3 producten per dag te gaan op gooien? Want ik las voor revita dat je voor optimale werking dit minimum 5x/week moet toepassen, en liefst nadien nog eens een revita conditioner dient te gebruiken ook...
Als je dan nog je spectral gaat gebruiken en je minox gaat sprayen...Om nog maar van je portefeuille te zwijgen
Hoi Interested,

Dank je voor de feedback. Ja ik heb nog last van roodheid en het doet een beetje pijn. Ik heb Esteworld benaderd voor extra advies; mij is verteld dat ik mijn hoofdhuid moet masseren. Verder niets.

haha ! trouwens ik heb wat betreft de shampoo en de spray ook Esteworld gevraagd, zij krijgen Minoxidil 100ml voor een mooie prijs...ik denk dat ik het ga kopen in plaats van Spectral etc...

Ik heb 4 weken Post HT fotos gepost, have a look -))

Trouwens jouw passage van grafts naar kaalheid is goed gegaan, geen roodheid, geen extra last echt goed !

Gr,
Zenith
Zenith is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2014, 03:45   #29
Zenith
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 juli 2013
Locatie: https://t.me/pump_upp
Berichten: 61
Geslacht:
4 weken post HT - 3600 grafts

Dag allemaal,

Hier volgt een resume van de 4de week post HT.

- Roodheid is er nog steeds, doet soms pijn. Ik ben bang dat het een infectie wordt. Mij is geadviseerd (Esteworld) mijn haar huid te masseren met mijn vingers. Bloedcirculatie is niet optimaal !

- De haartjes zijn nog niet helemaal uigevallen maar de process is wel begonnen.

- Geen extreem Jeuk.

- Puistjes rond de donorgebied.

- Ik ga beginnen met Minoxidil, Esteworld NL verkoopt het binnenkort.

- Open Vragen:

- Roodheid maakt me bezorgd, heeft dat een negatief impact op de grafts? of zijn ze al optimaal nu verankerd ?

- Is minoxidil alleen genoeg om de groei te stimuleren ?

- Kan ik mijn haar nu (zijkant) kort scheren (1,5 mm bijv) ?

- Zij puistjes (af en toe) normaal ?

Gr,
Zenith
Zenith is offline   Met citaat reageren
Oud 28 februari 2014, 06:39   #30
Interest3d
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 september 2012
Berichten: 190
Geslacht:
- Roodheid maakt me bezorgd, heeft dat een negatief impact op de grafts? of zijn ze al optimaal nu verankerd ?

Ik denk het niet. De grafts zijn al verankerd na een week of 2 max...Veel kan er niet mee gebeuren nu. Qua roodheid, tja, bij de één gaat dit beter dan bij de ander. Dude8 z'n transplantgebed is ook nog vrij rood hoor.

- Is minoxidil alleen genoeg om de groei te stimuleren ?

Het is het enige die Esteworld mij voorschreef te gebruiken. Dus ik ga daar vanuit ja

- Kan ik mijn haar nu (zijkant) kort scheren (1,5 mm bijv) ?

Ik heb dit gedaan enkele dagen geleden, laat ons zeggen op een 6-tal weken. Ook de donorhuid is met de tondeuse gedaan. Alles op 1,5 mm, behalve de transplantgebied. M'n kapper is gewoon voorzichtjes over de donor geweest.

- Zij puistjes (af en toe) normaal ?


Ik heb er over gelezen in hun mapje van Esteworld die ze meegeven. Daar staat in dat puistjes af en toe normaal zijn, deze gaan vanzelf weg. Als ze ontsteken (de gekende witte puistjes) dan mag je die uitduwen tot er bloed uitkomt. Ik heb er op m'n donorgebied ook al enkele gehad hoor. Eventjes knijpen en ze zijn weg en geneest mooi.
Dus ik ga ervanuit dat dit allemaal zo erg niet is.
Interest3d is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:39.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.