Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

 
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Prev Vorig bericht   Volgende bericht Next
Oud 19 april 2021, 17:03   #31
Mazomenoz
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 10 november 2020
Berichten: 33
Geslacht:
Smile

Dag 21 na HT.

Het donorgebied blijft gevoelig en ik heb nog wel wat 'last' van pijnscheutjes en de huid voelt 'raar' aan. Ontstoken is het niet, de hoofdhuid is niet warm. De haren zijn al zover gegroeid dat het oogstgebied niet meer te zien is.

Bij de implantaten (zone 1) gaat het verder prima, af en toe een klein puistje, dat is het gekste wat daarover te melden is. Ook zijn er een aantal haartjes uitgevallen, maar lang niet alles. Het groeit redelijk snel, dat verbaast me echt. Ik spray nog steeds om de 3 uur, ook deze fles gaat maar niet op.

De huid bovenop mijn hoofd (zone 2 en 3) is gevoelloos of de verdoving nog altijd werkt. Maar dat zijn de beschadigde zenuwtakjes die zeker nog herstellen. En ook dat duurt een tijd.

Met de assistentes van Eberson heb ik goed contact en bovenstaande uitgelegd, zij geven aan dat al het ongemak er bij hoort en ze kijken er niet van op. Gelukkig maar.

Wanneer ik buiten ben draag ik een baseball cap, nooit eerder heb ik een cap gedragen. Maar dat gaat goed, de band van de cap komt lager dan de implantaten, er staat geen druk op. Ik begrijp nu wel dat dat de eerste twee weken na de HT niet aan te raden is, de pet glijdt er wel overheen en dat moet voorkomen worden.
Mazomenoz is offline   Met citaat reageren
 

Labels
eberson hair clinic


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:57.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.