Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 29 maart 2013, 14:38   #391
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
resultaat MHP Noordwijk

Heb zojuist wat foto's geplaatst na mijn mhp behandelingen in Noordwijk.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2013, 15:58   #392
tomb10
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 1 februari 2013
Berichten: 90
Pablo,

ik lees dat je 3 ht's hebt gehad, hier zie ik op de foto niks van terug? heb je je kaalgeschoren voor de mht?
tomb10 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 maart 2013, 16:03   #393
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
tomb10,

Waar denk je dat die littekens van zijn?
Ik heb in de 80' er jaren 3 HT's gehad bij klinieken die nu niet meer bestaan (het NHC te Utrecht en bij Inst Maidenhead te Rotterdam). Het resultaat zie je en was inderdaad bedroevend.
Heb me voor de mhp behandelingen inderdaad kaal geschoren omdat het dan het beste resultaat geeft.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2013, 15:15   #394
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pablo7542 Bekijk bericht
Heb zojuist wat foto's geplaatst na mijn mhp behandelingen in Noordwijk.
Ik zie nergens je foto's?
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2013, 15:16   #395
Pamo1972
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 november 2011
Berichten: 428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pamo1972 Bekijk bericht
Is het allemaal betrouwbaar? is een behandeling voldoende of moet je dit periodiek laten bijhouden?
Niemand?
Pamo1972 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2013, 22:41   #396
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Foto's kun je vinden in mijn openbaar album.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2013, 22:55   #397
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Ik heb al eerder mijn ervaringen over mijn behandelingen in Noordwijk vermeld. Wat is betrouwbaar? Ja ik kan alleen maar zeggen, en val daarmee in herhaling, dat ik over mijn behandelingen in Noordwijk bij Isabelle en Jeffrey, super tevreden ben. Voor mij geen andere behandelaars meer. Of je het periodiek moet laten bijhouden zal de tijd leren maar dat is niet het grootste probleem toch?Lees maar eens op de site van artistry concepts of HIS uit Engeland wat daar over de duur van de mhp wordt geschreven. Deze beide instellingen gebruiken dezelfde pigmenten als in Noordwijk (de vaste pigmenten). Als je dat wenst kun je ook de tijdelijke (oplosbare) pigmenten laten zetten maar daar moet je dan wel naar vragen. Deze vervagen/verdwijnen echter al vrij snel.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2013, 16:40   #398
FBBF
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2013
Berichten: 26
Beste pablo, ik denk ook aan een MHP behandeling. Ik heb een Fut jaren geleden laten doen. Ik wil graag het litteken laten wegwerken. Is dit met de mhp goed te doen
FBBF is offline   Met citaat reageren
Oud 24 april 2013, 20:01   #399
barrygoal
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2010
Berichten: 9
Ikzelf heb een afspraak gemaakt in mei, bij beautycare Noordwijk. Ook om mijn fut litteken te laten wegwerken. Ben zeer benieuwd, ik verwacht dat het er sowiezo veel beter uit gaat zien als nu het geval is. Belangrijk om je te realiseren dat ze t nooit helemaal wegkrijgen. Maar 80% minder zichtbaar moet mogelijk zijn schijnt het.
barrygoal is offline   Met citaat reageren
Oud 25 april 2013, 23:14   #400
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Ik heb in totaal 4 behandelingen in Noordwijk gehad.
Die hadden echter wel betrekking op meer dan alleen littekenbehandeling.
Ik heb foto's van mijn litteken geplaatst in mijn album zowel voordat ik behandeld was als van na de behandeling in Noordwijk. Zowel Isabelle als Jeffrey zijn voor mij geweldig. Ik ben zoals al vaker gezegd super tevreden over hun werkwijze en het fantastische resultaat dst ze bij mij bereikt hebben. Ik ben ze daar ongelooflijk dankbaar voor.
Het is zoals al werd gezegd en Isabelle zelf ook aangeeft op haar website. Littekens kunnen natuurlijk niet 100% verdwijnen met een behandeling maar geweldig camoufleren lukt hen zeker wel. Als je mijn foto's ziet dan kun je toch niet anders zeggen dan dat zij vakwerk hebben geleverd!
Als je het mij dus vraagt of zo'n littekenbehandeling in Noordwijk zinvol is dan krijg je van mij een volmondig ja te horen. Je zult er geen spijt van krijgen.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2013, 14:13   #401
FBBF
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2013
Berichten: 26
Beste pablo. Je antwoord is duidelijk.
Ik ga een afspraak maken voor een gesprek in Noordwijk.
Dat het litteken niet 100% verdwijnt kan ik begrijpen.
Heeft 1 van jullie het litteken laten behandelen dmv een FUE behandeling?
Welke van de 2 zou 1 van jullie adviseren... MHP of FUE ? ik zou graag meer info willen
FBBF is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2013, 14:33   #402
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Beste FBBF,
Ik heb zoals je kan lezen mijn littekens via mhp laten behandelen. Mijn FUT behandelingen dateerden vanuit de jaren 80. Dit soort behandelingen heb ik inmiddels volledig afgezworen. Voor mij nooit meer een dergelijke behandeling.

Ook voor mij was mhp een gok. Soms moet je wel eens gokken bij iets volledig nieuws. Nu deze gok was mijn succesvolste gok ooit. De geweldige benadering van Isabelle bij mijn eerste gesprek toen ik zeker nog niet overtuigd was, heeft toen de doorslag gegeven. Rustig, begripvol, goed uitleggend en absoluut geen pushen. Mijn beste keus ooit. Ik vind het werkelijk een geweldige uitvinding en bovendien is er nauwelijks een periode van herstel nodig. Daarnaast zijn het daar in Noordwijk twee geweldige enthousiaste vakmensen.

Je kunt het natuurlijk ook gewoon eerst proberen via mhp. Dat lijkt me minder risico en minder problemen geven dan via FUE. Zou je daar mogelijk niet tevreden over zijn dan kun je het nog altijd via FUE laten doen.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2013, 15:52   #403
FBBF
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2013
Berichten: 26
Beste pablo. De verhalen over MHP zijn heel positief.
De fut behandeling heb ik laten doen een jaar of 10 geleden.
Ik denk dat ik eerst het litteken laat behandelen met MHP, deze gok durf ik absoluut aan.
Jouw foto's hebben mij wel overtuigd
FBBF is offline   Met citaat reageren
Oud 26 april 2013, 18:38   #404
barrygoal
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2010
Berichten: 9
Hallo Pablo,

Eerlijk gezegd zijn het nooit jou foto's geweest die mij over de streep hebben getrokken.
Niet zozeer dat ik het resultaat niet mooi vindt, danwel dat ik de kwaliteit van de foto's van matige kwaliteit vindt. De foto's op de website van beauty care geven mij wel een goed beeld. Het zou mooi zijn, aangezien je zo enthousiast bent, als je wat scherpere foto's plaatst. Mogelijk kun je dan meerdere mensen enthousiast maken waardoor het forum uiteindelijk een beter beeld krijgt van mhp, het is uiteindelijk toch een vrij nieuwe techniek.
barrygoal is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2013, 22:34   #405
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Hallo Berrygoal,

Je zult er geen spijt van krijgen als je een behandeling in Noordwijk hebt afgesproken.
Vooralsnog ga ik geen andere foto's plaatsen. Ik vind ze duidelijk genoeg. Ik kan ze zelf ook niet met een super camera nemen, ik heb ze zelf met mijn telefoon genomen en zijn zoals ze zijn. Niet geshopt of wat dan ook. Het gaat erom dat je er een goede indruk van krijgt. Ik heb ook vele positieve reacties erop gehad.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 07:45.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.