Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > AGA - Algemeen

Reageren
 
Discussietools Discussie waarderen Weergave
Oud 4 april 2014, 17:24   #16
Astrid26
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 15 mei 2013
Berichten: 3.569
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door youngster Bekijk bericht
Ben vandaag naar de huisarts geweest en die wist zeer veel van het probleem. Hij heeft mij finasteride voorgeschreven aangezien hij daar in de afgelopen 10 jaar goede ervaringen mee heeft. Een enkele patiënt had lichte borst vorming waarna diegene meteen is gestopt. Tevens had hij niet van patiënten gehoord over shedding, hij spreekt ze ook altijd 3 maanden erna. Wilde dit even melden voor.mensen die twijfelen.
TOP. Dit hoor je niet vaak dat je zo goed geholpen wordt door je huisarts en dat hij je problemen serieus neemt. Ik zou niet meer weggaan bij deze huisarts.
Evt. kan je ook minoxidil erbij gebruiken: 1 + 1 = 3 (hè, Hakuna?) en met stampen erbij krijg je nog beter resultaat volgens een aantal mannen hier.
Succes en volhouden hè voor het beste resultaat. Sterkte jongeman.
Astrid26 is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2014, 20:55   #17
youngster
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2014
Berichten: 14
Geslacht:
Dankje, maar hou het regime even zo. Heb trouwens wel het gevoel dat ik veel meer haar verlies sinds me gebruik van regenepure. Het haar dunt meer uit, lijkt wel snel te gaan. Dus ga maar het 2x per week gebruiken ipv om de dag.
__________________
Regime:

1.25 mg finasteride sinds april 2014
Laserhelm igrow
Dr organic shampoo
Multi alles in 1 voor student (etos)
youngster is offline   Met citaat reageren
Oud 4 april 2014, 20:57   #18
youngster
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2014
Berichten: 14
Geslacht:
Jeuk is trouwens wel minder
__________________
Regime:

1.25 mg finasteride sinds april 2014
Laserhelm igrow
Dr organic shampoo
Multi alles in 1 voor student (etos)
youngster is offline   Met citaat reageren
Oud 21 april 2014, 17:14   #19
youngster
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2014
Berichten: 14
Geslacht:
Even een kleine update, ben nu bijna 3 weken aan de finasteride en 2 maanden aan me shampoo regime. Het regime is prima vol te houden, geen bijwerkingen, wordt enkel laatste tijd gedemotiveerd Door de enorme hoeveelheid verlies van haren van de afgelopen dagen. Ben trouwens zinc tabletten en dr organic gaan gebruiken ipv de regenepure nt. Had witte vlekjes op me nagels en las dat zinc tabletten geen kwaad konden. Binnenkort ook maar is naar de dermatoloog aangezien ik last heb van Veel schilvers bij de kruin en de voorkant.
__________________
Regime:

1.25 mg finasteride sinds april 2014
Laserhelm igrow
Dr organic shampoo
Multi alles in 1 voor student (etos)
youngster is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2014, 16:18   #20
youngster
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 25 maart 2014
Berichten: 14
Geslacht:
Een update: weet niet of veel het volgen aangezien me vorige berichten van mezelf waren maar ach, wil toch even mijn ervaringen met jullie delen.

Ik had de afgelopen tijd veel last van een jeukende en schilferige hoofdhuid. Ben hierdoor toch nog naar de huisarts geweest. Die heeft mij 4 weken geleden een ketoconazol shampoo meegegeven, sindsdien heb ik deze gebruikt in combinatie met een sulfaten vrije shampoo.

Ik kan inmiddels stellen dat dit mijn hoofdhuid compleet heeft verbeterd en ik heb niet meer vettig haar als ik 1 dag niet mijn haar heb gewassen. Ook verlies ik momenteel minder haren met een wit talg bolletje aan het einde. Al met al, is de gezondheid van m'n hoofdhuid verbeterd en hopelijk zorgt dit weer voor wat meer haar. Al met al ziet het er ieder geval weer beter uit.

Wat de finasteride betreft, ik heb geen bijwerkingen ervan gekregen zover ik weet. Inmiddels zit ik op iets meer dan 3 maanden en kan dus nog niet zoveel zeggen over het effect ervan.

Als laatste ben ik een multivitamine gaan slikken om mijn vitamine b, ijzer zink en nog wat dingen op pijl te houden.
__________________
Regime:

1.25 mg finasteride sinds april 2014
Laserhelm igrow
Dr organic shampoo
Multi alles in 1 voor student (etos)
youngster is offline   Met citaat reageren
Oud 1 juli 2014, 19:47   #21
dZinee
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 13 september 2010
Berichten: 2.950
Geslacht:
Klinkt goed allemaal

Shampoo zonder sulfaten met ketoconazole kan zeker helpen. Goed dat je haarstatus vooruit is gegaan.
__________________
Regime:
4x per week: Revita & Conditioner.

In het verleden: Fina, Minox, LLLT, emu oil, kokos olie
Gestopt wegens poging tot acceptatie.


De producten tegen haaruitval die ik heb getest werden beschikbaar gesteld door GoedeShampoo.nl.
dZinee is offline   Met citaat reageren
Oud 2 juli 2014, 01:35   #22
jeremy407
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 9 mei 2014
Berichten: 8
Geslacht:
veel mensen zullen niet reageren op je verhaal, maar wel geïnteresseerd meelezen!
jeremy407 is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 16:40.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.