Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 10 januari 2006, 22:38   #1
Stoeptegel
Banned user
 
Geregistreerd: 10 januari 2006
Berichten: 2
Nolvadex te koop (Anti-Gyno!)

Soort: Nolvadex
Merk: GS
Dosis: 10mg/tab
Aantal: 100 tabs

70 euro voor de 100 tabs.
In een potje (met stripje eromheen, dus nooit open geweest na productie)
Van Generic Supplements Holland. Meest betrouwbaar.

Nolvadex is tegen Gyno.
Gevoelige borsten, hangende borsten etc.

Kun je krijgen van Duta/Fina.

In het echt ophalen is uiteraard mogelijk!

PM!
Stoeptegel is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2006, 19:55   #2
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Wat is de normale prijs?
waarom verkoop je ze?
en wat is de vervaldatum?
vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2006, 20:24   #3
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
GS is troep, een illegale underground lab dus geen human grade.
Nolvadex word normaal voorgeschreven als behandeling tegen de groei van kankercellen, door oestrogeen te blokkeren.
Van nolvadex kan je trouwens JUIST alopecia krijgen. Het werkt goed tegen gyneacomastie, maar is daar niet voor bedoeld. Dat zou jij als anabole steroidenhandelaartje toch moeten weten.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel


Laatst gewijzigd door Jaapie; 11 januari 2006 om 20:26
Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 11 januari 2006, 21:11   #4
Promise
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 februari 2003
Berichten: 343
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stoeptegel
Soort: Nolvadex
Merk: GS
Dosis: 10mg/tab
Aantal: 100 tabs

70 euro voor de 100 tabs.
In een potje (met stripje eromheen, dus nooit open geweest na productie)
Van Generic Supplements Holland. Meest betrouwbaar.

Nolvadex is tegen Gyno.
Gevoelige borsten, hangende borsten etc.

Kun je krijgen van Duta/Fina.

In het echt ophalen is uiteraard mogelijk!

PM!
Troep, zeer gevaarlijk!
__________________
-[sinds 2003] Finasteride; 1,25 mg p/d.
-[april 2015] 750 grafts herstellen haarlijn (HairPlus Medical Care)
-[oktober 2020] 1400 grafts herstellen en verdichten haarlijn (Prohairclinic)
-[december 2021] 300 grafts om de puntjes op de i te zetten (Prohairclinic/Cosmedics)

Status: NW 0, geen last van kaalheid meer, 37 jaar
Promise is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2006, 12:05   #5
marz01
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 11 januari 2006
Berichten: 1
normale prijs is 50 euro van gs
marz01 is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2006, 14:03   #6
nmgn
Registered User
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie
GS is troep, een illegale underground lab dus geen human grade.
Nolvadex word normaal voorgeschreven als behandeling tegen de groei van kankercellen, door oestrogeen te blokkeren.
Van nolvadex kan je trouwens JUIST alopecia krijgen. Het werkt goed tegen gyneacomastie, maar is daar niet voor bedoeld. Dat zou jij als anabole steroidenhandelaartje toch moeten weten.
Boekjes lezer..

En het wordt wereldwijd, door ALLE topsporters, gebruikt om Gyno tegen te gaan.

En Nolvadex is geen anabool.



PS. Generic Supplements staat bekend om zijn meest betrouwbaarheid.

Voor de mensen die gewoon beter weten, reageer erop. En als je het niets vind, reageer dan gewoon niet. Zal ik eens over Fina praten wat 'boekjes' zeggen wat je allemaal kan krijgen??


Kneusje

Laatst gewijzigd door nmgn; 12 januari 2006 om 14:11
nmgn is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2006, 15:10   #7
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nmgn
Boekjes lezer..

En het wordt wereldwijd, door ALLE topsporters, gebruikt om Gyno tegen te gaan.

En Nolvadex is geen anabool.



PS. Generic Supplements staat bekend om zijn meest betrouwbaarheid.

Voor de mensen die gewoon beter weten, reageer erop. En als je het niets vind, reageer dan gewoon niet. Zal ik eens over Fina praten wat 'boekjes' zeggen wat je allemaal kan krijgen??


Kneusje
Ik zeg helemaal nergens dat nolvadex een anabool is. De topicstarter klinkt als anabolenhandelaar, kijkend naar zijn omschrijving en prijs.
Haha boekjes lezer... inderdaad ik heb al enorm veel studies en ervaringen gelezen omtrent de werking van steroiden en PCT's. Ik zou graag met je in discussie willen gaan over de werking van tamoxifen, maar aan jouw post te lezen ben je niet van zulk niveau.
GS is en blijft een underground lab, waarbij het voor kan komen dat producten over of ondergedoseerd zijn.

Nu jij weer nobrainer.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2006, 15:28   #8
Georgie
HaarWeb lid
 
Georgie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 30 juli 2004
Berichten: 1.906
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Stoeptegel
Soort: Nolvadex
Merk: GS
Dosis: 10mg/tab
Aantal: 100 tabs

Gevoelige borsten, hangende borsten etc.


PM!
Hangende borsten! Geweldig! Die plastische chirurgen kunnen wel inpakken
__________________
Has finally left the building!
Georgie is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2006, 19:33   #9
nmgn
Registered User
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie
Ik zeg helemaal nergens dat nolvadex een anabool is. De topicstarter klinkt als anabolenhandelaar, kijkend naar zijn omschrijving en prijs.
Haha boekjes lezer... inderdaad ik heb al enorm veel studies en ervaringen gelezen omtrent de werking van steroiden en PCT's. Ik zou graag met je in discussie willen gaan over de werking van tamoxifen, maar aan jouw post te lezen ben je niet van zulk niveau.
GS is en blijft een underground lab, waarbij het voor kan komen dat producten over of ondergedoseerd zijn.

Nu jij weer nobrainer.
Nou ja, iemand vooroordelen als anabolen-handelaartje volgens jouw mening hoe de topic-start zijn tekst heeft opgemaakt, vond ik niet kunnen en daar reageerde ik op.

En ja boekjes lezer. Ik bedoel ermee te zeggen, dat mensen kunnen overdrijven in het 'bang' maken over bepaalde stoffen. Sommige beweren dat boeken niet liegen, maar op hoeveel mg hebben ze getest, en op hoelang termijn hebben ze de stof vervolgd?
Waarom zou het lab gelijk hebbe, terwijl het lab ook heeft ondervonden dat mensen 20% van hun hersenen niet gebruiken.. dan klopt die resultaat toch ook niet

Nu hadden de top 40 bodybuilders, toch zeker allemaal gezwellen en tumoren moeten hebben? Bepaalde anabolen geven bijv. testakels-kanker etc..

Alcohol, roken.. krijg je eerder klachten van, dan Anabolen of ingelijke Anti-ergo's zoals Nolvadex.

En dit moet jij ook weten.. ALS je een 'zwakker' lichaam hebt, die niet goed tegen bepaalde stoffen kan, dan merk je dat pas na misschien 30 jaar.
En ook.. vaak als ze dan overdosis hebben gebruikt, en nonstop jaren lang door.

De Theorie is vaak erg leuk en aardig, maar de praktijk zet toch anders uit.
Er is nog nooit een bodybuilder dood gegaan, door een anabool stof of een soort gelijk.

nmgn is offline   Met citaat reageren
Oud 12 januari 2006, 21:28   #10
Sjaak
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 27 januari 2004
Berichten: 78
Sorry, maar hier snap ik echt helemaal niks van . Wat wil je nu eigenlijk zeggen?
__________________
m'n regimen

Alopesan 400 sinds februari 2004

Rooscure Shampoo om de dag sinds 7-06-2005

Groene thee capsules 315 mg, 2 stuks per dag.
Sjaak is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2006, 00:27   #11
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nmgn
Nou ja, iemand vooroordelen als anabolen-handelaartje volgens jouw mening hoe de topic-start zijn tekst heeft opgemaakt, vond ik niet kunnen en daar reageerde ik op.

En ja boekjes lezer. Ik bedoel ermee te zeggen, dat mensen kunnen overdrijven in het 'bang' maken over bepaalde stoffen. Sommige beweren dat boeken niet liegen, maar op hoeveel mg hebben ze getest, en op hoelang termijn hebben ze de stof vervolgd?
Waarom zou het lab gelijk hebbe, terwijl het lab ook heeft ondervonden dat mensen 20% van hun hersenen niet gebruiken.. dan klopt die resultaat toch ook niet

Nu hadden de top 40 bodybuilders, toch zeker allemaal gezwellen en tumoren moeten hebben? Bepaalde anabolen geven bijv. testakels-kanker etc..

Alcohol, roken.. krijg je eerder klachten van, dan Anabolen of ingelijke Anti-ergo's zoals Nolvadex.

En dit moet jij ook weten.. ALS je een 'zwakker' lichaam hebt, die niet goed tegen bepaalde stoffen kan, dan merk je dat pas na misschien 30 jaar.
En ook.. vaak als ze dan overdosis hebben gebruikt, en nonstop jaren lang door.

De Theorie is vaak erg leuk en aardig, maar de praktijk zet toch anders uit.
Er is nog nooit een bodybuilder dood gegaan, door een anabool stof of een soort gelijk.

Er gaan nu worstelaars en jonge krachttrainers bij bosjes neer door acute hartinfarcten omdat anabolen oa door vermeerdering slechte cholesterol de gezondheid aantasten.

Daarnaast een kuur om de effecten tegen te gaan van een andere kuur?. Is de 1e kuur al nodig? Natural trainen is gezond trainen, geen verlies van kracht en spiermassa als de kuur is gestopt.
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2006, 09:43   #12
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nmgn
En ja boekjes lezer. Ik bedoel ermee te zeggen, dat mensen kunnen overdrijven in het 'bang' maken over bepaalde stoffen. Sommige beweren dat boeken niet liegen, maar op hoeveel mg hebben ze getest, en op hoelang termijn hebben ze de stof vervolgd?
Waarom zou het lab gelijk hebbe, terwijl het lab ook heeft ondervonden dat mensen 20% van hun hersenen niet gebruiken.. dan klopt die resultaat toch ook niet
Dat is geen goede vergelijking.
Tamoxifen is uitvoerig getest dmv trials. Waarom zouden ze liegen?

Citaat:
Nu hadden de top 40 bodybuilders, toch zeker allemaal gezwellen en tumoren moeten hebben? Bepaalde anabolen geven bijv. testakels-kanker etc..
Anabole steroiden creeren geen kanker. Het versneld de mutatie alleen van reeds bestaande kankercellen.
Nolvadex is niet te vergelijken met anabole steroiden, dus waarom begin je over gezwellen en tumoren door AAS gebruik?

Citaat:
Alcohol, roken.. krijg je eerder klachten van, dan Anabolen of ingelijke Anti-ergo's zoals Nolvadex.
Als je een beetje verstand hebt van het menselijk lichaam en anabole steroiden weet je dat je nu onzin uitkraamt. Heb je wel enig idee wat hormonen met je lichaam doen?

Citaat:
En dit moet jij ook weten.. ALS je een 'zwakker' lichaam hebt, die niet goed tegen bepaalde stoffen kan, dan merk je dat pas na misschien 30 jaar.
En ook.. vaak als ze dan overdosis hebben gebruikt, en nonstop jaren lang door.
Wat bedoel je nou precies?

Citaat:
De Theorie is vaak erg leuk en aardig, maar de praktijk zet toch anders uit.
Er is nog nooit een bodybuilder dood gegaan, door een anabool stof of een soort gelijk.
Soms wijst de praktijk inderdaad anders uit. Maar dat betekend niet dat je alle theorie maar moet vergeten, theorie is de basis.
Er zijn echt wel mensen doodgegaan aan onverantwoordelijk AAS gebruik, als je wilt kan ik wel even een lijstje met namen voor je opzoeken.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2006, 09:45   #13
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pizzacat
Er gaan nu worstelaars en jonge krachttrainers bij bosjes neer door acute hartinfarcten omdat anabolen oa door vermeerdering slechte cholesterol de gezondheid aantasten.

Daarnaast een kuur om de effecten tegen te gaan van een andere kuur?. Is de 1e kuur al nodig? Natural trainen is gezond trainen, geen verlies van kracht en spiermassa als de kuur is gestopt.
Sorry pizzacat, maar ik ben het totaal niet met je eens. Waarschijnlijk heb je een of ander tekst van NeCedo gelezen?
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2006, 18:14   #14
nmgn
Registered User
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pizzacat
Er gaan nu worstelaars en jonge krachttrainers bij bosjes neer door acute hartinfarcten omdat anabolen oa door vermeerdering slechte cholesterol de gezondheid aantasten.

Daarnaast een kuur om de effecten tegen te gaan van een andere kuur?. Is de 1e kuur al nodig? Natural trainen is gezond trainen, geen verlies van kracht en spiermassa als de kuur is gestopt.
Er is nooit officieel bewezen dat zoiets aan anabolen lag.
Er is een vermoeden van.. betekend niet dat het zo is.

Ook natuurlijke sporters, zoals enkele voetballers, zijn op jonge leeftijd op voetbalveld neer gestort. Dus dat is dikke bullshit.
nmgn is offline   Met citaat reageren
Oud 13 januari 2006, 18:41   #15
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nmgn
Er is nooit officieel bewezen dat zoiets aan anabolen lag.
Er is een vermoeden van.. betekend niet dat het zo is.

Ook natuurlijke sporters, zoals enkele voetballers, zijn op jonge leeftijd op voetbalveld neer gestort. Dus dat is dikke bullshit.
Ik zal vandaag of morgen eens een lijstje van pro's samenstellen die gestorven zijn aan ONVERANTWOORDELIJK AAS gebruik. Ik vind AAS gebruik best kunnen, als het maar op een verantwoordelijke wijze gebeurd.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
duta te koop koentjes Medicijnen/haargroeimiddelen 1 6 april 2017 18:15
minoxidel en finasteride... Waar te koop? lavtiuraah Medicijnen/haargroeimiddelen 2 30 december 2005 16:34
Gestopt Dutasteride & Minoxidil 5% Te Koop hairgone Medicijnen/haargroeimiddelen 1 17 november 2005 14:36
Veiligste Anti androgeen?!? Ervaringen?! Henk21 Medicijnen/haargroeimiddelen 5 24 februari 2005 19:36


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:03.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.