Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 29 januari 2015, 21:19   #1
ultrafast
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 7 december 2012
Berichten: 29
Leuk artikel in belgische krant

http://www.hln.be/hln/nl/40/Style/ar...-de-maak.dhtml

Wat velen onder ons natuurlijk al wisten

Wetenschappelijke uitleg op link naar onderzoek zelf gaat mijn petje te boven maar misschien kunnen de experts onder ons er iets uit halen.
ultrafast is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2015, 00:28   #2
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
dat is nondeju goed nieuws!! Daar zit inderdaad wel iets in. Wat betreft het complete onderzoek laat ik voor wat het is. Bij zin 1 haak ik al af.
themen is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2015, 02:04   #3
tepelstreeltje
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2014
Berichten: 313
Geslacht:
Zelfs nu kun je nog 20 jaar geduld opbrengen
__________________
Multi-vitamine 01-06-2014 (ochtend)
Biergist 01-06-2014 (ochtend en avond)
Monixidil 11-11-2014 - heden (ochtend en avond)
Saw Palmetto 14-11-2014 (ochtend) 17-07-2015 gestopt
Revita lab shampoo 11-11-2014(om de dag)

Fina 1,25mg per 01-05-2015

Minoxidil die ik momenteel gebruik:
folgian n5 (Avond) + Krikland foam(ochtend).
tepelstreeltje is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2015, 17:30   #4
steventje
HaarWeb lid
 
steventje's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 2 februari 2006
Berichten: 62
Hoopgevend artikel dat zo om de x-aantal jaren verschijnt in de rioolpers. Ik blijf wel optimistisch dat het klonen van haar met stamceltherapie de oplossing is om geen haar meer van achter te transplanteren naar voor. Gewoon haren kweken in een laboratorium (nadien nog wel inplanten) zoals ze dat in de nabije toekomst met bloedvaten en andere organen gaan doen. Ik denk niet dat een zalfje smeren op een kalende plek haren doet teruggroeien bij AA.
steventje is offline   Met citaat reageren
Oud 30 januari 2015, 17:44   #5
Revolution
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 32
Geslacht:
Voor de geïnteresseerden, in deze threads zijn hierover wat discussies aan de gang:

https://www.baldtruthtalk.com/showth...ent-Stem-Cells


https://www.baldtruthtalk.com/showth...IPS-cells-real


https://www.baldtruthtalk.com/showth...-grow-new-hair


https://www.baldtruthtalk.com/showth...y-interview%21 (Deze is zeker interessant naar mijn mening: Hierin praat iemand kort met een van de onderzoekers.)


https://www.baldtruthtalk.com/showth...r-Regeneration
Revolution is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2015, 02:47   #6
kalekop28
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 december 2014
Berichten: 579
Geslacht:
De oplossing voor kaalheid is er naar mijn idee al een tijdje. De hormoonindustrie is zo ontwikkeld. Kijk bijv. naar artiesten/acteurs/beroemdheden, ze zien er op hun oude dag nog heel goed uit. Madonna als voorbeeld, ziet eruit als een jonge vrouw.

Laatst nog iemand gezien die op 50 jarige leeftijd een volledige kale hoofd verbouwd heeft tot een kapsel van een 20-jarige. Hij heeft er 15 duizend euro voor neergelegd, grafts uit zijkant die daartussen opgevuld zijn met baard- en borsthaar.

Wat ik ermee wil zeggen is: zolang je ervoor betaald is er altijd wel een oplossing ervoor. Met name in de hormoonindustrie, door spelen met de waarden kan je best een volle bos haar terugkrijgen. Het is net zoiets als het kopen van een Ferrari denk ik, alleen beschikbaar voor een kleine groep voor krankzinnige bedragen. Het kan niet zo zijn dat de medische wereld haast een oplossing heeft voor allerlei soorten kwalen en voor kaalheid niet. Het duurt alleen nog een tijdje voordat de doorsnee man/vrouw het ook kan krijgen.
kalekop28 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 februari 2015, 12:18   #7
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
eens....

Alleen hormoonhuishouding zit aardig ingewikkeld in elkaar. Als je er aan sleutelt kan je problemen krijgen aangezien je lichaam het allemaal zelf in balans brengt.
themen is offline   Met citaat reageren
Oud 2 februari 2015, 02:56   #8
Revolution
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2014
Berichten: 32
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalekop28 Bekijk bericht
Met name in de hormoonindustrie, door spelen met de waarden kan je best een volle bos haar terugkrijgen.
Nee...



Citaat:
Het kan niet zo zijn dat de medische wereld haast een oplossing heeft voor allerlei soorten kwalen en voor kaalheid niet.
Dus wel. Daarnaast, het is maar wat je onder een oplossing verstaat. Transplantaties met lichaamshaar hebben sowieso veel beperkingen dus het voorbeeld wat je net hebt genoemd is zeker geen oplossing. Misschien dat het bij hem goed uitpakte, maar er zullen genoeg NW7's zijn die, hoewel voldoende lichaamshaar, toch geen goede kandidaten zulllen zijn omdat getransplanteerd lichaamshaar niet op hun hoofd groeit.

Daarnaast kan lichaamshaar maar x cm lang worden (op baardhaar na).
Revolution is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2015, 14:11   #9
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 532
Geslacht:
New kid on the block

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kalekop28 Bekijk bericht
De oplossing voor kaalheid is er naar mijn idee al een tijdje. De hormoonindustrie is zo ontwikkeld. Kijk bijv. naar artiesten/acteurs/beroemdheden, ze zien er op hun oude dag nog heel goed uit. Madonna als voorbeeld, ziet eruit als een jonge vrouw.

Laatst nog iemand gezien die op 50 jarige leeftijd een volledige kale hoofd verbouwd heeft tot een kapsel van een 20-jarige. Hij heeft er 15 duizend euro voor neergelegd, grafts uit zijkant die daartussen opgevuld zijn met baard- en borsthaar.

Wat ik ermee wil zeggen is: zolang je ervoor betaald is er altijd wel een oplossing ervoor. Met name in de hormoonindustrie, door spelen met de waarden kan je best een volle bos haar terugkrijgen. Het is net zoiets als het kopen van een Ferrari denk ik, alleen beschikbaar voor een kleine groep voor krankzinnige bedragen. Het kan niet zo zijn dat de medische wereld haast een oplossing heeft voor allerlei soorten kwalen en voor kaalheid niet. Het duurt alleen nog een tijdje voordat de doorsnee man/vrouw het ook kan krijgen.
http://theracell.eu/?page_id=2470
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2015, 14:15   #10
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
muizen... wanneer op mensen??? 2030?
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2015, 14:36   #11
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 532
Geslacht:
Research

Ik denk wel eerder dan 2030 en hoe meer laboratoria zich hiermee inlaten des te beter. Wel ben ik het met je eens dat veel nieuws op dit vlak goed is voor dieren maar het voor hen totaal niet interessant is.
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2015, 15:34   #12
ryan82
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 november 2007
Locatie: Rotterdam
Berichten: 725
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diksy Bekijk bericht
Ik denk wel eerder dan 2030 en hoe meer laboratoria zich hiermee inlaten des te beter. Wel ben ik het met je eens dat veel nieuws op dit vlak goed is voor dieren maar het voor hen totaal niet interessant is.
ik hoop het Diksy.. maar realistisch gezien zal ten eerste onbetaalbaar zijn.. voordat het net als een HT betaalbaar is zijn we echt richting 2030-2040. Indien dit werkt en betaalbaar is.. is het voor onze nieuwe generatie goed nieuws
__________________
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Maatregelen:
04-2004: minoxidil

07-2004: Dustateride (dichter haar, ook frontaal)
08-2012: RU
01-2014: Spiro cream (Toekomst)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
ryan82 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 maart 2015, 16:08   #13
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Ach wellicht is iedereen over 50 jaar kaal en is het probleem vanzelf opgelost
Ik zie nl. steeds meer mannen én vrouwen met dunner wordend haar, helaas!
Waar ligt dat dan aan? Aan onze voeding, erfelijkheid, inteelt, of wat dan ook ??
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:05.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.