Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 6 december 2020, 13:43   #46
INT
HaarWeb lid
 
INT's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 4 september 2006
Berichten: 984
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nishinakajima Bekijk bericht

Vroeger at de oermens alleen maar vlees, rauw vlees.
Dat is gewoon helemaal niet waar. Wat is overigens de relevantie van wat een oermens at? Die stierven op hun 30ste en moesten alleen net genoeg kcal binnen krijgen om zich (een paar keer) voor te planten en dan zet het erop. Roll credits. Om te bepalen wat gezond is kijk ik liever naar wetenschap dan naar een oermens...

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nishinakajima Bekijk bericht
Dat een mens op alleen maar plantaardig voedsel zou kunnen leven daar trek ik mijn twijfels bij.
Kan zeker, zoals onder andere bevestigd is door de grootste voeding en diëtisten organisatie in de wereld: https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/19562864/

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nishinakajima Bekijk bericht
Er zit in groente lang niet genoeg energie, soms kost het zelfs meer energie om de groente te verbranden dan dat het oplevert, daarom vallen mensen die moeten afvallen hierdoor ook af.

Wederom klinkklare onzin. Hoe kom je hierbij? Afvallen is niet meer dan calories in - calories out.


Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nishinakajima Bekijk bericht
Fruit is wat mij betreft ook een enorme hoax. Het is zo gekweekt dat je het weken kunt bewaren, en bijvoorbeeld een kaki bevat evenveel fructose dan dat je op een hele dag binnen mag krijgen.
Zucht... "fuit is een hoax"... Moet ik hier echt op reageren? Ah fuck it. Ja er zit fructose in fruit maar je moet het wel heel gek maken om zoveel fuit te eten dat het een probleem zal zijn. En dan heb ik het nog niet eens over de vele goede dingen die er in fruit zitten die juist heel goed zijn voor je lichaam. Je bent aan het cherry picken (no pun intended). Zie deze meta-analyse: https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC2991323/

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nishinakajima Bekijk bericht
Vroeger kreeg de grootste sterkste krijger van de stam het beste vlees en alle vrouwen, het was de beloning voor hard werk en inspanning,
So what? Vroeger bestond er ook slavernij, was verkrachting heel normaal, dachten we dat roken goed was en dat is nog heel wat recenter dan de oertijd waar jij zo graag naar refereert. Wat maakt de oerman zo een autoriteit op het gebied van wat goed/gezond is?

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Nishinakajima Bekijk bericht
Ik heb een tijdje in Japan gewoond en daar at vrijwel iedereen mij onder de tafel. 's ochtends beginnen ze al met flinke balen witte rijst als ontbijt en herhalen dit nog twee maal er dag. Je kon nooit van ze winnen, of bijhouden, maar aan de andere kant kon ik wel makkelijk drie dagen zonder eten. Zij niet, want als zij niet blijven eten worden ze zwak en moe. Door dat ze niet van deze gewoontes willen afstappen is diabetes II flink aan het stijgen in landen waar ze erg veel witte rijst eten, zoals China en India.
Hier moest ik oprecht hardop om lachen. Het is algemeen bekend dat ze in het Oosten steeds meer te maken krijgen met de gezondheidskwalen die we in het Westen hebben omdat eetgebruiken zoals veel junkfood etc van het Westen hun intrede in het Oosten hebben gevonden. Maar volgens jou hebben ze deze ziektes (die ze vroeger niet hadden) omdat ze hetzelfde blijven doen als vroeger (terwijl ze toen deze ziektes niet kregen en nu wel). Kom op zeg...

Ik wil niet lullig doen maar je post heeft een hoog broscience gehalte.

Laatst gewijzigd door INT; 7 december 2020 om 09:23
INT is offline   Met citaat reageren
Oud 24 oktober 2021, 16:40   #47
MarkdelaVaile
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 oktober 2021
Berichten: 27
Geslacht:
Ze hebben minder stress omdat ze lekker in hun hoofd zitten?
MarkdelaVaile is offline   Met citaat reageren
Oud 8 januari 2022, 19:54   #48
Baltimore
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 8 januari 2022
Berichten: 1
Geslacht:
Ze hebben gewoon goede genen zoals de meeste mannen met een volle bos haar. Ik vraag me ook af hoe het komt dat sommige mensen, vooral donkere mensen met een Afrikaanse afkomst mooie witte tanden hebben terwijl ze heel hun leven elke dag roken en blowen. Heeft allemaal met goede genen te maken.
Baltimore is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2022, 14:52   #49
moksel
HaarWeb lid
 
moksel's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 21 oktober 2009
Berichten: 255
Dit topic heb ik op diverse fora al vaker langs zien komen.


Het zou kunnen dat een hoop van onze welvaartsziekten zoals een sedentaire leefstijl erfelijke haaruitval versterken.



Wellicht is het type man dat veel haar heeft het type man dat lang kan teren op zijn uiterlijk en daarom ook het type man dat zich minder snel leert aanpassen aan de groep of zijn partner. Dit type man zal daarom ook misschien sneller aan lager wal raken als hij z'n credits verspeeld heeft.


Misschien zijn daklozen helemaal niet minder vaak kalend, maar door hun ongeknipte ongewassen haren lijkt het of ze veel haar hebben maar is het gewoon vies.


Kan allemaal, maar voordat er een studie aan te pas komt die al dit soort dingen op een wetenschappelijke manier aankaart kun je er weinig over zeggen.
moksel is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2022, 18:37   #50
Wesley123
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 14 augustus 2017
Berichten: 138
Geslacht:
Ik heb zojuist mijn huis verkocht. Alleen de slaapzak heb ik gehouden. Op naar een haarvolle toekomst.
Wesley123 is offline   Met citaat reageren
Oud 25 januari 2022, 19:36   #51
Reet
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 oktober 2012
Berichten: 1.305
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley123 Bekijk bericht
ik heb zojuist mijn huis verkocht. Alleen de slaapzak heb ik gehouden. Op naar een haarvolle toekomst.
whahahahahahahahahaha :d:d:d
Reet is offline   Met citaat reageren
Oud 27 januari 2022, 19:59   #52
Henk
Moderator

 
Geregistreerd: 16 maart 2002
Berichten: 25.153
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wesley123 Bekijk bericht
Ik heb zojuist mijn huis verkocht. Alleen de slaapzak heb ik gehouden. Op naar een haarvolle toekomst.
We wachten op de voor- en na-foto's.
Henk is offline   Met citaat reageren
Oud 28 januari 2022, 09:29   #53
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
:d:d:d
Ambo is offline   Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave Geef een waardering voor deze discussie
Geef een waardering voor deze discussie:

Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:08.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.