Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 september 2013, 18:47   #46
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Robbel Bekijk bericht
Is er hier nog ergens meer informatie over te vinden? Is dit relatief nieuw? Want ik heb hier nog nooit iets over gehoord of gelezen. Ik ben er wel benieuwd naar moet ik zeggen.
Dit is precies dezelfde solution... zoals je ziet dus hele goede resultaten













__________________
Het gebruik van producten en of adviezen die ik geef zijn op eigen risico. Allen gegeven adviezen zijn puur van een informatief karakter.
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2013, 19:55   #47
TruusKomNahuus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2005
Berichten: 81
Volleboshaar,

Hoelang denk je met het potje á 30g te kunnen doen? (ik stel de vraag even hier i.p.v. pm omdat ik verwacht dat je hem anders nog 20 keer krijgt )

Daar op de site staat 30g en men steeds praat over 1ml gebruik?

Laatst gewijzigd door TruusKomNahuus; 10 september 2013 om 20:09
TruusKomNahuus is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2013, 20:16   #48
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
@truus 1ml per keer dus ik schat zo een 30 applicaties ligt eraan hoeveel je moet gebruiken natuurlijk. als je dan 3-4 keer per week gebruikt zo een 5-8 weken oid?
__________________
Het gebruik van producten en of adviezen die ik geef zijn op eigen risico. Allen gegeven adviezen zijn puur van een informatief karakter.
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2013, 21:00   #49
TruusKomNahuus
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2005
Berichten: 81
Oeff! Duur geintje dus als je het 3/4 keer per week doet. Mag er wel een maandinkomen bij verdienen .
TruusKomNahuus is offline   Met citaat reageren
Oud 10 september 2013, 21:31   #50
Volleboshaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2013
Berichten: 118
gelukkig hoef je dit niet constant te gebruiken en 1-2 cycles per jaar zou genoeg moeten zijn! Kijk maar naar de trial resultaten !
__________________
Het gebruik van producten en of adviezen die ik geef zijn op eigen risico. Allen gegeven adviezen zijn puur van een informatief karakter.
Volleboshaar is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2013, 12:55   #51
hektor
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 3 oktober 2006
Locatie: Holland
Berichten: 338
Geslacht:
Ben ik de enige die wat sceptisch is over growthfactors mbt tot het reduceren van haarverlies? Lijkt me namelijk dat er bijwerkingen aankleven... maar heb me er ook te weinig in verdiept.
__________________
intern.
1,25 mg fina per dag

extern.
1,5 ml minox per dag/spectral DNC
haarweb topical
revita shampoo
HT FUE Dr. Feriduni 2006 grafts (04-06-2010)
sinds mijn HT weer om de dag laseren

Verander wat je niet kunt accepteren en accepteer wat je niet kunt veranderen!
hektor is offline   Met citaat reageren
Oud 11 september 2013, 14:06   #52
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
bij mijn weten zijn geen bijwerkingen gekend met growthfactors hoor , zeker omdat we deze lokaal in de scalp laten intrekken, inplaats bv te injecteren in je lichaam...

het is aangeraden met een dermaroller de topical in te rollen

zo doe ik het momenteel : op net gewassen haar , dat net handdoekdroog is begin ik te stampen met met dermastamp , erna trek ik met een dikke spuit (te koop vrij bij een apotheek ) de solutie op en trek ik lijntjes over de te behandelen zone , erna smeer ik met een vingertop de solutie iets beter open , en begin ik terug te stampen met mijn dermastamp....
half uurtje erna smeer ik er minox over om de restjes dat niet in de huid getrokken waren een 2de kans te geven met de minox in de huid te raken....

ik gebruik (eigen keuze) een dermastamp , dit is hetzelfde als een dermaroller...
enkel is dit een stempel met naaldjes , ik had gemerkt dat met dermarollen bij langer haar soms haar in de roller vertrikt raakt en mogelijk uitgetrokken word bij fanatiek rondrollen over de scalp....
ik gebruik bij mijzelf 1mm dermastamp al is normaal een 0,5mm dermaroller meer dan voldoende om alle stoffen in de huid te krijgen
0,5mm is aangewezen bij hairloss op dermarollers ( 1mm is mijn keuze op experimenteel niveau )

ja je kan gerust een kuurtje of 2 per jaar doen hiermee en kijken wat het geeft , mischien 3 als ge genoeg budget hebt , denk niet dat iemand ooit dit heel jaar door gebruikt heeft , vergeet niet dat de kost van de grondstoffen voor deze mix best heel duur is , daarmee ik ook betwijfel of de fabrikant zou akkoord gaan met een groepsbuy , mischien wel maar met kleine kortingen als gevolg ? mischien fabrikant eens contacten om te vragen vanaf hoeveel orders er korting word gegeven ? en hoeveel % korting, indien ze hieraan meedoen wel

ik heb hairdoubling gedaan op 17 juli dacht ik , ik voel nu overal al bulten op mijn hoofd , dus naar mijn gevoel versneld dit spul mijn groeisnelheid van de grafts... op 1,5 maand als haren voelen doorkomen is heel uitzonderlijk , ik heb er al hier en daar paar zichtbaar en al die bulten, de factors boosten zeker de groeisnelheid...

ja dit is ook een soort histogencloon hoor , je zal niks beter vinden dan deze het komende 2 jaar...

voor die persoon dat vroeg of dit geschikt is op inhammen, ik zou zeggen testen is weten , ik zou wel niet enkel factors gebruiken, beetje ru met minox lijkt mij al wat sterkere combo , factors reviven je haar wat maar zolang de receptors androgenen aantrekken blijft de schade ook doorgaan , dus om de factors meer ademruimte te geven om hun werk te doen pas je dit best nog steeds toe op een bestaand regime van minox en fina/duta of ru (op zijn minst ru als je liever geen dht remmer slikt)

doen factors enkel iets ? jazeker , maar als je er het maximale wil uithalen is een combo steeds aangewezen... op zijn minst factors + minox.... zou ik zeker aanraden...

wat jullie gaan gebruiken is jullie keuze , meer = meestal beter...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 17 september 2013, 16:18   #53
lounge
HaarWeb lid
 
lounge's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 december 2009
Locatie: Apeldoorn
Berichten: 263
Geslacht:
Is dit wat anders ? : Fibroblast groei factor 9 (FGF9) of lijkt het erop..
lounge is offline   Met citaat reageren
Oud 29 september 2013, 22:58   #54
Pietert
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juni 2009
Berichten: 19
Ik gebruik de growthfactors nu 3 weken.

Om de 10 dagen gebruik ik een 2mm dermaroller en rol tot het een klein beetje bloed. Elke vrijdag gebruik ik de growthfactors.

Heb nu 2 weken last van hevige shedding, hopen dat dit iets positiefs is.

Ik ben een NW1-2 met diffuse uitdunning in NW5. Tot aan Juli was mijn haar in topvorm,ik had mijn de juiste styling een redelijk volle bos haar. Maar na een zomer slordig om te zijn gegaan met mijn regime, is het bovenop aardig dunner geworden.

Wanneer er een effectieve 'vehicle' is gevonden voor CB-03-01, ga ik dat proberen. In plaats van Finasteride, wat ik nu 2,5 jaar gebruik
Pietert is offline   Met citaat reageren
Oud 29 september 2013, 23:19   #55
Pietert
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 juni 2009
Berichten: 19
Ik gebruik de growthfactors nu 3 weken.

Om de 10 dagen gebruik ik een 2mm dermaroller en rol tot het een klein beetje bloed. Elke vrijdag gebruik ik de growthfactors.

Heb nu 2 weken last van hevige shedding, hopen dat dit iets positiefs is.

Ik ben een NW1-2 met diffuse uitdunning in NW5. Tot aan Juli was mijn haar in topvorm,ik had mijn de juiste styling een redelijk volle bos haar. Maar na een zomer slordig om te zijn gegaan met mijn regime, is het bovenop aardig dunner geworden.

Wanneer er een effectieve 'vehicle' is gevonden voor CB-03-01, ga ik dat proberen. In plaats van Finasteride, wat ik nu 2,5 jaar gebruik
Pietert is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2013, 09:27   #56
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
is 2mm niet te diep? schijnt dat 0,5mm al voldoende is.
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2013, 03:59   #57
ultrafast
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 december 2012
Berichten: 29
Iemand die er op dit moment iets nuttig over kan zeggen ?
ultrafast is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2013, 09:22   #58
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
2mm is eigentlijk voor scars en lidtekens uit te huid te rollen over verloop van tijd

0,5mm raden ze inderdaad aan voor hairloss

nu ik gebruik 1mm omdat hiermee je net voorbij de 3de huidlaag zit en de factors dus maximaal bij de haarfollikel kunnen gaan

ps : haarfollikels zitten 4mm of dieper dus 2mm kan ze niet beschadigen...
wel kan het pijnlijker zijn of wat bloeden omdat je al diepe gaatjes prikt in je huid , ik denk dat 1mm meer dan genoeg is , dus aanbevolen : 0,5 tot 1mm zit je goed...

verder merk ik wel op dat de huid lijkt te verjongen en dat de groeisnelheid van mijn haar wel versneld , iets zoals het meer was voor aga, toen moest ik ook gedurig bij de kapper , eens aga begon vertraagde de groeisnelheid opmerkelijk , nu met factors versneld het terug , toch signaal dat de uitgehongerde follikels nu meer dan genoeg hun bordje vol krijgen van de nodige groeifactors
staar je niet blind op de prijs wel , je kan gerust een flesje aankopen en minder smeren , ik heb zelfs al geweest dat ik gewoon beetje meng in apart potje met mijn minox en dat ik alle smeerde met de minox pipet
je kan gerust wat lager doseren om meer dagen/weken ermee te doen , ook kuurtjes hebben al goed effect.... dus zeker ruimte voor creatief en zuinig om te springen met je factors
hoe meer mensen dit nu gaan testen hoe realistischer beeld we ervan gaan krijgen , bv : iemand doet paar weken kuurtje , andere doet elke andere dag , dus 3x week , nog iemand elke dag maar lagere dosis
zo kunnen we de beste manier hier uitstippelen als iedereen zijn ervaring ervan hier verteld

http://www.escholarship.org/uc/item/6gz420mw
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair




Laatst gewijzigd door wesley1982; 14 oktober 2013 om 09:29
wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2013, 09:49   #59
Hairpilot
HaarWeb lid
 
Hairpilot's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 juni 2011
Locatie: België
Berichten: 929
Geslacht:
Interessant! Merk je ook al méér haar ipv enkel hogere groeisnelheid? En is jouw regime in je handtekening nog up to date, wesley?
__________________
01/09/2012 Minoxidil 5% 1ml topical PM
01/11/2013 Finasteride 1mg PM

01/05/2015 Nizoral 1x week

Aanvullend: Centrum multivitamine, vitamine D, omega 3, BioSil
Mijn situatie
Hairpilot is offline   Met citaat reageren
Oud 14 oktober 2013, 20:47   #60
Mr.clean
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2013
Berichten: 75
Ik ga maar ook aan de growthfactors. Denk dat ik begin komend maand ermee zal starten. Wat ik hier erover heb gelezen lijkt aanmoedigend. En voordat ik komend jaar aan een 1e ht ga wil ik toch eerst alle middelen geprobeerd hebben.
__________________
Regime:

Minoxidil Kirkland 5% 1ml 2x dagelijks // 11-2012
Saw Palmetto 160mg 85-95% 2 x dagelijks // 02-2013
MSM poeder 5-8 gram per dag // 01-2013
Biotine 5mg per dag // 03-2013
Visolie capsule 3x per dag //11-2012
Regenepure 2-3x per week //12-2012
Revita 4-5x per week //06-2013
Elke dag Emu olie nadat minox is opgedroogd 03-2013
RU 70-80mg icm minox 1.3ml 1x per dag

Status: NW3A diffuus in NW5 patroon
Mr.clean is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:16.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.