Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 juni 2020, 21:59   #1
Saleh
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 juni 2020
Berichten: 1
Geslacht:
Ervaring Nielsen Haarkliniek

Waarschuwing voor Nielsen Haarkliniek!!

Ik zou een behandeling ondergaan bij Nielsen haarkliniek.
Bij de intake gesprek werd alles goed uitgelegd. Had een goed gevoel bij de kliniek. Toen kwam de dag van behandeling alles werd gecheckt en uitgelegd.
Ze begonnen aan de behandeling en ik moest liggen voor de naald lozen verdoving. Had hier echt hevige pijn van en bewoog en vroeg soms even om te stopen. Dat was aanleiding genoeg voor die mevrouw Y. Yeni om op te staan en weg te lopen. Toen kwam meneer A. Bolluk om het over te nemen. Ik bewoog nog steeds en hij stopte ook de behandeling. Dit probleem van niet kunnen stil zitten is echt mijn eigen schuld. Dag daarna moest ik hun zelf bellen en vragen over hoe het nu zit? Zij wouden het nogmaals proberen maar hadden weer plek in juli. Had weer afspraak gepland maar vond het te lang duren en belden hun op voor uitleg waarom had zo lang moest duren. Hun antwoord hierop was dat ze nu niemand hebben om behandeling uit te voeren. ik vond dat vreemd dat ze opeens niemand hadden. Heb mijn afspraak afgezegd. Ben toen achtergekomen dat meneer A. Bolluk niet eens BIG-geregistreerd staat en Y. Yeni niet eens behandeling mocht starten.
Ik belde Nielsen haarkliniek en wou afspraak met de eigenaar. Dat kon niet want hij was ziek en ze wisten niet wanneer hij zou komen. Ik heb gezegd dat ik ergens ben achter wat mij echt kwaad maakt. ik wil moet spoed een afspraak . Ik word de zelfde dag gebeld voor een afspraak en met de vraag of ik gelijk kon komen. De eigenaar stond voor de deur te wachten en wou het gesprek buiten voeren. Heb al mijn punten verteld en hij gaf als reden dat meneer A. Bolluk niet BIG-geregistreerd omdat er achter BIG I A dat wil zeggen in aanvraag. Ik heb dat verder onderzocht. A. Bolluk doet daar al zeker behandelingen vanaf 18 september, 2019. Zoon aanvraag bij de BIG-register doet hoogstens anderhalve maand. Verder heb ik mijn geld terug gehad. Maar met de vraag of ik mijn dossier kan worden toegestuurd kreeg ik de antwoord welke dossier. Kijk uit met welke partijen je zaken doet ook al oogt het zeer professioneel.
Saleh is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
chirurgische, haarimplantaten, nielsen haarkliniek

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 13:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.