Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Overige (haar)discussies > Overige (haar)discussies - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 december 2012, 00:02   #1
Krullenbol133
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 december 2012
Berichten: 1
Question Krullen

Hallo,
Ik ben nieuw hier maar ik ga maar meteen mijn verhaal vertellen. Ik ben 14 jaar en heb blond krullend haar. Maar schijnbaar ben je in nederland niet goe genoeg als je krullen hebt, ik krijg vaak genoeg te horen dat ik op een 'poedel' lijk, terwijl ik van vrienden en andere juist mooi haar heb, ik heb best grote krullen en niet zon kleine en daarbij ook nog blond wat hrt extra opvallend is, ik heb wel eens overwogen om mijn haar steeds te steilen maar ik ga niet smorgens om 6 uur op staan om dat te doen, en zelf vind ik mijn haar wel leuk, aangezien bijna iedereen recht haar heeft!
Heeft iemand misschien tips om krullen mooi glanzend te maken, of heeft iemand hetzelfde probleem?

Xx
Krullenbol133 is offline   Met citaat reageren
Oud 6 januari 2013, 14:31   #2
alexanders
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2012
Berichten: 3
Hoi Krullenbol,

ik ken het 'probleem' , ik heb ook krullen en deed er van alles aan om het glad te krijgen, echter bleek dat de meisjes mijn krullen te gek vonden en jongens mij een poedel noemden..ik gaf de voorkeur aan de meisjes.
Wat wel helpt is je haar lang te laten groeien.Door het gewicht gaat het haar hangen en wordt het iets steiler.
Draag je haar nonchalant , experimenteer.
Hoe dan ook, wees blij met je krullen ,anderen nemen juist een permanent.

succes
alexanders is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
blond, krullen, plagen, roddelen


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 10:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.