Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Medicijnen/haargroeimiddelen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 14 januari 2006, 17:53   #16
nmgn
Registered User
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie
Dat is geen goede vergelijking.
Tamoxifen is uitvoerig getest dmv trials. Waarom zouden ze liegen?
Geen goede vergelijking is een mening.

En tests zijn nooit 100% waarheid. Al gaan ze er wel vanuit.
Niets is waterdicht. Dus laten we het niet over tests en dat soort kwats hebben.

Ze brengen nooit naar de buiten wereld, op hoeveel dosis ze hebben gebruikt, hoevaak, en hoelang ze op resultaat hebben gewacht. En hoeveel op de hoeveel mensen er last van kunnen hebben. Als het al 1% is, zetten ze het al in de boeken, zonder te vermelden dat het om 1% gaat.

En dat... is een feit.
nmgn is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2006, 19:42   #17
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Hopelijk wordt niet heel de tijd welles nietes .
Hier een stukje over nolvadex dit stukje gaat over gebruik met anabolen
Nolvadex
Nolvadex is eigenlijk een geneesmiddel voor (of eigenlijk tegen) bepaalde vormen van borstkanker. Het werkzame bestanddeel hiervan is tamoxifeen citraat. Tamoxifeen kan niet voorkomen dat er aromatisering (dus vorming van oestrogenen) plaatsvindt, maar 'bezet' een groot deel van de oestrogeenreceptoren, zodat het vrouwelijk hormoon daar niet aan kan hechten en dus geen 'boodschap' door kan geven. Je hoeft geen professor in de biologie te zijn om te kunnen voorspellen wat er gebeurt als je stopt met het gebruik van Nolvadex: aangezien er nog een hele hoop oestrogeen vrij in je lichaam rondzwerft en er plotseling een groot aantal receptoren vrijkomt, lijkt de reactie nog het meest op Marco Bakker, die op een feestje gratis wodka-jus ziet staan: een ware stormloop is het gevolg! Dit 'rebound'-effect zoals het ook wel genoemd wordt, kan er dus voor zorgen, dat datgene, wat je probeerde tegen te gaan, bij beëindiging van het gebruik, dubbel en dwars terugkomt!

Naast het feit, dat het gebruik van Nolvadex dus eigenlijk meer uitstel in plaats van afstel betekent, heeft dit middel ook nog niet geringe bijwerkingen, waarvan de bekendste misselijkheid, 'opvliegers' , een verslechterd gezichtsvermogen, en/of een verdoofd gevoel in delen van het lichaam zijn. Bovendien kan het gebruik van welk preparaat met tamoxifeen dan ook de winst in spiermassa en kracht als gevolg van een kuurtje behoorlijk teniet doen! Tel maar uit je winst….

http://www.eigenkracht.nl/publicatie...rugstegendrugs

Dus als je door fina of duta tietjes krijgt en je zou nolvadex gebruiken dan moet je het heel je leven gebruiken. (En middelen die we elke dag moeten gebruiken proberen we toch te vermijden)
Anders krijg je nog veel grotere bostvorming.
Dit is zeker geen goed middel.
Als je gyno krijgt door fina stoppen of veel verminderen-> Geen anti oestrogenen.
Als je pijn hebt in je borst sla dan een dagje over met gebruik van fina.
vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2006, 20:03   #18
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vrosjnivosj
Hopelijk wordt niet heel de tijd welles nietes .
Hier een stukje over nolvadex dit stukje gaat over gebruik met anabolen
Nolvadex
Nolvadex is eigenlijk een geneesmiddel voor (of eigenlijk tegen) bepaalde vormen van borstkanker. Het werkzame bestanddeel hiervan is tamoxifeen citraat. Tamoxifeen kan niet voorkomen dat er aromatisering (dus vorming van oestrogenen) plaatsvindt, maar 'bezet' een groot deel van de oestrogeenreceptoren, zodat het vrouwelijk hormoon daar niet aan kan hechten en dus geen 'boodschap' door kan geven. Je hoeft geen professor in de biologie te zijn om te kunnen voorspellen wat er gebeurt als je stopt met het gebruik van Nolvadex: aangezien er nog een hele hoop oestrogeen vrij in je lichaam rondzwerft en er plotseling een groot aantal receptoren vrijkomt, lijkt de reactie nog het meest op Marco Bakker, die op een feestje gratis wodka-jus ziet staan: een ware stormloop is het gevolg! Dit 'rebound'-effect zoals het ook wel genoemd wordt, kan er dus voor zorgen, dat datgene, wat je probeerde tegen te gaan, bij beëindiging van het gebruik, dubbel en dwars terugkomt!

Naast het feit, dat het gebruik van Nolvadex dus eigenlijk meer uitstel in plaats van afstel betekent, heeft dit middel ook nog niet geringe bijwerkingen, waarvan de bekendste misselijkheid, 'opvliegers' , een verslechterd gezichtsvermogen, en/of een verdoofd gevoel in delen van het lichaam zijn. Bovendien kan het gebruik van welk preparaat met tamoxifeen dan ook de winst in spiermassa en kracht als gevolg van een kuurtje behoorlijk teniet doen! Tel maar uit je winst….

http://www.eigenkracht.nl/publicatie...rugstegendrugs

Dus als je door fina of duta tietjes krijgt en je zou nolvadex gebruiken dan moet je het heel je leven gebruiken. (En middelen die we elke dag moeten gebruiken proberen we toch te vermijden)
Anders krijg je nog veel grotere bostvorming.
Dit is zeker geen goed middel.
Als je gyno krijgt door fina stoppen of veel verminderen-> Geen anti oestrogenen.
Als je pijn hebt in je borst sla dan een dagje over met gebruik van fina.
Eigenkracht.nl powered by Necedo. Wat necedo doet is pure bangmakerij, zwaar overtrokken. Ik kots echt op necedo!
Ik ben het met je eens dat wanneer iemand gyno krijgt door gebruik van fina of duta geen anti-oestrogenen moet nemen, maar juist minderen of stoppen.
Het hersteld zich meestal wel weer vanzelf.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2006, 21:35   #19
omerta62
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 30 oktober 2005
Berichten: 76
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nmgn
Nou ja, iemand vooroordelen als anabolen-handelaartje volgens jouw mening hoe de topic-start zijn tekst heeft opgemaakt, vond ik niet kunnen en daar reageerde ik op.

En ja boekjes lezer. Ik bedoel ermee te zeggen, dat mensen kunnen overdrijven in het 'bang' maken over bepaalde stoffen. Sommige beweren dat boeken niet liegen, maar op hoeveel mg hebben ze getest, en op hoelang termijn hebben ze de stof vervolgd?
Waarom zou het lab gelijk hebbe, terwijl het lab ook heeft ondervonden dat mensen 20% van hun hersenen niet gebruiken.. dan klopt die resultaat toch ook niet

Nu hadden de top 40 bodybuilders, toch zeker allemaal gezwellen en tumoren moeten hebben? Bepaalde anabolen geven bijv. testakels-kanker etc..

Alcohol, roken.. krijg je eerder klachten van, dan Anabolen of ingelijke Anti-ergo's zoals Nolvadex.

En dit moet jij ook weten.. ALS je een 'zwakker' lichaam hebt, die niet goed tegen bepaalde stoffen kan, dan merk je dat pas na misschien 30 jaar.
En ook.. vaak als ze dan overdosis hebben gebruikt, en nonstop jaren lang door.

De Theorie is vaak erg leuk en aardig, maar de praktijk zet toch anders uit.
Er is nog nooit een bodybuilder dood gegaan, door een anabool stof of een soort gelijk.

Als u claimt dat de top 40 bodybuilders er prima gezond bijstaan dan denk ik niet dat u helemaal in uw recht staat door een soortgelijke stelling.
Ik ben een regelmatig bezoeker van BB sites en heb jaren lang met mensen die aan BB (met steroidegebruik) deden, omgegaan...dwz als trainende partner.
(Ik weet ook dat er een zogenaamde deadpool onder de leading bodybuilders scene is maar daar wilde ik het eigenlijk niet over hebben)
Zelf heb ik nooit meer als alleen maar eiwitten en creatine gebruikt maar mijn destijdse vaste trainingspartner gebruikte wel.
Van de precieze chemische werking van steroides weet ik wellicht veel minder dan u maar ik heb wel de effecten van steroides van dichtbij meegemaakt.
En ik kan u melden dat dit in de eerste instantie een schokkende ervaring voor mij was,maar mij daarna wel keihard met mijn neus op de feiten heeft gedrukt ten einde zelf niet te gaan gebruiken.
De resultaten waren zowel fascinerend als beangstigend.
Binnen enkele maanden kwam hij plusminus 4 a 5 kilo aan,...droog spierweefsel.. en werd krankzinnig sterk.
Ik verbaasde mij over het feit dat zo snel kon.
Echter, binnen ongeveer 12 maanden moest hij al stoppen vanwege ernstige klachten: gewrichten,pezen en banden hielden hem niet bij en hij zat meer thuis in de ziektwet als dat hij werkte.
Verder leed hij ondraaglijke rugpijnen en had ook nog eens last van een hele vette huid.
Ook had hij al last van gevoelige borsten/tepels.
Verder viel het mij op dat zijn gedrag danwel humeur er niet op vooruit ging.
Op zijn werk (als hij werkte) had hij constant conflicten die vaak dreigden te escaleren.
Verder had hij op de plaats waar hij zijn injecties zette een pijnlijke zwelling.
Dit alles leidde er toe dat hij moest stoppen met trainen en vervolgens daar ook weer een terugslag van kreeg.
Kortom...een drama in delen.
Kort geleden zag ik hem nog eens en wij bepraatten de problemen van toen nog eens,waarin hij aangaf zich nu niet meer voor te kunnen stellen dat hij er toendertijd uberhaupt aan was begonnen.
Ik heb eerder hier al een keer iets van gezegd op een topic maar wilde dit niet direct allemaal vertellen omdat ik er destijds best moeite mee had.

Kortom,..IK acht het in geen enkel geval verantwoord om groeihormonen te gebruiken...maar dat is mijn opinie.

Laatst gewijzigd door omerta62; 14 januari 2006 om 21:41
omerta62 is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2006, 21:55   #20
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
quote Jaapie

"Eigenkracht.nl powered by Necedo. Wat necedo doet is pure bangmakerij, zwaar overtrokken. Ik kots echt op necedo!"

Ik zag het ook al van in het begin , het is op een niet echt te noemen neutrale toon geschreven. Ik denk toch dat een (+-groot)deel ervan juist is.
Ik vind dat je mensen wel niet echt bang mag maken. Je mag wel zeker de bijwerkingen in het vet beschrijven.
Het beste is schrijven zoals in het haarwoordenboekje.

quote Jaapie

"Het hersteld zich meestal wel weer vanzelf"

Bedoel je hierbij na het stoppen bij vaststelling gyno?
Ben je daar wel zeker van?, Er zijn toch wel een paar gebruikers die zeggen dat het moeilijk weg te krijgen is ook al hebben ze gestopt met fina.
vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2006, 22:04   #21
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
"Het hersteld zich meestal wel weer vanzelf"

Bedoel je hierbij na het stoppen bij vaststelling gyno?
Ben je daar wel zeker van?, Er zijn toch wel een paar gebruikers die zeggen dat het moeilijk weg te krijgen is ook al hebben ze gestopt met fina.
Inderdaad. DHT heeft ook als functie om aromatisatie van testosteron naar oestrogeen te beperken. Wanneer er gestopt word met een 5-ar remmer zal je hormonale huishouding zich weer herstellen, dus ook de gyno tenzij het geen rotsvaste weefsel is geworden. Sommigen behouden opgezwollen tepels, dan is de enige oplossing chirurgie.

Ik heb zelf ook last van gyno. Sinds ik dutasteride om de dag neem, is mijn gyno beduidend minder geworden.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 14 januari 2006, 22:48   #22
vrosjnivosj
HaarWeb lid
 
vrosjnivosj's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 18 juni 2005
Berichten: 1.502
Ik heb er ook last van (er zal misschien worden gezegt dat alleen de dokter dit kan vaststellen ik heb het zelf vastgesteld) Ik gebruikte fina elke dag na 2.5 weken stond mn tepel toch opgezwollen en voelde ik boven mn tepel een kliertje die er nooit had gezeten en had ik veel meer "spier" euhm
Ik ben nog altijd aan het zoeken naar een juiste dosering. Ik moet zo denken kost me minder .

En Jaapie bijna bij de 2000 post moet gevierd worden.
vrosjnivosj is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2006, 03:08   #23
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nmgn
Geen goede vergelijking is een mening.

En tests zijn nooit 100% waarheid. Al gaan ze er wel vanuit.
Niets is waterdicht. Dus laten we het niet over tests en dat soort kwats hebben.

Ze brengen nooit naar de buiten wereld, op hoeveel dosis ze hebben gebruikt, hoevaak, en hoelang ze op resultaat hebben gewacht. En hoeveel op de hoeveel mensen er last van kunnen hebben. Als het al 1% is, zetten ze het al in de boeken, zonder te vermelden dat het om 1% gaat.

En dat... is een feit.
Goed onderzoek doet dat wel, dat geeft naast eigen conclusies de ruwe data.

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie
Sorry pizzacat, maar ik ben het totaal niet met je eens. Waarschijnlijk heb je een of ander tekst van NeCedo gelezen?
Nee de ruwe realiteit, Jaapie. Op Getbig.com komen steeds vaker berichten naar voren, ook op andere BB sites. Paar hele recente onderzoeken op Ergogenics die duidelijk aangaven dat anabolengebruik tot meer psychische klachten leidt.

Anabolengebruik is meestal slecht begeleid, veel amateur BB en ander sporters die AS gebruiken terwijl ze geen flauw benul hebben van de werking ervan laat staan hoe ze eventueel verstandig gebruikt zouden moeten worden.

Het rommelen met hormoonspiegels heeft UITERAARD gevolgen, er zijn niet voor niets bepaalde waarden binnen je lichaam. Er zijn plussen: sneller herstel, meer spiergroei, dat alles door grotere proteinesynthese. echter ook negatieve effecten, Daar is echt geen NeCeDo voor nodig, Acne, verhoogde agressiviteit, geestelijke afhankelijkheid, veel gebruikers schieten in een dip omdat na de kuur ze weer spiermassa en vaak ook veel energie verliezen. Hun ego krijgt weer een deuk en daarnaast voelen ze zich dus lichamelijk minder fit als ze 'off' zijn.
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2006, 14:35   #24
Jaapie
NW 2-
 
Jaapie's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 24 juni 2003
Locatie: Nederland
Berichten: 2.595
Citaat:
Nee de ruwe realiteit, Jaapie. Op Getbig.com komen steeds vaker berichten naar voren, ook op andere BB sites. Paar hele recente onderzoeken op Ergogenics die duidelijk aangaven dat anabolengebruik tot meer psychische klachten leidt.
Ergogenics moet je met een korreltje zout nemen.

Citaat:
Anabolengebruik is meestal slecht begeleid, veel amateur BB en ander sporters die AS gebruiken terwijl ze geen flauw benul hebben van de werking ervan laat staan hoe ze eventueel verstandig gebruikt zouden moeten worden.
Er zijn inderdaad amateurs die zonder enig research of verstand zomaar een kuurtje beginnen. Anabole steroiden gebruik is op het moment een enorme rage in Amerika onder tieners en anderen die er geen verstand van hebben. Deze mensen verpesten het voor degenen die er wel verantwoordelijk mee omgaan. Instanties als necedo, en media maken hier graag gebruik van omdat het nou eenmaal sensatie is.

Citaat:
Het rommelen met hormoonspiegels heeft UITERAARD gevolgen, er zijn niet voor niets bepaalde waarden binnen je lichaam. Er zijn plussen: sneller herstel, meer spiergroei, dat alles door grotere proteinesynthese. echter ook negatieve effecten, Daar is echt geen NeCeDo voor nodig, Acne, verhoogde agressiviteit, geestelijke afhankelijkheid, veel gebruikers schieten in een dip omdat na de kuur ze weer spiermassa en vaak ook veel energie verliezen. Hun ego krijgt weer een deuk en daarnaast voelen ze zich dus lichamelijk minder fit als ze 'off' zijn.
Degenen die er verantwoordelijk mee omgaan, en de consequenties weten zullen er geen last van hebben, omdat die zich mentaal kunnen voorbereiden.
Kuren doe je niet zomaar even, je moet eerst een goede basis hebben en jaren trainingservaring.
Ik vind het erg jammer dat anabole steroiden zo'n slecht reputatie hebben, allemaal door de irritante media.
__________________
Regimen:
Rogaine foam
Minoxidil 5%
HW-topical III
Multi vit / fibers / DHA+EPA

Experimenteel

Jaapie is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2006, 15:01   #25
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jaapie
Ergogenics moet je met een korreltje zout nemen.


Er zijn inderdaad amateurs die zonder enig research of verstand zomaar een kuurtje beginnen. Anabole steroiden gebruik is op het moment een enorme rage in Amerika onder tieners en anderen die er geen verstand van hebben. Deze mensen verpesten het voor degenen die er wel verantwoordelijk mee omgaan. Instanties als necedo, en media maken hier graag gebruik van omdat het nou eenmaal sensatie is.


Degenen die er verantwoordelijk mee omgaan, en de consequenties weten zullen er geen last van hebben, omdat die zich mentaal kunnen voorbereiden.
Kuren doe je niet zomaar even, je moet eerst een goede basis hebben en jaren trainingservaring.
Ik vind het erg jammer dat anabole steroiden zo'n slecht reputatie hebben, allemaal door de irritante media.
Ergogenics geeft links naar nieuwe onderzoeken en gebeurtenissen, het is niet echt een opinievormende site.

Ongeacht ervaring en voorkennis zullen anabolen toch gevolgen hebben, hoe je het wendt of keert. Met kennis zijn de schadelijke gevolgen wel een groot deel te beperken.
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2006, 23:07   #26
nmgn
Registered User
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9
Ik wil hierbij toch even reageren op het verhaal van omerta62.

OMERTA62 zegt:
Citaat:
Als u claimt dat de top 40 bodybuilders er prima gezond bijstaan dan denk ik niet dat u helemaal in uw recht staat door een soortgelijke stelling.
Ik heb niet vermeld dat bodybuilders en prima/gezond bijstaan. Ik zeg alleen, dat prof bodybuilders geen ernstige kwalen hebben dat leid tot de dood. Al moeten ze natuurlijk wel anti-side-effects tabs nemen.

Alle bodybuilders zijn 'onverantwoordelijk' bezig. Ook de niet gebruikers.
Maar om erin te verdiepen. Je kunt in de bodybuild wereld je toch onderling verantwoorden, door een geen verre overdosis te nemen.
En uiteraard je kracht verbruik te beperken! Bijv. als je lichaam zegt dat je 140kg kan bankdrukken, is het toch minder gevaarlijk om de 115 á 120kg te pakken.
Dus mensen die overal ineens last krijgen, eigen schuld en ligt niet aan de anabolen, maar aan je geest die het allemaal zo graag wilt.

Ook ben je niet goed bezig, als je geen OFF sessie neemt. Meestal hoor je 8 weken te kuren, en 8 weken niet. Zo om en om.
Vaak kuren de 'onverantwoordelijke' 12 weken of meer.. en nemen maximaal 2 weken rust. In die 2 weken slikken ze zich vol met Clomid en/of Nolvadex.
En als ze weer beginnen met kuren, nemen ze een 'kickstart' door dianabol pillen te nemen bij een injectie kuur.


De jongens die vaak wat breken of kneuzingen oplopen door veel overtrainingen en overdosis en meer tillen dan de botten aan kunnen.. zijn vaak jongens die vroeger of korttijdig niets te vertellen hadden in het leven.
Meeste bodybuilders zijn jongens met een klein hartje.
Ik wil het 'meeste' bij nadrukken dat niet iedereen zo is!!

Als je stevig in je schoenen staat, en nadenkt.. dan zorg je beter voor jezelf en denk je beter na over de feiten die kunnen gebeuren.

GEBRUIK PAS ANABOLEN ALS JE ER VERSTAND VAN HEBT EN ZELF VERSTAND HEBT.


Citaat:
Ik ben een regelmatig bezoeker van BB sites
Dit is al een grote fout. Ik ken enkele grote BB sites zoals Dutch Bodybuilding.
Maar daar lopen serieus allemaal neppers rond. De ene overdrijft net iets meer dan de ander. En de Admins lijken wel onder druk te staan door volks-gezondheid door te melden dat anabolen nog slechter is dan de hele dag in ziekenhuis afdeling Radiologie te staan met volle stralingen op je lichaam.
Niet zo letterlijk, maar ze overdrijven ernstig. Ze lezen vol op boekjes en zetten het op de forum. En als je de praktische kanten laat weten, word je GEBANNED.

Terwijl ze zich zelf helemaal vol spuiten, maar goed.

Laatst gewijzigd door nmgn; 15 januari 2006 om 23:21
nmgn is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2006, 23:15   #27
nmgn
Registered User
 
Geregistreerd: 26 september 2005
Berichten: 9
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pizzacat
Ongeacht ervaring en voorkennis zullen anabolen toch gevolgen hebben, hoe je het wendt of keert. Met kennis zijn de schadelijke gevolgen wel een groot deel te beperken.
Als je overdosis neemt in injecties, is de schade aanzienelijk klein.
Alles wat je teveel neemt, word gewoon afgebroken door je lichaam. En als je dan ook nog eens veel kennis hebt, dan zijn de gevolgen zo klein.. dat je er nieteens over hoeft te praten.
En de wat ergere side-effects krijg je pas vele jaren later, mocht je te gek gaan doen en geen kennis hebben.

Bij orale pillen (anabolen) zoals Dianabol, Winstrol, Oxymetholone, Methyl, Anavar.. is overdosis wel gevaarlijk, omdat dat naar de lever gaat.
Injectie komt gelijk goed op de plek.
nmgn is offline   Met citaat reageren
Oud 15 januari 2006, 23:47   #28
pizzacat
Kraak eens een noot!
 
pizzacat's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 22 januari 2004
Berichten: 1.428
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door nmgn
Als je overdosis neemt in injecties, is de schade aanzienelijk klein.
Alles wat je teveel neemt, word gewoon afgebroken door je lichaam. En als je dan ook nog eens veel kennis hebt, dan zijn de gevolgen zo klein.. dat je er nieteens over hoeft te praten.
En de wat ergere side-effects krijg je pas vele jaren later, mocht je te gek gaan doen en geen kennis hebben.

Bij orale pillen (anabolen) zoals Dianabol, Winstrol, Oxymetholone, Methyl, Anavar.. is overdosis wel gevaarlijk, omdat dat naar de lever gaat.
Injectie komt gelijk goed op de plek.
Schade aanzienlijk kleiner, je zegt het zelf al, Het gebruik van AS brengt risicos met zich mee, daar zijn we het toch allemaal mee eens?
Gaan jullie er ook mee akkoord dat voor de meeste recreationele BB en sporters de voordelen niet opwegen tegen de nadelen. Dat topBBers het gebruiken daar kan ik inkomen, het zou mijn keus niet zijn. Maar de recreant kan ver genoeg komen naturel, het is harder werken maar de resultaten zijn veel bestendiger.
__________________
-Duta sinds 2-8-04, om de 3 dagen
-Rooscure 2-3x per week
-Minoxidil (Xandrox 15 plus)
pizzacat is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2017, 16:51   #29
zyzzalive
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 28 juni 2016
Berichten: 969
Geslacht:
Ik vind het een beetje apart dat jij hier je nolva wilt verkopen. Hoort hier gewoon echt niet thuis.
zyzzalive is offline   Met citaat reageren
Oud 7 april 2017, 21:41   #30
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.253
Geslacht:
Dit is ook een erg oude discussie waar op gereageerd is.
Voor restantjes die je wil verkopen kun je in de koopjeshoek terecht.
Henk is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
duta te koop koentjes Medicijnen/haargroeimiddelen 1 6 april 2017 18:15
minoxidel en finasteride... Waar te koop? lavtiuraah Medicijnen/haargroeimiddelen 2 30 december 2005 16:34
Gestopt Dutasteride & Minoxidil 5% Te Koop hairgone Medicijnen/haargroeimiddelen 1 17 november 2005 14:36
Veiligste Anti androgeen?!? Ervaringen?! Henk21 Medicijnen/haargroeimiddelen 5 24 februari 2005 19:36


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 17:38.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.