Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 2 februari 2022, 03:04   #1
Liketcirk
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 februari 2022
Berichten: 1
Geslacht:
Unhappy Word ik kaal? (23)

https://postimg.cc/gallery/7bY4SS0

Hi Leden, een vraag. Ik ben 23, Vorig jaar rond de winter begin van het jaar, ben ik gaan werken bij een IT bedrijf, voor 40u in de week, uiteindelijk deed ik hier nog dingen naast en werd dit erg stressvol. Hierdoor ontstond mijn eerste aanraking met haarverlies, nadat dit is gestopt is het tot de dag van vandaag teruggekomen in fases. Handig om te weten is dat erfelijke kaalheid in mijn familie niet voorkomt, (Opa 86, begint nu pas kalend te worden) Opa (76) en Vader (54) hebben beide nog hele haarlijn. Nu vind ik het daardoor apart dat ik een terugtrekkende haarlijn/inhammen heb ontdekt bij mezelf. Kan een van jullie zien tot in hoeverre het is, en of het eventueel behandelbaar is? Want ik vind het wel vreemd aangezien ik het van niemand heb kunnen erven. Ik hoor het graag
Liketcirk is offline   Met citaat reageren
Oud 3 februari 2022, 15:24   #2
Titatovenaar
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 maart 2018
Berichten: 52
Geslacht:
Yooo,

zoals ik op dit moment kan zien hoef jij je geen zorgen te maken. je hebt gewoon een volwassen haarlijn en geen patroon van inhammen of mannelijke kaalheid. laat het los en maak over een half jaar of jaar nog een keer dezelfde foto's. ik durf mijn hand er voor in het vuur te steken dat je haarlijn dan nog exact hetzelfde is.

Groet
Titatovenaar is offline   Met citaat reageren
Oud 16 mei 2022, 20:41   #3
Haar31
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 mei 2022
Berichten: 2
Geslacht:
Kerel, geen zorgen mijn inziens. Het lijkt erop dat dit jouw natuurlijke haarlijn is want je haar rijkt ver op je voorhoofd en dan zou het daar ook dunner moeten zijn zou ik zeggen. Dat is niet het geval zoals kan inschatten.

Zou verder hooguit je haar vooraan indrukken als je je haar kamt zodat er niet onnodig aan wordt getrokken door de borstel en niet te heet douchen of elke dag je haren wassen.
Haar31 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 20:58.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.