![]() |
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier
|
![]() |
#1 |
HaarWeb lid
Geslacht: ![]() |
Eerlijke en onafhankelijke informatie.
Beste Henk,
Als journaluist en schrijver ben ik al jarenlang werkzaam op het gebied van haarproblemen en het bestrijden van de cowboys is dit vak. Ik heb het boek "Hairbusters" uitgegeven om de consument inzicht te geven in de zin en onzin van alles wat er zoal te sprake komt omtrent dit probleem. Als dit voor jou ook interessant is kan ik je een gratis e-boekuitgave van dit boek sturen. Meer informatie over mijn geschrijf kan je vinden op Google bij #HansJDiks. Groet, Hans
"En voorts ben ik van mening dat de meeste haargroeimiddelen weggegooid geld zijn"(HJD) Hans J.Diks, internet journalist m.b.t. haarproblemen. Voor eerlijke en onafhankelijke informatie: www.haarproblemen.nl/boeken "Je hebt pas recht op succes als je waarde toevoegt" (Diksy) Meer Info over haarproblemen: @HansJDiks en #HansJDiks |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Moderator
![]() Geregistreerd: 16 maart 2002
Geslacht: ![]() |
Hallo Diksy,
Dankjewel voor het aanbod. Ik weet dat je veel ervaring hebt opgedaan wat betreft haaruitval. En ik merk op haarweb ook je betrokkenheid. Er zijn veel cowboys op de markt, maar (sorry voor de kritische noot) ik vond dat dertig jaar geleden haarklinieken, waaronder Hairplus waar jij directeur van was, ook meer oog hadden voor winst dan voor de cliënt. Ik denk dat, dankzij het internet, klinieken onbewust zijn gedwongen om opener en kritischer te zijn. De scam zit hem denk ik nu inderdaad vooral in de online producten. |
![]() |
![]() |
![]() |
Discussietools | |
Weergave | Geef een waardering voor deze discussie |
|
|