Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 1 juni 2010, 22:33   #196
mario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Tuurlijk, kijken is een wijd begrip hè...

Veel plezier!
Dank je , gaat wel goed denk ik
mario is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juni 2010, 22:10   #197
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door sneu Bekijk bericht
Zoiets als een halve tot 1cm hoogte ?
Ik denk dat je het niet langer dan een cm moet laten groeien, anders is het verschil te groot tussen de tattoopuntjes en je eigen haren.

Hoe korter je je haren doet, hoe meer het lijkt op de tattoopuntjes!

Ik heb het zelf zo'n mm of 2-3.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 18 juni 2010, 18:12   #198
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
en hoe staat het ermee mario ?
al veel groei ?

ikzelf ben overgeschakeld naar 15% minoxidil om de zaken wat sneller te laten gaan....
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 26 juni 2010, 22:02   #199
mario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
en hoe staat het ermee mario ?
al veel groei ?

ikzelf ben overgeschakeld naar 15% minoxidil om de zaken wat sneller te laten gaan....
hallo wesley .

Het komt wel goed , de laatste weken groeit het als kool moet ik zeggen . zet morgen wel even wat foto,s op mijn site . kwam gisteren mensen tegen die ik 4 maanden niet gezien had . waren zeer verbaast over de haargroei met name voorkant , kruin blijft moeilijk maar zit toch al redelijk dicht.
mario is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2010, 15:41   #200
mario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
en hoe staat het ermee mario ?
al veel groei ?

ikzelf ben overgeschakeld naar 15% minoxidil om de zaken wat sneller te laten gaan....
heb de foto,s vandaag geplaats ben benieuwd wat jullie er van vinden . groeten mario p.s vindt het zelf wel mooi met name de voorkant .
mario is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2010, 17:39   #201
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Ja dat is een hele vooruitgang Mario. Qua haarlijn zal het niet veel meer veranderen, qua dichtheid zal het zeker nog verbeteren.

De kruin is echter nog zeer matig. Ook daar mag je nog wel verbetering verwachten. Ik vrees wel dat je er nog een keer voor terug moet wil je hem zo goed als dicht hebben. Dat was bij mij niet anders. Feriduni noemt dit het zwarte gat. Tis te begrijpen dat veel klinieken hier niet de vingers aan willen branden. Het kost zeer veel donor. Ik had zelf een plekje van 5 bij 5 cm en er zitten meer dan 2100 grafts in.
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2010, 18:53   #202
mario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Ja dat is een hele vooruitgang Mario. Qua haarlijn zal het niet veel meer veranderen, qua dichtheid zal het zeker nog verbeteren.

De kruin is echter nog zeer matig. Ook daar mag je nog wel verbetering verwachten. Ik vrees wel dat je er nog een keer voor terug moet wil je hem zo goed als dicht hebben. Dat was bij mij niet anders. Feriduni noemt dit het zwarte gat. Tis te begrijpen dat veel klinieken hier niet de vingers aan willen branden. Het kost zeer veel donor. Ik had zelf een plekje van 5 bij 5 cm en er zitten meer dan 2100 grafts in.
heeft het bij jou ook langer geduurt met de kruin . minder doorbloeding !!! Ik denk zelf dat dit het wel zo beetje is . mocht de kruin zo blijven dan laat ik het hier wel bij , ben 44 jaar oud het is niet anders ben bijna 190 lang dus er kijken maar weinig mensen op de kruin . ja 5 bij 5 cm 2100grafts moetje nagaan ik heb er nu 1500 grafts inzitten alleen mijn kruin is veeel kale (helaas)
mario is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2010, 20:36   #203
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
als ik me niet vergis is dit het resultaat na 6 maand...
dat is zeker geen slecht resultaat hoor, ook op de kruin lijkt het zeer goed te gaan...
je haarkleur is ideaal voor ht's... bij mensen met superzwart haar , daar zou de hoofdhuid nog veel meer opvallen , door het contrast in kleur : haar zwart en hoofdhuid wit....


ik zou nog niet panikeren aangezien dit slechts een stuk van de groeifaze is hoor, tussen 6 en 8 maand kan het nog veel verbeteren , en het eindresultaat mag ja maar na 12 - 14 maanden definitief bestempelen
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 29 juni 2010, 21:27   #204
norwood2
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 12 september 2008
Berichten: 2.074
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mario Bekijk bericht
heeft het bij jou ook langer geduurt met de kruin . minder doorbloeding !!! Ik denk zelf dat dit het wel zo beetje is . mocht de kruin zo blijven dan laat ik het hier wel bij , ben 44 jaar oud het is niet anders ben bijna 190 lang dus er kijken maar weinig mensen op de kruin . ja 5 bij 5 cm 2100grafts moetje nagaan ik heb er nu 1500 grafts inzitten alleen mijn kruin is veeel kale (helaas)
Ja joh, bij mij was het ook zo. Na 12 maanden was er wel een verbetering ten opzichte van de 6 maanden waar jij nu op zit, dus gewoon blijven afwachten.

Toen nog eens 800 stuks laten bij zetten en dat maakt een wereld van verschil, van kalend naar zo goed als dicht. Ik ben er nu al zo goed als tevreden mee en heb zelfs nog maanden te gaan. Ik twijfel zelfs aan het feit of misschien haren van de 1 HT toch nog zijn gaan groeien. Je ziet niet veel HT's waarbij de kruin perfect is gelukt. Feriduni en de dames hebben toch vakwerk afgeleverd daar.Toegegeven, zoals je zegt, ik was ook weer niet heel kaal daaro. Ik hou de ontwikkeling van je in de gaten en bij mij eigen ook. Nu maar hopen dat die niet gaat uitzakken.

Laatst gewijzigd door norwood2; 29 juni 2010 om 21:30
norwood2 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juni 2010, 09:47   #205
hair81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Berichten: 243
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
als ik me niet vergis is dit het resultaat na 6 maand...
dat is zeker geen slecht resultaat hoor, ook op de kruin lijkt het zeer goed te gaan...
je haarkleur is ideaal voor ht's... bij mensen met superzwart haar , daar zou de hoofdhuid nog veel meer opvallen , door het contrast in kleur : haar zwart en hoofdhuid wit....


ik zou nog niet panikeren aangezien dit slechts een stuk van de groeifaze is hoor, tussen 6 en 8 maand kan het nog veel verbeteren , en het eindresultaat mag ja maar na 12 - 14 maanden definitief bestempelen
Het is algemeen bekend dat de kruin later op gang komt dan de rest van het hoofd, even afwachten dus.
hair81 is offline   Met citaat reageren
Oud 30 juni 2010, 09:49   #206
hair81
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 mei 2004
Berichten: 243
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door norwood2 Bekijk bericht
Ja dat is een hele vooruitgang Mario. Qua haarlijn zal het niet veel meer veranderen, qua dichtheid zal het zeker nog verbeteren.

De kruin is echter nog zeer matig. Ook daar mag je nog wel verbetering verwachten. Ik vrees wel dat je er nog een keer voor terug moet wil je hem zo goed als dicht hebben. Dat was bij mij niet anders. Feriduni noemt dit het zwarte gat. Tis te begrijpen dat veel klinieken hier niet de vingers aan willen branden. Het kost zeer veel donor. Ik had zelf een plekje van 5 bij 5 cm en er zitten meer dan 2100 grafts in.
Tsjah bij mij was het gebie veel groter en heb er 1700 in gekregen met een prima resultaat. IK heb net een littekencorectie achter de rug en ga in januari voor nogmaals 700 a 800 grafts alleen dit in het gebied wat nog niet is behandeld, zeg maar boven de niet aga strook.

groet hair 81
hair81 is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2010, 20:32   #207
mario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
als ik me niet vergis is dit het resultaat na 6 maand...
dat is zeker geen slecht resultaat hoor, ook op de kruin lijkt het zeer goed te gaan...
je haarkleur is ideaal voor ht's... bij mensen met superzwart haar , daar zou de hoofdhuid nog veel meer opvallen , door het contrast in kleur : haar zwart en hoofdhuid wit....


ik zou nog niet panikeren aangezien dit slechts een stuk van de groeifaze is hoor, tussen 6 en 8 maand kan het nog veel verbeteren , en het eindresultaat mag ja maar na 12 - 14 maanden definitief bestempelen
Ik hoop dat je gelijk krijgt 6/8 maanden nog groei. Ik denk zelf dat het dit wel is . misschien dat het nog iets dikker wordt . hoe is het met jou ben je tevreden tot nu toe !!!
mario is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2010, 20:34   #208
mario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hair81 Bekijk bericht
Het is algemeen bekend dat de kruin later op gang komt dan de rest van het hoofd, even afwachten dus.
dank je wel , het beste er maar van hopen
mario is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2010, 21:23   #209
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
op mijn kruin zien ze hier thuis allemaal zwarte puntjes in mijn huid...
dus grafts dat beginnen erdoor te komen blijkbaar...
vooraan zie ik er ook een paar , die inham dat bijgewerkt was dat voordien dieper was dan de andere heeft nog een rode schijn , zeker als ik wat sport zie je het goed , maar al bij al niet slecht voor binnen een week 3 maand ver...
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 10 december 2010, 23:03   #210
mario
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 maart 2005
Berichten: 261
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mario Bekijk bericht
Sabine heeft alles gedaan ( Dr mertens) is er helemaal niet bij geweest. sabine heeft 5/6 jaar ervaring dat is voor mij het belangrijkste.
zo ben nu bijna 1 jaar verder had belooft om nog wat foto,s op mijn log te zetten, nou bij deze ben benieuwd wat jullie er van vinden. ben trouwens gestopt met fina, ongeveer en half jaar geleden ! groeten mario
mario is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
plaatselijk haarwerk alleen voor kruin Rafael Haarwerken 28 17 november 2008 22:11
werking fina op kruin dennis72 Medicijnen/haargroeimiddelen 11 15 september 2008 14:40
Kalende kruin Pi008 AGA - Algemeen 3 5 april 2008 20:27
Kale kruin en inhammen andere oorzaak? kaledildo20 AGA - Algemeen 0 4 januari 2008 00:31
Alleen rond de kruin haarverlies. Advies gevraagd! Bram2006 Medicijnen/haargroeimiddelen 19 10 augustus 2006 01:42


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 21:42.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.