Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 9 december 2020, 11:10   #1
Scottyboyjanse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2020
Berichten: 6
Geslacht:
Beste kliniek keuze (Nederland?)

Hallo iedereen,



Wat fijn dat er een forum is zoals deze. Ik heb al veel rond gekeken en gelezen. Erg informatief!



Ik overweeg om een haartransplantatie te laten doen voor mijn inhammen. Ik zie de bomen door het bos niet meer en vraag mij af wat nu een 'goede' kliniek is.

Ik wil graag de transplantatie in Nederland doen omdat het fijner voelt. Wel hoor ik dat bijv. Hairworld Istanbul betere resultaten oplevert dan een Nederlandse kliniek... Is dat waar?



Eind december heb ik een intake bij Transhair. Hier lees ik ook niet al te fijne berichten over...

Mijn vraag is dus welke kliniek zou jij aanraden en waarom?

Ik hoor het graag! Alvast bedankt.

Gr,
Scott
Scottyboyjanse is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2020, 12:06   #2
Diksy
HaarWeb lid
 
Diksy's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 16 november 2002
Locatie: Maasdam
Berichten: 532
Geslacht:
Haartransplantatie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scottyboyjanse Bekijk bericht
Hallo iedereen,



Wat fijn dat er een forum is zoals deze. Ik heb al veel rond gekeken en gelezen. Erg informatief!



Ik overweeg om een haartransplantatie te laten doen voor mijn inhammen. Ik zie de bomen door het bos niet meer en vraag mij af wat nu een 'goede' kliniek is.

Ik wil graag de transplantatie in Nederland doen omdat het fijner voelt. Wel hoor ik dat bijv. Hairworld Istanbul betere resultaten oplevert dan een Nederlandse kliniek... Is dat waar?



Eind december heb ik een intake bij Transhair. Hier lees ik ook niet al te fijne berichten over...

Mijn vraag is dus welke kliniek zou jij aanraden en waarom?

Ik hoor het graag! Alvast bedankt.

Gr,
Scott
Beste Scott, Het is haast onmogelijk om op het internet de beste kliniek te vinden. Ook op dit forum hoor je pro en contra kritieken op klinieken. Dat kan ook niet anders want er kan niet worden gecontroleerd op de waarde van die kritieken. Mijn advies is altijd. Doe je huiswerk bij onafhankelijke sites. Ik heb op mijn site een vragenlijst staan met 28 vragen die je aan klinieken kan stellen voordat je besluit naar welke kliniek je gaat. Ik mag echter op dit forum daar geen link naar toe geven. Ik ben daarvoor al een keer geblokkeerd.
__________________
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD)

Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen.

www.haarproblemen.nl

"Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt"
Diksy is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2020, 12:09   #3
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
Wat ik je wel wil geven, laat je geen FUT transplantatie aanpraten door
Transhair, zij zijn 1 van de weinigen die dit nog aanbieden in NL.

En ik zou bij een paar klinieken op consult gaan, en dan de keuze maken waar je je prettig bij voelt.



Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scottyboyjanse Bekijk bericht
Hallo iedereen,



Wat fijn dat er een forum is zoals deze. Ik heb al veel rond gekeken en gelezen. Erg informatief!



Ik overweeg om een haartransplantatie te laten doen voor mijn inhammen. Ik zie de bomen door het bos niet meer en vraag mij af wat nu een 'goede' kliniek is.

Ik wil graag de transplantatie in Nederland doen omdat het fijner voelt. Wel hoor ik dat bijv. Hairworld Istanbul betere resultaten oplevert dan een Nederlandse kliniek... Is dat waar?



Eind december heb ik een intake bij Transhair. Hier lees ik ook niet al te fijne berichten over...

Mijn vraag is dus welke kliniek zou jij aanraden en waarom?

Ik hoor het graag! Alvast bedankt.

Gr,
Scott
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2020, 12:14   #4
Scottyboyjanse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2020
Berichten: 6
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Diksy Bekijk bericht
Beste Scott, Het is haast onmogelijk om op het internet de beste kliniek te vinden. Ook op dit forum hoor je pro en contra kritieken op klinieken. Dat kan ook niet anders want er kan niet worden gecontroleerd op de waarde van die kritieken. Mijn advies is altijd. Doe je huiswerk bij onafhankelijke sites. Ik heb op mijn site een vragenlijst staan met 28 vragen die je aan klinieken kan stellen voordat je besluit naar welke kliniek je gaat. Ik mag echter op dit forum daar geen link naar toe geven. Ik ben daarvoor al een keer geblokkeerd.

Bedankt voor je reactie. Ik heb het kunnen vinden op je website .



Ik denk dat ik vooral in de war raak wanneer ik verhalen lees over 'slecht' of 'ander' haar na de transplantatie. Ik wil natuurlijk geen spijt krijgen van de behandeling en wil dat het er zo natuurlijk mogelijk uit komt te zien.

Ik weet niet of dit aan de persoon in kwestie ligt of dat de oorzaak de kliniek is.



Alle info is waardevol.
Scottyboyjanse is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2020, 12:18   #5
Scottyboyjanse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2020
Berichten: 6
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Crazy9 Bekijk bericht
Wat ik je wel wil geven, laat je geen FUT transplantatie aanpraten door
Transhair, zij zijn 1 van de weinigen die dit nog aanbieden in NL.

En ik zou bij een paar klinieken op consult gaan, en dan de keuze maken waar je je prettig bij voelt.

Ah bedankt! Ik wil gaan voor de FUE methode.

Ik ga een selectie maken van een aantal klinieken om te vergelijken. Ik denk dat de behandeling veelal hetzelfde is en daarmee wellicht ook het resultaat? Of vergis ik mij daarin?
Scottyboyjanse is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2020, 12:19   #6
Hans90
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 november 2009
Berichten: 210
Ik ben afgelopen vrijdag zelf behandeld bij Beauclinic. Over het resultaat kan ik nog niks zeggen, want daar is het te vroeg voor. Maar tot dusver erg tevreden. Ik heb bewust gekozen voor deze kliniek omdat ze de haarlijn gekarteld maken (single grafts aan de haarlijn ipv multi grafts), zodat het natuurlijker lijkt.

Je noemt zelf hairworldinstanbul, moet eerlijk zeggen dat ik die resultaten erg mooi vind. Alleen is het wel een kwestie van wat je graag wil. Ik heb het idee dat de haarlijnen bij Turkse klinieken vaak wat lager en strakker zijn. En waar je ook rekening mee moet houden is dat je voldoende grafts over houdt voor een toekomstige ingreep. Als ze je haarlijn en inhammen gelijk volle bak dichtplanten hou je geen donor meer over voor toekomstige ingrepen.

Lees je in ieder geval goed in als je voor Turkije kiest. Je hebt daar meer keuze dan in Nederland, en dus ook een grotere kans dat je teleurgesteld raakt.
Hans90 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2020, 12:25   #7
Crazy9
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 april 2004
Berichten: 336
Ik ben overigens zelf pas behandeld door Hairworld afgelopen november.
Is verder allemaal prima verlopen.

Gewoon daar ook een consult inplannen en kijken wat ze aanbieden.

Je wordt in het nederlands bijgestaan aldaar en je kan voor nazorg
gewoon in Vlaardingen terecht waar ze ook zitten.




Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scottyboyjanse Bekijk bericht
Ah bedankt! Ik wil gaan voor de FUE methode.

Ik ga een selectie maken van een aantal klinieken om te vergelijken. Ik denk dat de behandeling veelal hetzelfde is en daarmee wellicht ook het resultaat? Of vergis ik mij daarin?
Crazy9 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2020, 12:35   #8
Scottyboyjanse
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2020
Berichten: 6
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hans90 Bekijk bericht
Ik ben afgelopen vrijdag zelf behandeld bij Beauclinic. Over het resultaat kan ik nog niks zeggen, want daar is het te vroeg voor. Maar tot dusver erg tevreden. Ik heb bewust gekozen voor deze kliniek omdat ze de haarlijn gekarteld maken (single grafts aan de haarlijn ipv multi grafts), zodat het natuurlijker lijkt.

Je noemt zelf hairworldinstanbul, moet eerlijk zeggen dat ik die resultaten erg mooi vind. Alleen is het wel een kwestie van wat je graag wil. Ik heb het idee dat de haarlijnen bij Turkse klinieken vaak wat lager en strakker zijn. En waar je ook rekening mee moet houden is dat je voldoende grafts over houdt voor een toekomstige ingreep. Als ze je haarlijn en inhammen gelijk volle bak dichtplanten hou je geen donor meer over voor toekomstige ingrepen.

Lees je in ieder geval goed in als je voor Turkije kiest. Je hebt daar meer keuze dan in Nederland, en dus ook een grotere kans dat je teleurgesteld raakt.

Hi Hans, bedankt voor je reactie!



Leuk om te lezen over je ervaring. Ik ben ook erg benieuwd naar je resultaat. Het natuurlijk laten lijken is voor mij erg belangrijk. Dus bedankt voor de tip!

Nederland heeft bij mij echt de voorkeur.
Scottyboyjanse is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2020, 18:01   #9
Ssg92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2018
Berichten: 233
Geslacht:
Ik zou gewoon een lijstje maken van klinieken die je wat lijken en daar op consult gaan. Ik denk zelf dat klinieken als Prohair, Eberson en Veldhoven (en vast genoeg andere) kwalitatief vergelijkbaar zijn, dus dan gaat het vooral om bij welke kliniek je het beste gevoel hebt.
Ssg92 is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2020, 19:26   #10
RogerStone
HaarWeb lid
 
RogerStone's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 25 november 2020
Berichten: 61
Geslacht:
En goed onderzoek doen naar alles mbt haartransplantatie. Dit omdat je dat de slechte klinieken er zo uit kunt vissen Ik wist precies wanneer ik met een verkoper zat te praten of een arts. Een werkelijk verschil. Bij Transhair zitten rasechte verkopers, de dokter zie je pas als je in de stoel ligt
RogerStone is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2020, 20:51   #11
donniedarko
in search off...
 
donniedarko's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 23 mei 2005
Locatie: leeuwarden
Berichten: 353
Geslacht:
Ik blijf me er over verbazen dat mensen daar voor naar Turkije gaan terwijl er hier in Nederland genoeg kundige klinieken zijn.
__________________
Huidig regime:

Revita shampoo
witte/groene thee
haar tabletten/Zink/Biotine
Minoxidil (9-11-2019 begonnen)
Foligain (5-9-2014 begonnen)
Dutasteride (26-08-2019 begonnen)
Fue 2000 Grafts (1-11-2019)

gestopt:


Propecia: (na 13 jaar gebruik)
Spectral.DNC-N (na 5 jaar gebruik)

Stand van zaken:
Zeer tevreden met huidige haar situatie.
donniedarko is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2020, 21:00   #12
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 968
Geslacht:
Met alle respect maar je moet echt beter je huiswerk doen.
Je bent op zoek naar de ''beste''klinieken en dan ga je op consult bij transhair?

Praten over de beste klinieken vind ik soweiso al erg raar. You get what you pay for.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 9 december 2020, 22:11   #13
themen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 november 2012
Berichten: 1.536
Geslacht:
Dat transhair een FUT aanbiedt wil niet per definitie zeggen dat ze slechte kwaliteit leveren. Ik heb er ongeveer 8 jaar over gedaan voor ik de keuze maakte. Veel te lang om je zorgen te maken kan ik je vertellen. In die tijd veel op dit forum gelezen en met een open vizier de reacties gelezen en me met name verdiept in de materie.

Wat houden de behandelingen in, voor- en nadelen, kosten, kwaliteit et cetera.

Ik ben 18 en 19 november behandeld bij Kliniek Veldhoven nadat ik veel goede reviews en mooie topics hier terug heb gelezen. Overal krijgen ze goede reviews en uit eigen ervaring kan ik die goede ervaring niet anders dan onderschrijven. Zeer kundige en bovenal ervaren mensen die goed samenwerken met de patient op nummer 1. Ze geven liever een advies wat goed is maar wat je misschien afschrikt (in mijn geval 2 behandeldagen) dan dat ze je naar de mond praten en snel geld willen verdienen. Ga zeker bij Kliniek Veldhoven op consult. Ook bij mij kartelen ze de haarlijn voor een natuurlijk uiterlijk. Daar hoef je niet speciaal voor naar Beauclinic, al kun je daar ook zeker op consult.
__________________
Huidig
Minoxidil | Foam 5% 2x p/d | sinds 17 feb 2015

themen is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2020, 13:59   #14
FueGenix
Dr. M. Ahmad
 
FueGenix's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 7 september 2020
Berichten: 173
Geslacht:
Hoi Scottyboyjanse,


Wat het allerbelangrijkste is, is jouw verwachtingspatroon.

Als je verwachtingen niet aansluiten bij wat er waar gemaakt kan worden door de arts (of in veel klinieken tegenwoordig door de assistenten), dan kan je behandeld worden door de beste arts op de wereld en toch zal je niet tevreden zijn.

Stel vooraf goede vragen, en kijk ook welke stappen een arts/kliniek daadwerkelijk onderneemt om een natuurlijk en goed resultaat neer te zetten.

Ga bij meerdere klinieken langs op consult en maak een lijstje met vragen. De lijst die Diksy aangeeft bevat bijv een aantal goede vragen die je kunt stellen.

Succes.
FueGenix is offline   Met citaat reageren
Oud 12 december 2020, 08:51   #15
haarlack
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2012
Berichten: 85
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door donniedarko Bekijk bericht
Ik blijf me er over verbazen dat mensen daar voor naar Turkije gaan terwijl er hier in Nederland genoeg kundige klinieken zijn.
Esteworld Turkije (4000 gafts) -> € 2.400
Veldhoven Nederland (3500 gafts) -> € 8.100

Hoezo, je verbaast je erover
haarlack is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.