Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 13 april 2021, 23:06   #106
KidMinchia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2014
Berichten: 76
Geslacht:
Heel mooi resultaat! Ben je ook een dermaroller gaan gebruiken? Zo ja, hoe vaak doe je dit?
KidMinchia is offline   Met citaat reageren
Oud 14 april 2021, 12:09   #107
FVL
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 18 augustus 2019
Berichten: 37
Geslacht:
Smile

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door KidMinchia Bekijk bericht
Heel mooi resultaat! Ben je ook een dermaroller gaan gebruiken? Zo ja, hoe vaak doe je dit?
Bedankt voor je reactie!
Ik was in mijn laatste update inderdaad vergeten te vermelden of ik een dermaroller gebruik! Ik gebruik. Ik gebruik dagelijks na het doushen (als mijn haren nog nat zijn, anders kom ik er niet doorheen) de dermaroller 0.25 mm. Deze gaat niet erg diep en kun je dagelijks gebruiken. Ik rol dan +- 3 minuten over mijn hoofdhuid. Ik ga alle kwetsbare gebieden langs (kruin, scheiding), maar ook de nieuwe haarlijn. Ik rol per plek 3 keer horizontaal, 3 keer verticaal en 3 x diagonaal. Zo bereik je bijna ieder plekje met een naaltje op de plaats waar je de dermaroller wilt gebruiken. Ik heb deze wijze gezien in een video van Joe Tillman op youtube (de bekendste vlogger omtrent haartransplantaties). Zijn video’s volgens is sowieso een echte aanrader! Ik heb daar heel veel kennis opgedaan alvorens de keuze voor een kliniek te maken. Ik heb hem zelfs een aantal keer een mail gestuurd met ‘situatie foto’s’ en allerlei vragen en hij reageerde telkens erg uitgebreid, Superfijn! Ik wil in de toekomst nog experimenteren met het gebruik van andere dermarollers met bv naaltjes van 0.50 mm of 0.75 mm. Ik denk dat ik daarmee begin voor 1 keer in de week aangezien dit iets ingrijpender is. Daarnaast wil ik binnekort ook kijken of het helpt om in de ochtend na het dermarollen enkel minoxidill lotion te gebruiken icm met de huidige topishd finesteride/minoxidil lotion die ik in de avond gebruik. Alleen ben ik bang dat mijn haren dan na het doushen weer erg vet worden.

Heeft iemand hier ervaring mee?! Dan hoor ik graag jou ervaring!
Alvast bedankt! Groetjes!
FVL is offline   Met citaat reageren
Oud 18 april 2021, 21:48   #108
KidMinchia
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 december 2014
Berichten: 76
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FVL Bekijk bericht
Bedankt voor je reactie!
Ik was in mijn laatste update inderdaad vergeten te vermelden of ik een dermaroller gebruik! Ik gebruik. Ik gebruik dagelijks na het doushen (als mijn haren nog nat zijn, anders kom ik er niet doorheen) de dermaroller 0.25 mm. Deze gaat niet erg diep en kun je dagelijks gebruiken. Ik rol dan +- 3 minuten over mijn hoofdhuid. Ik ga alle kwetsbare gebieden langs (kruin, scheiding), maar ook de nieuwe haarlijn. Ik rol per plek 3 keer horizontaal, 3 keer verticaal en 3 x diagonaal. Zo bereik je bijna ieder plekje met een naaltje op de plaats waar je de dermaroller wilt gebruiken. Ik heb deze wijze gezien in een video van Joe Tillman op youtube (de bekendste vlogger omtrent haartransplantaties). Zijn video’s volgens is sowieso een echte aanrader! Ik heb daar heel veel kennis opgedaan alvorens de keuze voor een kliniek te maken. Ik heb hem zelfs een aantal keer een mail gestuurd met ‘situatie foto’s’ en allerlei vragen en hij reageerde telkens erg uitgebreid, Superfijn! Ik wil in de toekomst nog experimenteren met het gebruik van andere dermarollers met bv naaltjes van 0.50 mm of 0.75 mm. Ik denk dat ik daarmee begin voor 1 keer in de week aangezien dit iets ingrijpender is. Daarnaast wil ik binnekort ook kijken of het helpt om in de ochtend na het dermarollen enkel minoxidill lotion te gebruiken icm met de huidige topishd finesteride/minoxidil lotion die ik in de avond gebruik. Alleen ben ik bang dat mijn haren dan na het doushen weer erg vet worden.

Heeft iemand hier ervaring mee?! Dan hoor ik graag jou ervaring!
Alvast bedankt! Groetjes!
Jij ook bedankt voor je reactie. Ik heb er een aangeschaft van 0,50 mm een hele tijd geleden, maar nog niet gebruikt. Ik las dat je erg goed op de hygiëne moet letten en hem goed schoon moet maken met alcohol elke keer. Hoe doe jij dit? En ik ben toch ook een beetje bang voor die kleine wondjes in de huid. Heb je het idee dat het gebruik van de dermaroller jouw resultaten (veel) bevorderd heeft?
KidMinchia is offline   Met citaat reageren
Oud 19 april 2021, 15:57   #109
Badpritt81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 20 oktober 2020
Berichten: 6
Geslacht:
Half jr vr mn transplantatie was ik begonnen met dermaroller 0’5 mm en had het gevoel dat mn haar dikker werd, ik was ook terug herbegonnen met finasteride en minoxidil 5% smorgens en savonds, dus kan ook de combo van deze 3 zijn , er was hergroei en duidelijk verschil, finasteride moest ik stoppen v mn ma omdat ze docu had gezien , ik nam gewoon teveel, nu neem ik 1,25 gr op maandag , dinsdag en vrijdag.
Badpritt81 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 november 2022, 19:59   #110
rjklumpers
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 augustus 2020
Berichten: 65
Geslacht:
Nog updates?
rjklumpers is offline   Met citaat reageren
Oud 5 april 2023, 19:54   #111
hvl
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2017
Berichten: 134
Geslacht:
Ik heb eens gelezen dat je na dermarollen 24 uur moet wachten met het aanbrengen van topical fina/minox. Klopt dit? Dit omdat het anders in de bloedsomloop terecht komt.
hvl is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
2350 grafts, belgie, fue, fue ct behandeling, prohair clinic

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 23:56.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.