Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 2 stemmen, 3,00 gemiddeld. Weergave
Oud 19 augustus 2014, 00:09   #121
Opblaaskrokodil
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2014
Locatie: Nederland
Berichten: 202
Geslacht:
Wat een gezelligheid hier wat geeneens over mij gaat. Vaak heb ik mensen lopen afkraken die een topic begonnen en op het begin veel foto's en updates gaven en vanaf dat het een beetje begon te groeien niks meer lieten horen. Helaas hoor ik ook bij deze categorie... Vanaf maand 3.5/4 ben ik zo te vreden al met mijn HT dat al mijn haarzorgen waren verdwenen. Geloof me het nieuwe haar went zo snel dat het nu gewoon als normaal voelt. Ik zal morgen wat fotootjes maken hoe het er nu uitziet ( ongeveer 5 maanden ).
__________________
Medicijnen/Haargroeimiddelen:
- 1.25mg finasteride 1x per dag (sinds oktober 2012)
- 5% Spectral UHP Minoxidil 2x per dag (sinds april 2014)

Chirurgische behandelingen:
- Transhair FUE 1300 grafts 5 maart 2014 http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33369

Leefstijl:
- gezond eten
- niet roken
- 3x per week sporten (cardio en kracht)
Opblaaskrokodil is offline   Met citaat reageren
Oud 19 augustus 2014, 11:59   #122
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Hey Opblaaskrokodil!

Erg goed om te horen dat je al zo tevreden bent met je resultaten!!!

Ik was al biiijna bang geworden dat ze bij jou tegen vielen, maar dit is dus gelukkig zekers niet het geval..

Ben zeer benieuwd naar de foto(s) die jij gaat plaatsen, ik ga morgen zeker even kijken!

Lekker hoor dat je "haar zorgen" (nu al!) definitief tot het verleden behoren.. Super!!!

Groet Markr32
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 september 2014, 14:37   #123
Changes
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 april 2014
Berichten: 4
Geslacht:
Ik ben toch nog best wel benieuwd naar die foto's!
Changes is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2014, 00:25   #124
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Ben "bang" dat we helaas niks meer horen van Opblaaskrokodil..

Jammer hij was een tijdje best actief hier op het forum!

Kroko als je dit leest.. Graag reactie, je ahwe vriend Mark is toch wel heel benieuwd hoe het met jou (haren haha) gaat!
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 oktober 2014, 22:56   #125
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
''Kroko'' zit waarschijnlijk stevig te balen nu, dat hij zich toen heeft laten overhalen door die mooipraters van Transhair...
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2014, 12:04   #126
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Ehhh Dino33, heb jij de laatste post van Opblaaskrokodil nog gelezen..

Of zit je gewoon weer uit je nek te kletsen!?
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2014, 12:50   #127
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
Zijn laatste bericht is van augustus en in maart 2014 is hij behandeld.
In datzelfde bericht is hij in een jubelstemming, wat feitelijk helemaal niet kan...
Het hele ''groeiproces'' moet dan nog gaan beginnen en hij zal zich dat inmiddels ook wel realiseren....vandaar dus dat hij geen foto's meer post en dus stevig zit te balen..

Dus....
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2014, 13:24   #128
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
Alleen maar die haartransplantatie romantiseren hier....Bah.

Wedden dat die Andy vd Meyde zijn haar straks ook kortgeschoren houdt.
Doen die gasten allemaal..o.a. Saunders,Sneijder etc...en dat is niet voor niks.

Als ze het lang laten groeien ziet het er gewoon niet uit en is het een onhandelbaar geheel.
Godzijdank zijn het geen FUT'S die gedaan worden, want dan ben je helemaal in de aap gelogeerd.

Zoals ik eerder al schreef, neem die MM Huijbregts die het wel langer laat groeien...no thanks, geef mijn portie dan maar aan Vicky.
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 2 oktober 2014, 23:50   #129
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Hoi Dino33.

Wat vind je als ik vragen mag, van bijvoorbeeld de laatst geplaatste foto s van Hairculez..

Vind je dit ook een slecht resultaat.. Of is dit in jou ogen een "bij toeval" geslaagde HT?

En nou wel ff eerlijk zijn he Dinootje!
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 3 oktober 2014, 10:56   #130
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
Als ik heel eerlijk ben, valt het absoluut niet tegen, vooral met die 2 foto's van voor/na naast elkaar.

Alleen is het wel altijd de vraag of er topik is gebruikt en lichteffect kan ook een hoop doen.
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 oktober 2014, 18:41   #131
markr32
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 maart 2013
Berichten: 542
Dat is goed om te horen Dino33!!!

En natuurlijk een goed weekend gewenst aan alle Haarweb members!
markr32 is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2014, 16:55   #132
HairCoach
sdw
 
Geregistreerd: 21 februari 2008
Berichten: 1.256
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino33 Bekijk bericht
Zijn laatste bericht is van augustus en in maart 2014 is hij behandeld.
In datzelfde bericht is hij in een jubelstemming, wat feitelijk helemaal niet kan...
Het hele ''groeiproces'' moet dan nog gaan beginnen en hij zal zich dat inmiddels ook wel realiseren....vandaar dus dat hij geen foto's meer post en dus stevig zit te balen..

Dus....
Ik ben het met Dino33 eens...
3-4 maanden is de start.
Het KAN NIET dat iemand na 4 maanden tevreden is met het resultaat, want er zit gewoon niet zo veel (of hij moet bij die 2% horen waarbij alles direct doorgroeit).
__________________
Regime:
Finasteride(2001 tot 2003, herstart 02-2008 -> ) op di, do, za en zo,
Dutasteride 0,5mg op ma, wo en vr
Tuinen Super Haar Formule
Omega 3
Biotine (3000mcg per dag)
Vitamine D3 (2000mcg)
Toco-Sorb (1x/dag)
Spiruella MSM (6000mg per dag)
Revita & Alpecin Shampoo

Behandelingen:
1e HT: 2000; 650 grafts FUT dr. Feriduni inhammen.
2e HT: 2001; 700 grafts FUT dr. Villnow verdichting/herstel 1e behandeling.
3e HT: 07-2014; 2240 grafts FUE herstel eerdere behandelingen - Prohair
4e HT: 09-2016; 800 grafts Verdichting / Herstel haarlijn FUE - Kliniek Veldhoven.
5e HT: 12-2017; 600 grafts temples FUE - Kliniek Veldhoven


Status:
NW1
HairCoach is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2014, 15:30   #133
Opblaaskrokodil
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2014
Locatie: Nederland
Berichten: 202
Geslacht:
Beste alemaal,

Sorry voor mijn niet actieve houding hier op haarweb vergeleken met eerst... Ik begrijp nu zelf ook waarom veel mensen veel posten en reageren terwijl ze met het haarprobleem zitten en later na de haartransplantatie niet meer. Je raakt gewoon erg snel gewend aan je nieuwe coupe met haren en de stress en zorgen verdwijnen.

Vind het jammer dat sommige mensen zo negatief doen dat het resultaat slecht is dat er daarom mensen niet meer reageren. Al na 4,5 maanden heeft het echt mijn leven veranderd en dan kan Dino of iemand anders zeggen dat het niet zo is. Vind het jammer dat er zulke mensen op haarweb zijn die geven de andere leden een heel negatief en onzeker beeld over haartransplantaties... Ben benieuwd of je nu ook kan zeggen dat de mooiprater van Transhair ( zoals jij het zegt ) het bij mij wel goed hebben uitgevoerd?

Ik ben vrij snel begonnen na de HT met minox wat waarschijnlijk ook heeft geholpen dat het sneller groeide dan normaal. Als ik mijn foto's vergeleek destijds met bijvoorbeeld de foto's van m'n haarweb vriend @markr32 zag ik dat het bij mij al stukken sneller ging ( wat niks invloed op het resultaat heeft hoor ). Natuurlijk is het op 4,5 maand niet zo dik zoals nu maar de inhammen? die zag je niet meer hoor! Momenteel zit ik op 8 maande zoiets ongeveer maar merk eigenlijk maar een beetje verschil met 5/6 maanden. Rond die tijd zijn alle haren echt wel uitgekomen hoor, het enige verschil is dat de dichtheid iets dikker word. Het kan ook zijn zoals ze bij de kliniek zeiden dat ik echt hele mooie dikke haren heb dat daarom het resultaat zo super is, maar ik ben echt over alles dik tevreden! Ik heb even snel een fotootje gemaakt hier op school, ik zal jullie aankomende dagen betere fotos laten zien. Ik ben er iniedergeval meer dan tevreden mee! Wat worden er toch dingen verteld zoals dat je het kort moet houden dit en dat... Ik heb het nu lekker lang ( ben zelfs net kapper geweest! ) en heb er zelfs wax in. Ik krijg ook alleen maar positieve reacties van mensen die echt totaal geen verschil zien met mijn getransplanteerde haar en wat er al zat... Het heeft me in ieder geval een heel ander mens gemaakt!

Rond de 9 maanden mocht ik al terug naar de kliniek dacht ik en kreeg ik de oude foto's te zien hoe het was die toen zijn gemaakt. Het verschil is echt enorm en dat maar met 1300 grafts. Tegen die tijd zal ik een heel stuk gaan schrijven over alles hoe het is gegaan en met die foto's en noem maar op... Je kunt het nu een beetje al vergelijken met de foto die ik erbij heb gedaan toen het net een beetje begon doortekomen, je ziet goed hoe de situatie was.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20141007_151251.jpg‎ (70,5 KB, 222x gelezen)
Bestandstype: jpg user28068_pic1970_1397233876.jpg‎ (80,7 KB, 181x gelezen)
__________________
Medicijnen/Haargroeimiddelen:
- 1.25mg finasteride 1x per dag (sinds oktober 2012)
- 5% Spectral UHP Minoxidil 2x per dag (sinds april 2014)

Chirurgische behandelingen:
- Transhair FUE 1300 grafts 5 maart 2014 http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33369

Leefstijl:
- gezond eten
- niet roken
- 3x per week sporten (cardio en kracht)

Laatst gewijzigd door Opblaaskrokodil; 7 oktober 2014 om 16:04
Opblaaskrokodil is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2014, 16:51   #134
Dino33
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 december 2013
Berichten: 266
Vrachten vol fullmore toppik, haarvezels en andere meuk in je haar gedaan en ja... dan lijkt het een hele bos.
Je ziet duidelijk het kleurverschil hierdoor met de zijkanten van het haar..(duidelijk lichter van kleur)

Deze foto is in zekere zin dus getrukeerd, want zonder deze rotzooi in het haar stelt het bijzonder weinig voor......jammer.

Laatst gewijzigd door Dino33; 7 oktober 2014 om 16:55
Dino33 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 oktober 2014, 17:24   #135
Opblaaskrokodil
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 februari 2014
Locatie: Nederland
Berichten: 202
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Dino33 Bekijk bericht
Vrachten vol fullmore toppik, haarvezels en andere meuk in je haar gedaan en ja... dan lijkt het een hele bos.
Je ziet duidelijk het kleurverschil hierdoor met de zijkanten van het haar..(duidelijk lichter van kleur)

Deze foto is in zekere zin dus getrukeerd, want zonder deze rotzooi in het haar stelt het bijzonder weinig voor......jammer.
klopt omdat het net opgeschoren is misschien? daarom kijk je daar meer op de hoofdhuid en lijkt het lichter bij de zijkanten? Maar weetje vriend ik ga me geeneens verdedigen want zulke zielige types zoals jou die willen beweren dat elke haartransplantatie slecht is uitgevoerd en ik door rotzooi in het haar het beter uit laat zien... als ik net onder douche uit stap zonder wax/gel dan ziet het er juist nog wat beter uit want wax/gel laat je haar juist een beetje aan mekaar plakken... Hierdoor doe ik er zo min mogelijk wax in.

Ik denk echt dat jij zo'n type bent die een hele tijd geleden een HT heeft ondergaan zo goedkoop mogelijk wat totaal verkeerd is uitgepakt... En daarom is elke haartransplantatie slecht en noem maar op. Zegt al genoeg dat je bij iedereen zo negatief reageert hoe erg je ermee zit... Ook alle dingen die je beweert dat je altijd een overgang ziet tussen het dikke en dunne gedeelte en noem maar op! Je mag best een keer naar Eindhoven komen hoor, wil ik best met je afspreken zodat je het met je eigen ogen kunt zien? misschien dat je dan eindelijk is een keer ziet dat er ook goede transplantaties worden uitgevoerd!
__________________
Medicijnen/Haargroeimiddelen:
- 1.25mg finasteride 1x per dag (sinds oktober 2012)
- 5% Spectral UHP Minoxidil 2x per dag (sinds april 2014)

Chirurgische behandelingen:
- Transhair FUE 1300 grafts 5 maart 2014 http://www.haarweb.nl/forum/showthread.php?t=33369

Leefstijl:
- gezond eten
- niet roken
- 3x per week sporten (cardio en kracht)

Laatst gewijzigd door Opblaaskrokodil; 7 oktober 2014 om 17:37
Opblaaskrokodil is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:06.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.