Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 16 mei 2022, 18:34   #1
Mesomorfose
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 mei 2022
Berichten: 2
Geslacht:
Mesotherapie Dutasteride

Hallo allemaal!

Zo'n 10 jaar geleden was ik nog actief op dit forum, alleen weet ik helaas mijn gebruikersnaam niet meer, dus doe ik het even zo.

Ik heb me verdiept in het onderwerp en inmiddels lijkt er voldoende bewijs voor Mesotherapie Dutasteride. De zoekfunctie leverde niets op, maar misschien doe ik iets fout. Ik probeer antwoord te krijgen op het volgende:

1. Wie hier heeft ervaring met Mesotherapie Dutasteride, en is de kliniek waar de behandeling heeft plaatsgevonden aan te raden?
2. Heeft iemand goede dingen ervaren/gehoord over een kliniek die dit aanbiedt in omgeving Amsterdam?

Vriendelijke groeten,
Ben
Mesomorfose is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2022, 01:57   #2
yoyobrodo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 november 2019
Berichten: 18
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mesomorfose Bekijk bericht
Hallo allemaal!

Zo'n 10 jaar geleden was ik nog actief op dit forum, alleen weet ik helaas mijn gebruikersnaam niet meer, dus doe ik het even zo.

Ik heb me verdiept in het onderwerp en inmiddels lijkt er voldoende bewijs voor Mesotherapie Dutasteride. De zoekfunctie leverde niets op, maar misschien doe ik iets fout. Ik probeer antwoord te krijgen op het volgende:

1. Wie hier heeft ervaring met Mesotherapie Dutasteride, en is de kliniek waar de behandeling heeft plaatsgevonden aan te raden?
2. Heeft iemand goede dingen ervaren/gehoord over een kliniek die dit aanbiedt in omgeving Amsterdam?

Vriendelijke groeten,
Ben
Niet zkr, maar volgens mij mag dit niet in NL. Ken de details niet hoor, maar ben ook geinteresseerd. Vooral omdat ik begrijp dat topisch duta door de structuur minder bijwerkingen geeft dan fina.

Dus als iemand ervaring heeft met meso of topical duta, hoor het graag.
yoyobrodo is offline   Met citaat reageren
Oud 17 mei 2022, 14:18   #3
Lucb
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 21 augustus 2020
Berichten: 194
Geslacht:
Dr. Patrick Mwamba in Brussel past deze behandeling toe geloof ik, maar heb hier geen ervaring mee
Lucb is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2022, 10:02   #4
PuntjesOpDe-i
Banned user
 
Geregistreerd: 30 september 2021
Berichten: 68
Geslacht:
Ik heb lotion op basis van DNA op voorschrift via Cosmedics (Dr. Anthone).

€ 85,- per fles voor 3 maanden.

De zlotion bevat o.a. Dutasteride.
s'avonds en s'morgens in de buurt van de gebieden een half pipetje aanbrengen en met een dermadroller los inmasseren.
PuntjesOpDe-i is offline   Met citaat reageren
Oud 30 mei 2022, 18:51   #5
Mesomorfose
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 16 mei 2022
Berichten: 2
Geslacht:
Helaas loopt het nog niet echt storm in dit thread zo te zien haha. Gezien recente ontwikkelingen in de VS en een goeie laag bewijslast hoopte ik dat het in NL inmiddels wel beschikbaar zou zijn.

Mocht iemand er toch iets over horen of ervaringen hebben, dan hoor ik het heel graag!
Mesomorfose is offline   Met citaat reageren
Oud 16 juni 2022, 02:00   #6
DeltaQ
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 4 september 2021
Berichten: 8
Geslacht:
Bisanga

Je kan het ook laten doen bij Bisanga in Brussel. Hij doet het wel in combinatie met PRP.
DeltaQ is offline   Met citaat reageren
Oud 5 oktober 2022, 17:27   #7
rhguven
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 5 oktober 2022
Berichten: 2
Geslacht:
In nederland wordt dit hoogstwaarschijnlijk niet meer aangeboden

Na wat googelen en bellen ben ik bij de volgende klinieken terecht gekomen (zonder resultaat).

Acura in weert en Global hair in de buurt van Rotterdam boden dit voorheen aan. Ze hebben/hadden dit ook op de website staan. Nu heb ik daar een bericht over gestuurd. Beide klinieken bieden de behandeling niet meer aan en stellen "XL hair" voor als alternatief. Na wat rondbellen ben ik ook bij Mommy's in Amsterdam en nationaal huidcentrum in Naarden terecht gekomen. Voor deze klinieken geldt ook, ze bieden enkel XL hair aan.
rhguven is offline   Met citaat reageren
Oud 20 november 2022, 16:06   #8
tdma77
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 oktober 2022
Berichten: 109
Geslacht:
Dit wordt veel gedaan in Spanje.

Het lijkt interessant omdat door de grootte van de molecule het minder snel in de bloedbaan zou worden opgenomen. Bij mijn weten zijn er echter geen deftige studies gebeurd.
tdma77 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 01:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.