Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 25 september 2022, 11:43   #1
robbert166
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 februari 2007
Berichten: 430
Top klinieken, tips???🥹🥹

Excuses voor het maken van een nieuwe Toppik, weet niet of dat steeds te bedoeling is.

Klopt het dat de “top” klinieken in NL Veldhoven, Fuegenix en Eberson? Klopt dit een beetje? In Turkije zie ik toch dat Esteworld het meeste naar boven komt.

Twijfel een beetje om een lening aan te gaan en echt naar een “top” kliniek te gaan of toch naar Turkije wat ik beter kan betalen Haha. Heb redelijk veel grafts nodig en het gaat me vooral om de voorkant en midden. Ik dacht misschien voorkant bij een “top” kliniek en later nog een keer Turkije. Ben alleen als de dood voor m’n donor gebied, heb het idee dat de Nederlandse klinieken er wat voorzichtiger mee omgaan maar dat is een gevoel. De top klinieken liggen dan wel echt buiten m’n budget en de Turkse klinieken vind ik toch redelijke resultaten boeken. Binnenkort consult bij Transhair maar zie slechte reacties😔.

Iemand tips?

Heel erg bedankt!
robbert166 is offline   Met citaat reageren
Oud 27 september 2022, 12:59   #2
kalen=balen
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 december 2011
Berichten: 215
Dat zijn inderdaad de klinieken in Nederland met de meest consistente resultaten als je het mij vraagt. Let op: ook bij hen zit er wel eens een minder resultaat tussen. Maar de kans hierop is aanzienlijk kleiner

* Je topic zit overigens wel in de verkeerde thread. Als goed is kun je dit nog aanpassen?
kalen=balen is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:24.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.