Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 3 maart 2022, 23:32   #106
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wajo Bekijk bericht
(Uiteraard had ik liever meteen deze dichtheid bereikt na één behandeling maar liever twee zeer succesvolle behandelingen dan één matige behandeling. Uiteindelijk is de strijd tegen haarverlies een marathon en geen sprint.)


eens ,maar hebben ze dit (beperkte dichtheid na 1 behandeling/ 2e HT nodig )van te voren bij het consult duidelijk en eerlijk aangegeven ?,

ik vind het raar dat ze die 15 grafts meer per cm2 niet meteen hebben kunnen transplanteren,
is dit technisch niet mogelijk in de eerste keer dan hoor ik dat ook graag.
Goede vraag man. Ze hebben eerlijk aangegeven dat ze in twee behandelingen een optimaal resultaat kunnen halen maar dat je na een behandeling ook zeker tevreden kunt zijn.

Nou klopt het ook dat ik opzich tevreden ben. Mijn haarlijn is volledig hersteld op een mooie en natuurlijke manier en de dichtheid is behoorlijk goed. Echter is bij licht wel zichtbaar dat het gewoon nog een stukje voller kan. Ik vind het dus opzich wel jammer dat het niet in één keer helemaal is afgemaakt.

Aan de andere kant, dat had waarschijnlijk niet gekund want dan had ik in één keer +3000 grafts nodig gehad en in Nederland zijn er eigenlijk geen klinieken die dat op één dag doen.

Het zit hem dus niet zozeer in dat Transhair geen grotere dichtheid kan transplanteren maar meer in het aantal grafts dat ze per behandeling zetten.

Stel ik was op circa 2500 grafts uitgekomen i.p.v. 2000 dan was de dichtheid nogsteeds 'maar' tussen de 25 en 30 grafts per cm2 geweest.

Het gebied dat is behandeld is behoorlijk groot. Als dat gebied kleiner was geweest dan was het waarschijnlijk ook wat voller gezet.

Ik heb wel het gevoel dat Transhair bij een eerste behandeling gemiddeld wat aan de lage kant zit qua grafts die ze per cm2 zetten. Echter vind ik het ook wel weer goed dat daarin wat op save spelen. Ik ken ook verhalen van mislukte behandelingen omdat er te dicht is gezet en daarnaast is de kans op het niet doorkomen van grafts percentueel steeds groter boven een bepaalde dichtheid.

Als ik straks na een tweede behandeling een dichtheid van rond de 40 grafts per cm2 voorop heb staan dan ben ik gewoon heel tevreden.

Anderhalf jaar geleden dacht ik er nog over na om alles af te scheren en permanent kaal te gaan omdat mijn situatie zo triest was geworden. Als ik dan kijk waar ik nu sta dan ben ik eigenlijk ontzettend tevreden. Maar juist daarom wil ik heel graag nog die verdichtingsbehandeling doen. Juist omdat ik zie wat het mij heeft gebracht.

Laatst gewijzigd door FVDS; 3 maart 2022 om 23:35
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 30 maart 2022, 21:19   #107
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Laatste update.

Foto's zijn twee dagen geleden gemaakt (28-03).

Het is vandaag 11 maanden geleden dat ik mijn haartransplantatie bij Transhair heb gedaan en ik zit nu nagenoeg op het eind resultaat.

Ik ben erg blij met het resultaat. Ik kwam van een Norwood 4 en mijn haarlijn was zo slecht geworden dat ik mij nauwelijks kon voorstellen dat dit nog kon worden hersteld.

Met 1973 grafts heeft Transhair een gigantisch verschil kunnen maken ondanks dat ik een vrij lage dichtheid heb staan van circa 20 a 25 grafts per cm2 aan de voorzijde.

Dit heeft er simpelweg mee te maken dat Transhair op een dag niet veel meer dan 2000 grafts transplanteert en er een behoorlijk groot gebied is behandeld.

Vanwege mijn tevredenheid over Transhair heb ik besloten om bij dezelfde kliniek een tweede behandeling te gaan doen (verdichtingsbehandeling). Het doel is om rond een dichtheid van 40 grafts per cm2 te komen en er gaan tussen de 1400 en 1600 grafts geplaatst worden.
Ik ga mijn haarlijn niet verlagen.

De behandeling staat gepland voor aanstaande vrijdag 1 april.

Ik ga hiervoor een nieuw topic openen op haarweb en hier wederom mijn voortgang bijhouden.

Dit vooral omdat ik het leuk vind om voor lotgenoten inzichtelijk te maken hoeveel verschil een verdichtingsbehandeling wel of niet kan maken en wat dit verschil in dichtheid doet.

Ik ben erg benieuwd en kijk uit naar aanstaande vrijdag.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg 20220330_195100.jpg‎ (126,5 KB, 278x gelezen)
Bestandstype: jpg 20220330_195025.jpg‎ (127,3 KB, 266x gelezen)
Bestandstype: jpg 20220328_125907.jpg‎ (132,4 KB, 264x gelezen)
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2022, 12:25   #108
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Spannend! Ik ben enorm benieuwd. Hoeveel kost de behandeling?
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 31 maart 2022, 14:11   #109
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Heb voor de eerste behandeling 4250 euro betaald (1800 a 2000 grafts. Het werden er 1973).Deze keer 3250 betaald voor 1400 a 1600 grafts.

Heb echt twee keer goed onderhandeld. Naar verhouding niet veel meer korting bij de tweede behandeling. De prijzen zijn ook weer behoorlijk omhoog gegaan (ook i.v.m. inflatie) en ze hebben het daar ook heel druk. Ze plannen zeker 2 maanden vooruit.
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2022, 10:22   #110
dfw4f4f
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 29 maart 2021
Berichten: 306
Geslacht:
Goed om te weten. Succes met je behandeling vandaag!!
dfw4f4f is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2022, 17:31   #111
Ssg92
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 november 2018
Berichten: 233
Geslacht:
Succes! Denk dat je erg blij gaat zijn met je keuze en nu al een erg mooi resultaat.
Ssg92 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 april 2022, 21:13   #112
FVDS
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 26 februari 2021
Berichten: 396
Geslacht:
Bedankt voor jullie reactie heren!

Ik heb jouw topic ook gezien Ssg92 en ik vind dat je een heel mooi resultaat hebt bereikt. Ook een mooie en eerlijke review.
FVDS is offline   Met citaat reageren
Oud 5 februari 2024, 23:37   #113
Sanchez123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 januari 2016
Berichten: 218
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door FVDS Bekijk bericht
Bedankt voor jullie reactie heren!

Ik heb jouw topic ook gezien Ssg92 en ik vind dat je een heel mooi resultaat hebt bereikt. Ook een mooie en eerlijke review.
Hoe is dit afgelopen?
Sanchez123 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 februari 2024, 15:22   #114
ILoveHair84
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 2 mei 2021
Berichten: 23
Geslacht:
Hij is verder gegaan op een nieuw topic met zijn tweede behandeling
ILoveHair84 is offline   Met citaat reageren
Reageren

Labels
2000 grafts, ht 30 jaar, transhair

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:20.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.