Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 6 december 2019, 01:06   #25
Malibu
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 mei 2015
Berichten: 189
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FVL Bekijk bericht
Beste leden,

Het is nu 3 maanden geleden dat ik mijn haartransplantatie
Heb ondergaan. Ik was na 2 maanden al
Erg enthousiast, maar nu al Helemaal. Ik lees vaak dat pas vanaf maand 3 de hergroei begint, maar bij mij was dit al Vanaf 1.5 a 2 maanden na de transplantatie het geval! Ook mijn collega’s en vrienden valt het afgelopen maand allemaal op. Ik ben gister naar de kapper geweest en kan al een eerste voorzichtige ‘kapsel’ maken. Ik draag vanaf de 2e maand geen pet meer, en ben erg tevreden met het resultaat tot nu toe! Ik schaam me niet meer met mijn korte coupe. Natuurlijk is het pas net begonnen allemaal en moet de echte groeispurt nog komen. Ook zijn de inhammen nog wen beetje dun, maar mijn haar wordt ook steeds dikker van structuur. Ik gebruik enkel de topische minoxidil/finasteride oplossing van prohair en wrijf deze 1 x per dag voor het slapen op mijn hoofd. In de ochtend gebruik ik enkel minoxidil en wrijf deze ook over mijn hoofdhuid. Daarnaast neem ik
Dagelijks 3 tabletten Regenepure essential vitamines en was ik mijn haar in de ochtend eerst kort met revita shampoo. Deze was ik na enkele minuten uit. Dan was ik opnieuw met regenepure DR (met ketoconalzol) om het effect van DHT te reduceren. Deze laat ik minimaal 5 minuten intrekken en spoel ik grondig uit. Ook masseer ik gedurende de gehele wasbeurt mijn gehele hoofdhuid stevig.
Als laatste gebruik ik om de dag de revita conditioner en de regenepure biotin conditioner, welke beide een fijne verkoelende werking hebben. Deze spoel ik uit met ijskoud water. Dat is voorlopig mijn regime en gezien de voortgang blijf ik er voorlopig bij. Wel wordt je hoofdhuid (voornamelijk voorhoofd) best droog van de shampoos dus moet je wel een goede crème
Gebruiken na het doushen. Ik gebruik aqua power van biotherm. Deze ruikt tenminste mannelijk en helpt ook mee aan
het herstellen van de rode hoofdhuid! Ik pak altijd het randje van de haarlijn mee. Ik heb trouwens van de topische finasteride geen enkele bijwerking na 2.5 maanden gebruik!
Ik zal hieronder enkele foto’s posten van het resultaat na 3 maanden en zal na 4 maanden opnieuw een update geven!



Leuk om te horen man, ik hoop dat je een top resultaat haalt!



Ik ga dit zeker blijven volgen.


Mvg,


Malibu
Malibu is offline   Met citaat reageren
 

Labels
2350 grafts, belgie, fue, fue ct behandeling, prohair clinic

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 15:37.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.