Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 30 januari 2020, 12:53   #1
Baldheadrocks
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 januari 2020
Berichten: 1
Geslacht:
Thumbs up Prohairclinic - micro haar pigmentatie

Dag allen,
ik ben 26j en na jarenlang ongelukkig te zijn geweest met mijn haaruitval heb ik beslist om er iets aan te doen. Ik heb online zitten zoeken naar alle mogelijke oplossingen en heb micro haar pigmentatie ontdekt. Na het grondig analyseren van voor- en na-foto's van verschillende klinieken heb ik uiteindelijk gekozen voor Prohairclinic in Heist-op-den-Berg. Direct een consultatie aangevraagd en gaan luisteren.

Het was even twijfelen achteraf maar ik heb het uiteindelijk laten doen. Ik heb nu al 2 behandelingen achter de rug en moet er nog 1 hebben. Ik heb er tot nu toe absoluut geen spijt van. Het resultaat oogt zeer natuurlijk. Ik heb ook het geluk dat een geschoren hoofd mij goed staat.

Voor de mensen die bang zijn of twijfelen over haar pigmentatie, ga eerst eens op consultatie en luister naar hun uitleg. Dan pas wordt alles duidelijk en kom je beter te weten of het iets voor jou is of niet.

Over de behandeling zelf: De behandeling is in het algemeen pijnloos. Op gevoelige plaatsen, zoals de inhammen en op de haarlijn, kan je de prikjes wel eens voelen maar dit valt zeer goed mee. Gedurende heel de behandeling lig je in een stoel en kijk je naar Netflix. Voor je het weet is de behandeling voorbij en mag je direct naar huis. Na de behandeling moet je 7 dagen een creme gebruiken op het behandelde gebied. De huid ziet de eerste dagen ook wat rood. In die 7 dagen krijgen je pigmenten een natuurlijke look. Na 7 dagen mag je weer sporten, zweten en douchen. Dit is ook het positieve aan haar pigmentatie: na 7 dagen is het resultaat er, terwijl dat bij haartransplantatie wel een jaar kan duren.

Laatst gewijzigd door Baldheadrocks; 30 januari 2020 om 12:57
Baldheadrocks is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 18:55.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.