Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 15 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 18 februari 2010, 23:53   #556
Hanna
HaarWeb lid
 
Hanna's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 19 december 2004
Berichten: 16.459
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dundee Bekijk bericht
A dat weet ik niet ,(dat noemen ze hier in Belgie ne verwijfde)
Een verwijfde? Zulke nette uitdrukkingen gebruiken wij in NL al lang niet meer.
__________________
*
*
*_________________________________________________ _____________
Belangrijke linken: Haargroeimiddelen voor dummies Haarwoordenboekje Haarwerken FAQ
Hanna is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2011, 18:12   #557
Webmaster
Your friendly webmaster

 
Webmaster's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 5 mei 2001
Locatie: HaarWeb City
Berichten: 1.794
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hairobservator Bekijk bericht
...voor die 30man daaro op dat haarwebje ben je niet goed wijs ofzo
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Er posten hier idd welliswaar 30 mensen, lol, maar denk dat je niet moet onderschatten hoeveel er hier meelezen en actief worden hoor. Denk dat bepaalde klinieken er flink profijt van hebben. Dat is mijn gevoel, toch.
Je gevoel wordt onderbouwd door de volgende feiten, norwood2:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Webmaster Bekijk bericht
Wellicht is het in dit geval verstandiger om de cijfers te laten spreken i.p.v. te varen op onze onwetendheid/kortzichtigheid?

Hier zijn ze:

HaarWeb bereikt ruim 6 miljoen hits p/mnd, bijna 100.000 unieke bezoekers p/mnd en meer dan 20.000 geregistreerde leden hebben hun weg naar HaarWeb gevonden
Bron: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=27549

Adverteerders op HaarWeb zien 50% van hun cliënten/inkomsten via HaarWeb komen
Bron: http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=28883


Tot zover onze actuele facts&figures,

PS: En ik verwacht dat deze cijfers de komende 10 jaar alleen maar meer zullen toenemen...
__________________
Webmaster
HaarWeb oprichter en webmaster
www.haarweb.nl

HaarWeb | De support-site voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en België

Huishoudelijk Reglement (Richtlijnen/Privacy/Disclaimer)
Code of Ethics

-----------------------------------------------------------------------
You can be helping many people, but if you are not helping yourself,
you have missed the one person you were born to heal.'

~Alan Cohen
-----------------------------------------------------------------------
Webmaster is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2011, 21:12   #558
PGO
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 april 2004
Berichten: 70
Gerard Joling ziet er kaal uit als een bejaarde man. Zie de bijgevoegde foto. Met zijn volle haarbos ziet hij er 40 jaar jonger uit. Ongelooflijk het verschil.

Paul
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg joling_869779d.jpg‎ (5,5 KB, 189x gelezen)
PGO is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2011, 21:29   #559
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Denk ook wel een moment opname, ziet er daar grijs/grauw en brildragerig uit. Vorige keer stond 't hem prima, vond ik, maar daar lijkt hij inderdaad 65. Het moet iets aangroeien zodat zijn haar weer zwart wordt.

Is het al gebeurd, hoeveel grafts ?
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2011, 21:32   #560
bass885
HaarWeb lid
 
bass885's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 december 2008
Berichten: 201
kijk het filmpje maar eens op rtl gemist, daar zie hoe kaal zijn achterhoofd daadwerkelijk was, het vooraanzicht vind ik ook zonder 'schoensmeer' erg goed gelukt!
bass885 is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2011, 22:20   #561
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Nee zeer goed gelukt vooraan, mag je niks van zeggen, maar daar had hij de schoensmeer ook wel zitten toen het langer was. Nu zie je goed hoeveel hij wel niet op zijn kruin had zitten !

Vrees dat hij nog steeds (wat) schoensmeer vanachter zal moeten blijven gebruiken. 1700 grafts, maar vrij groot gebied. Misschien valt het mee omdat de dichtheid over zijn hele hoofd wat minder is en je dus geen verschil gaat zien.

http://www.rtl.nl/xl/#/u/449885e4-fd...-685a0f50d988/


Maar over die stamcel theorie blijf ik me maar over verbazen. In het filmpje zie je toch duidelijk dat ze gewoon die hele haar eruit trekken. Al zouden ze expres iets ernaast 'prikken', dat kan iedere kliniek doen.

Laatst gewijzigd door Lucky; 13 juli 2011 om 22:24
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 13 juli 2011, 22:34   #562
dundun
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Berichten: 50
Zo, wist niet dat ie zo kaal is op zijn kruin. Daar ging wel een hele spuitbus van die rommel in! Hij zegt dat het 1 dag geleden is, ik geloof dat om eerlijk te zijn niet. Dan strijkt hij echt niet zo over zijn bol, daar is het dan toch nog veel te kwetsbaar voor + het feit dat er nauwelijks roodheid is doet mij vermoeden dan het toch minimaal een aantal dagen geleden is.
dundun is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2011, 08:46   #563
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
Hij is maandag behandeld.
Ik ben in April behandeld. Je zag aan mij ook nauwelijks iets van roodheid, zwellingen of gestold bloed. Een deel van de haren is meteen doorgegroeid maar meer dan 50% is uitgevallen.
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2011, 09:25   #564
nijmegen2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 maart 2006
Locatie: Amsterdam
Berichten: 203
uitval

Kruger,

Dat verschilt toch erg van persoon tot persoon he? Er blijft bij HASCI vaak meer gelijk staan dan bij andere klinieken, maar meer dan de helft uitval is toch nog best stevig.

Ben benieuwd, ik word in januari behandeld.
nijmegen2 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 juli 2011, 09:34   #565
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
Ja ze hebben mij gezegd dat het van persoon tot persoon verschilt.
Bij mijn eerdere HT (Fut bij Transhair) viel alles uit. Nu is dus deel blijven zitten. Had bij Transhair ook enorme zwellingen een week lang. Had ik nu totaal niet. Hoop voor jou dat je geluk hebt dat ze doorgroeien.
Hoopdzaak is dat resultaat mooi wordt met of zonder directe doorgroei
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2011, 21:33   #566
dundun
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Berichten: 50
@Kruger: hoe is jouw situatie vandaag de dag. Nog steeds tevreden een aantal maanden na dato? En zijn die 1000 grafts daadwerkelijk een wezenlijk optisch verschil?

Ik heb volgende maand een consult bij Hasci. Zelf heb ik maar een beperkt budget 5000/6000 euro. Met een eventueel educatietarief (twijfels of dit ten koste gaat van kwaliteit) kom ik niet verder dan circa 1200 grafts. Ik lees toch voornamelijk transplanties van 1600 en meer op dit forum. In een van mijn eerste post heb ik een foto geplaatst, mijn inhammen en haarlijn zijn echter verslechterd.

@Nijmegen: hoeveel grafts hebben ze jou aangeraden?
dundun is offline   Met citaat reageren
Oud 31 juli 2011, 23:47   #567
Lucky
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 17 september 2004
Berichten: 1.198
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door dundun Bekijk bericht
@Kruger: hoe is jouw situatie vandaag de dag. Nog steeds tevreden een aantal maanden na dato? En zijn die 1000 grafts daadwerkelijk een wezenlijk optisch verschil?

Ik heb volgende maand een consult bij Hasci. Zelf heb ik maar een beperkt budget 5000/6000 euro. Met een eventueel educatietarief (twijfels of dit ten koste gaat van kwaliteit) kom ik niet verder dan circa 1200 grafts. Ik lees toch voornamelijk transplanties van 1600 en meer op dit forum. In een van mijn eerste post heb ik een foto geplaatst, mijn inhammen en haarlijn zijn echter verslechterd.
Als ik jouw foto's bekijk dan geen enkele twijfel dat je weer een goede dichtheid kan krijgen met 1200 grafts. Daar hoef je je geen zorgen om te maken. Enige zorgen zijn te behouden wat je nu hebt en of de omringende haren niet teveel aangetast zijn door AGA en dat laatste blijft gissen.

Zoals je zelf inmiddels vast ook wel weet, diffuse haaruitval is een vervelende vorm van haaruitval betreffende haartransplantaties. Je kan maar zo weer op het niveau zitten als voordien als het geen halt wordt toegeroepen. Daarnaast komt shockloss heel veel voor en helemaal bij diffuus omdat er tussen bestaande haren in getransplanteerd wordt. Dat is veel minder bij mensen met inhammen of kale kruin.

Maar over het aantal van 1200 grafts zou ik me geen zorgen maken. Dat is meer dan genoeg gezien jouw situatie. Dus je zou prima bij Gho een behandeling kunnen ondergaan.
Lucky is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2011, 12:32   #568
dundun
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 23 december 2009
Berichten: 50
Dank je wel voor jouw verhelderend antwoord Lucky. Ben benieuwd wat ze zeggen bij consult, ik zal jouw punten ook aankaarten. Jullie horen van mij.
dundun is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2011, 16:44   #569
Kruger
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 oktober 2004
Locatie: Limburg
Berichten: 218
Geslacht:
De 1000 grafts die ik had zijn gebruikt voor een verlaging van de haar inplant.
Groot gedeelte was uitgevallen en begint nu te groeien. Is nog te vroeg om te zeggen of ik tevreden ben.
__________________
1997 FUT 950 grafts Transhair Dusseldorf
1999 FUT 850 grafts Transhair Dusseldorf
2011 HST 1000 grafts Hair Science
2013 Verdichting AHD clinic met baardhaar
2014 Kruin met baardhaar AHD clinic

Laatst gewijzigd door Kruger; 2 augustus 2011 om 08:52
Kruger is offline   Met citaat reageren
Oud 1 augustus 2011, 23:15   #570
HairRobinHood
HaarWeb lid
 
HairRobinHood's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 29 mei 2010
Berichten: 199
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nijmegen2 Bekijk bericht
Kruger,

Dat verschilt toch erg van persoon tot persoon he? Er blijft bij HASCI vaak meer gelijk staan dan bij andere klinieken, maar meer dan de helft uitval is toch nog best stevig.

Ben benieuwd, ik word in januari behandeld.
-----------------------------
Hoe lang duurt het voordat het getransplanteerde haar in het ontvangstgebied begint te groeien?

Dr. Gho, 2005:
“Haargroei in het ontvangstgebied kan na de transplantatie op drie mogelijkheden gaan.

- De eerste mogelijkheid is dat de haren direct na implantatie blijven groeien. Dit gebeurt met de meerderheid van de geïmplanteerde haren.

- De tweede mogelijkheid is dat de haren snel na implantatie uitvallen, waarna ze terug groeien. Aangezien wij niet de gehele haarfollikel implanteren, kan de hernieuwde groei van deze haren soms meer dan vier maanden vergen.

- De laatste mogelijkheid is dat sommige delen van het haar in de haarfollikel achterblijven en niet uitvallen. Deze haren zijn zichtbaar en zijn 2 tot 3 millimeter lang. De delen van de haarfollikel van deze haren moeten opnieuw een nieuwe haarfollikel ontwikkelen en dan het resterende haar uitduwen. De hernieuwde groei van deze haren kan soms meer dan zes maanden vergen. Wanneer deze resterende haren (toevallig) worden uitgetrokken, is er een kans dat de kleine, groeiende haren ook worden uitgetrokken. Daarom adviseren wij onze cliënten om voorzichtig te zijn, om te voorkomen dat deze resterende haren uitgetrokken worden.
"
-----------------------------

A translation (Dutch/English) would be nice.
HairRobinHood is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Gerard Joling Chris Chirurgische behandelingen 192 20 april 2008 16:36
Kaal en gespierd of niet kaal en niet gespierd? Animal AGA - Algemeen 29 9 juni 2006 10:44
Kaal of kammen stoppel AGA - Algemeen 4 2 juni 2006 19:50
Irritante plekken oorzaak kaal worden? EK85 AGA - Algemeen 0 14 juni 2005 19:48
Hoe kun je merken als je kaal wordt tommy_zwolle AGA - Algemeen 27 20 februari 2005 23:23


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 04:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.