Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 7 stemmen, 4,00 gemiddeld. Weergave
Oud 27 april 2013, 22:51   #406
barrygoal
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2010
Berichten: 9
Ik begrijp je. Ik ben zelf iniedergeval heel benieuwd over m'n eigen resultaat.
Ik laat eerst het litteken maar eens doen en heb hierbij sowiezo niks bij te verliezen, het zal echt wel beter worden. Ik heb er lang over nagedacht maar nadat ik de beslissing genomen heb sta ik er ook echt volledig achter.
barrygoal is offline   Met citaat reageren
Oud 27 april 2013, 22:57   #407
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Hallo Barrygoal,

Ik heb ook lang na moeten denken hoor voordat ik definitief had beslist. Heb er nachten wakker van gelegen.
Littekens kunnen ze erg goed in Noordwijk. Zowel Isabelle als Jeffrey zijn echt kanjers.
Heel veel succes
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2013, 18:41   #408
Dymoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 229
niet vergeten om hier wat beelden te posten, we krijgen niet genoeg berichten over de pigmentatie behandeling.

Vraag trouwens is wat meer informatie over de inkt die gebruikt wordt, daar lees je nauwelijks iets over en is toch belangrijk, niet?
Dymoman is offline   Met citaat reageren
Oud 30 april 2013, 21:19   #409
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Er zijn genoeg mensen die succesvol behandeld zijn maar die haken blijkbaar daarna af op dit forum. Is idd jammer.

De details over de inkt weet ik ook niet precies. In het begin werden de oplosbare inkten gebruikt die vrij snel vervaagden/ verdwenen.
In Noordwijk gebruiken ze nu de permanente, vaste inkten die ze ook in Engeland bij HIS gebruiken en in de USA bij Artistry. Er zijn echter ook nog steeds instellingen die de niet permanente inkten gebruiken en ja dan is het zonde. Is inderdaad dus erg belangrijk.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2013, 15:48   #410
FBBF
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2013
Berichten: 26
Beste pablo, wat zou het kosten om een litteken te laten verwijderen? Ongeveer?
FBBF is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2013, 16:37   #411
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Hallo FBBF,
Kan ik zo 1,2,3 niet zeggen. Het zijn in ieder geval niet van die absurde bedragen die je voor transplantaties moet betalen.
Je kunt zo naar Isabelle van BCN (Noordwijk) mailen. Als je daar een fotootje bijvoegt kan ze je het zo vertellen.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2013, 17:47   #412
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pablo7542 Bekijk bericht
Hallo FBBF,
Kan ik zo 1,2,3 niet zeggen. Het zijn in ieder geval niet van die absurde bedragen die je voor transplantaties moet betalen.
Je kunt zo naar Isabelle van BCN (Noordwijk) mailen. Als je daar een fotootje bijvoegt kan ze je het zo vertellen.
Ja een lekkere vergelijking zeg wat betreft prijsvergelijking met haartransplantaties.
Alleen is haartransplantatie wel een blijvend [voelend/weer kapsels creeeren] resultaat in tegenstelling tot inkt [nep haartjes creeeren], daarnaast je haar langer laten groeien wordt ook lastig als je half kalend bent en daartussen micro pigmentatie hebt valt een beetje op.

Voor kalende mensen die milimeteren of niet tevreden zijn met hun Ht zeker een goede extra optie, maar om het als heilig te bestempelen....
Leuk dat je transplantaties onderuithaalt , maar een beetje realisme mag wel ookal bekijk je het vanuit jouw pigmentatie bril

Totslot moet je de inkt eens in de jaar/jaren weer bijwerken toch? wat ook weer geld kost, allebei heeft zijn voor en nadelen.
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week

Laatst gewijzigd door jord-y; 6 mei 2013 om 17:55
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2013, 18:09   #413
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Ik bekijk het zeker niet alleen vanuit de pigmentatie-kant.
Het is puur persoonlijk en ik vind het idd een geweldige oplossing.

Natuurlijk zijn er beperkingen met de groei van de rest van je haar maar dat is dus de persoonlijke keuze die je maakt.

Heb zelf 4 HT's gehad dus weet echt wel waar ik het over heb.
Je kunt toch niet zeggen dat een HT goedkoop is. Zal het ook nooit worden en alles wat mogelijk op dit gebied uitgevonden gaat worden, ook niet.
Over de ellende van anderen is immers veel te verdienen.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2013, 18:48   #414
barrygoal
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 maart 2010
Berichten: 9
Vandaag naar Isabelle geweest, vrijwel pijnloos mijn litteken op huidskleur gebracht. Volgende keer worden de haartjes erin getekend waarna de 3de keer de final touch is. Opzich tevreden, aardige vrouw. Over het resultaat kan ik nu nog niks zegge, het is nu vooral nog rood...Ik verwacht dat dit morgen of overmorgen wel weg zal zijn. Als je foto's stuurt van jou situatie kan Isabelle daar wel een vaste prijs voor geven verwacht ik (dit deed ze bij mij althans wel).
barrygoal is offline   Met citaat reageren
Oud 6 mei 2013, 21:05   #415
jord-y
HaarWeb lid
 
jord-y's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 28 februari 2009
Berichten: 974
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pablo7542 Bekijk bericht
Ik bekijk het zeker niet alleen vanuit de pigmentatie-kant.
Het is puur persoonlijk en ik vind het idd een geweldige oplossing.

Natuurlijk zijn er beperkingen met de groei van de rest van je haar maar dat is dus de persoonlijke keuze die je maakt.

Heb zelf 4 HT's gehad dus weet echt wel waar ik het over heb.
Je kunt toch niet zeggen dat een HT goedkoop is. Zal het ook nooit worden en alles wat mogelijk op dit gebied uitgevonden gaat worden, ook niet.
Over de ellende van anderen is immers veel te verdienen.
Dat zegt iemand die hier zijn pigmentatie kliniek vertegenwoordigt of mede vertegenwoordigt ....sorry hoor, maar ben idd een beetje sceptisch wat dat betreft.
En ja haartransplantaties zijn een stuk duurder ja, maar dan heb je ook iets echt tastbaars zoals ik al zei

Er zijn idd genoeg klinieken/bedrijven die misbruik maken van andermans onzekerheid, maar er bestaan ook echt wel een paar die wat menselijkheid in zich hebben zeg maar.
Zoals je dat ook met pigmentatie klinieken hebt, blijft uiteindelijk cashen vaak belangrijker dan de klant om brood op de plank te hebben of gewoon geld belangrijker te vinden

Hoe lang blijft pigmentatie de inkt van jullie goed?
__________________
Nu:
-Rauw plantaardig eten en intermittent fasting
-Focus op ontgiften en ontzuren van het lichaam
-Sauna elke week

Laatst gewijzigd door jord-y; 6 mei 2013 om 21:19
jord-y is offline   Met citaat reageren
Oud 7 mei 2013, 12:57   #416
FBBF
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 24 april 2013
Berichten: 26
Beste Barrygoal,
Mag ik vragen wat je moest betalen om het litteken te laten behandelen ?
Je hoeft het niet exact te vermelden hoor. Maar ongeveer ?
Wanneer heb je de volgende behandeling ?
FBBF is offline   Met citaat reageren
Oud 7 mei 2013, 21:35   #417
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Hallo jord-y,

Ieder zijn eigen keus, laat dat duidelijk zijn.


Laat het ook duidelijk zijn dat ik helemaal geen pigmentatie kliniek vertegenwoordig of wat dan ook er iets mee van doen zou hebben.
Via internet ben ik de mhp tegengekomen en toen wat zoekwerk gaan verichten. Uiteindelijk heb ik na maanden gepieker de keuze gemaakt voor behandelingen in Noordwijk.


Ik ben na zowat 30 jaar haar-ellende gewoon op een fantastische manier door Isabelle en Jeffrey van BCN behandeld. Ik ben ze daar dan ook erg dankbaar voor. Sinds deze lange tijd voel ik me eindelijk weer een beetje vrij zonder altijd maar aan je haar te hoeven denken en bang te zijn voor regen en wind. Ik heb sinds kort voor het eerst sinds 30 jaar weer eens lekker door regen en wind langs het strand gelopen. Zalig gewoon.


Volgens mij dient dit forum toch ook om lotgenoten te berichten of je over behandelingen wel of niet tevreden bent. Dat is dan ook het enige dat ik doe.
Als Isabelle en Jeffrey in Noordwijk door mijn positieve berichtgeving meer klandizie zouden krijgen dan is ze dat wat mij betreft van harte gegund. Ik zou wensen dat er meer van dit soort bedrijven waren.
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2013, 09:50   #418
Dymoman
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2012
Berichten: 229
Graag wat betere beelden als het kan. De beelden die ik kan zien zijn te onscherp en te donker om er iets zinnigs over te zeggen. Nu lijkt het wel zo dat er schoensmeer op je hoofd plakt.
Doe ons dus hier allemaal een plezier en maak een paar buitenopnames
Dymoman is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2013, 10:02   #419
pablo7542
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2012
Berichten: 296
Geslacht:
Als je daar zo over denkt, dan laat maar. Je kunt er volgens mij genoeg op zien. Haarscherp is het misschien niet maar wel duidelijk genoeg, vind ik.
Vraag me wel af wat voor schoensmeer jij dan gebruikt!!
pablo7542 is offline   Met citaat reageren
Oud 8 mei 2013, 14:39   #420
koekenbakker
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 oktober 2008
Berichten: 379
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pablo7542 Bekijk bericht
Als je daar zo over denkt, dan laat maar. Je kunt er volgens mij genoeg op zien. Haarscherp is het misschien niet maar wel duidelijk genoeg, vind ik.
Vraag me wel af wat voor schoensmeer jij dan gebruikt!!
Hallo, hele verbetering zo te zien van waar je vandaan kwam. De foto's kunnen wel iets duidelijker, maar het is voldoende om te zien dat het er al een heel stuk beter uitziet.

Dynamoman moet je niet serieus nemen, die loopt iedereen af te kraken die niet bij dr. Feriduni komt.
koekenbakker is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
mht, tattoo


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
Foligain hektor Medicijnen/haargroeimiddelen 35 22 april 2018 21:32
Geschiedenis van de strip bverotti Chirurgische behandelingen 13 11 april 2010 21:41
Hairmultiplication homersimpson Overige behandelingen 36 24 september 2006 22:30
hoe, wat & waarom.. pindakaas AGA - Algemeen 0 19 oktober 2003 14:44
GOED NIEUWS!!!! 6-bap is verkrijgbaar!!!!!!! melvinpoorter Medicijnen/haargroeimiddelen 20 14 oktober 2003 18:14


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 02:17.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.