Haarweb Forum  
Bijna 100.000 bezoekers p/mnd! Zie hier

Ga terug   Haarweb Forum > Alopecia Androgenetica > Chirurgische behandelingen

Reageren
 
Discussietools Waardering: Waardering discussie: 3 stemmen, 5,00 gemiddeld. Weergave
Oud 8 mei 2010, 11:42   #871
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik zou voorlopig eerst eens wachten tot het zonnetje gaat schijnen om dan te zien hoe het er uit gaat zien. Littekens kleuren anders in de zon (vaak minder) dan onbeschadigde huid. Of moet je met dat litteken nog uit de zon blijven?
Ja, ik wil niet te snel weer tattoopuntjes laten zetten.

En nee, met dat litteken hoef ik niet uit de zon te blijven. Wel wordt geadviseerd om bij een gewone tattoo dan, de tattoo goed in te smeren met zonnebrandcreme om verkleuring/vervaging tegen te gaan...

Misschien moet ik me dan juist niet insmeren
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 13 mei 2010, 19:25   #872
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Ik zat nog even foto's te bekijken van voor mijn tattoobehandelingen (januari dit jaar) en heb daarnaast er eentje van vorige week neergezet...

Toch een hele verbetering! (even los van het litteken dan...)
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg wvv100120-2 011.jpg‎ (144,1 KB, 202x gelezen)
Bestandstype: jpg wvv100203 035.jpg‎ (133,9 KB, 206x gelezen)
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2010, 15:21   #873
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
In mijn zoektocht naar een 'behaarde' kop is een volgende hoofdstuk aangebroken.

Ik ga aanstaande vrijdag naar een salon (www.beautycarenoordwijk.nl) die beweert kleinere puntjes te kunnen plaatsen en daarnaast ook mijn eigen haarkleur beter kan benaderen.

Mocht het voorgesprek me bevallen, dan mag ze gelijk een proefstukje doen.

Ik durf het niet aan om nog een derde keer naar East Side Tattoo te gaan.
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2010, 18:40   #874
gebruikersnaam1
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 juli 2008
Berichten: 292
Ik kan er overheen gelezen hebben hoor.. maar ik dacht dat je tevreden was met het geleverde werk? Mooi iig dat je een volgende stap gaat maken
gebruikersnaam1 is offline   Met citaat reageren
Oud 18 mei 2010, 18:51   #875
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door gebruikersnaam1 Bekijk bericht
Ik kan er overheen gelezen hebben hoor.. maar ik dacht dat je tevreden was met het geleverde werk? Mooi iig dat je een volgende stap gaat maken
Ik vind het zeker een vooruitgang, maar ik denk dat ik toch beter af ben met medische pigmentatie (Rise, Wesley en anderen zijn er lovend over).

Momenteel oogt mijn litteken wat blauwig (kan nog bijtrekken volgens East Side Tattoo), maar daarnaast vind ik een hoop puntjes te dik en zie ik nog steeds de overgang van mijn haarkrans naar de rest (wat ik een aantal malen ook aan East Side had aangegeven dat ik dat niet meer wou)...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2010, 14:14   #876
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Afgelopen vrijdag ben ik naar Beauty Care Noordwijk geweest om te kijken of zij wat voor mij konden betekenen.

Ik was niet heel erg tevreden over het resultaat van East Side Tattoo (blauwe gloed, te dikke puntjes en haarkrans stak er nog duidelijk bovenuit) en Isabelle vertelde me dat ze wel wat voor me kon betekenen.

Als test wilde ik graag eerst wat puntjes in mijn arm geprikt hebben om het resultaat te zien. Ik moest zoeken om de puntjes terug te vinden, dus ik had er daarna alle vertrouwen in. Ze zei dat ze een veel dunnere naald dan gewone tatoeëerders gebruikte.

Ook verzekerde ze dat ik bij haar geen blauwe gloed zou krijgen vanwege de andere inkt die ze gebruikte. Met haar soort inkt kon ze ook mijn eigen haarkleur veel beter benaderen.

Ze stelde voor om de dikste puntjes te camoufleren met inkt die mijn eigen huidskleur benaderde (zowel op mijn hoofd als op mijn litteken).

Vervolgens heeft ze in mijn litteken streepjes gezet die dezelfde afmeting hadden als de haartjes rondom mijn litteken.

Om de overgang van mijn haarkrans naar de rest mooi over te laten lopen is ze boven in mijn haarkrans al begonnen met streepjes om die over te laten lopen naar puntjes. Daarna heeft ze heel wat puntjes op mijn hoofd geplaatst.

Wel vond ik de prikjes gevoeliger dan bij East Side Tattoo. Na ruim een uur prikken vond ik het dan ook niet erg dat ze er mee stopte. Ze had graag nog door willen gaan, maar ze had een volgende afspraak staan.

Wel konden we afspreken dat ik later op de dag weer terug zou komen zodat ze nog meer puntjes kon plaatsen. Ze heeft toen weer zo'n anderhalf uur geprikt waardoor ik er weer heel wat 'haartjes' heb bijgekregen. Ook heeft ze twee verschillende kleuren gebruikt waardoor het effect natuurlijker zou zijn.

Nu twee dagen later heb ik foto's gemaakt en mezelf uitgebreid in de spiegel bekeken en ben heel tevreden op dit moment. Wel kan de kleurintensiteit nog vervagen de komende dagen/weken, dus even afwachten nog.

Om het helemaal perfect naar mijn zin te maken schat ze in dat ik over een week of vier nog drie uur nodig heb.
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg wvv100523 049.jpg‎ (147,7 KB, 120x gelezen)
Bestandstype: jpg wvv100523 037.jpg‎ (152,5 KB, 124x gelezen)
Bestandstype: jpg wvv100523 032.jpg‎ (142,9 KB, 120x gelezen)
Bestandstype: jpg wvv100523 030.jpg‎ (143,8 KB, 135x gelezen)
Bestandstype: jpg wvv100523 026.jpg‎ (148,1 KB, 114x gelezen)
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2010, 14:18   #877
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
En nog een paar...
Bijgevoegde afbeelding(e)
Bestandstype: jpg wvv100523 024.jpg‎ (147,8 KB, 95x gelezen)
Bestandstype: jpg wvv100523 023.jpg‎ (155,4 KB, 115x gelezen)
Bestandstype: jpg wvv100523 019.jpg‎ (137,2 KB, 110x gelezen)
Bestandstype: jpg wvv100523 018.jpg‎ (145,2 KB, 100x gelezen)
Bestandstype: jpg wvv100523 009.jpg‎ (133,0 KB, 99x gelezen)
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2010, 16:24   #878
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
lijkt me wel veel meer werk en kosten , eerste gewone tattoopuntjes , en daarna toch medische pigmentatie ?
nu dan terug het tattoowerk van de vorige keren verbeteren...

je had beter direct voor medische pigmentatie gekozen hoor, dan was je nu al volledig klaar en waarschijnlijk nog goedkoper af ook

ja door die blauwe gloed en te dikke puntjes is gewone tattoomateriaal dus niet geschikt , weer wijze info voor toekomstige personen

ja die medische pigmentatie doet best veel pijn, komt wel door die veel fijnere naaldjes , ik vond mijn testsessie van paar hairstrokes al best pijnlijk en ik ga ook wel een uurtje daar zitten afzien deze vrijdag vrees ik
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 23 mei 2010, 16:54   #879
husa
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 22 oktober 2004
Berichten: 37
Een brutale vraag ambo,was het duur die medische pigmatie
husa is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2010, 07:01   #880
wesley1982
HaarWeb lid
 
wesley1982's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 3 januari 2008
Locatie: oostvlaanderen, belgie
Berichten: 2.960
Geslacht:
ambo heeft tattoopuntjes gedaan, dus nog iets anders dan medische pigmentatie

ik betaal in antwerpen : 200 euro per uur voor medische pigmentatie

en voor die test van paar fijne haarstrokes (kleurtest) was ik ook al 75 euro kwijt , dit door het verbruikte materiaal zei ze....

hoelang ze eraan bezigzitten zal afhangen van hoe groot de te behandelen zone is , een scar lijkt me minder werk dan een heel hoofd te moeten doen
__________________
REGIME:
topical
:
-
minox 5% kirkland (10 en 15% geven geen extra boost)
- ru58841
- cb
- ahkcu
Schampoo's:
- redken scalp relief
- alpecin c1 cafeine
Suplementen:
- dutasteride (avodart) 1x dag (01-02-08)
- kelp & visolie caps
- msm 5000mg / biotine / silicium
apparaten:
- 1x dag 5min elektrische acupunctuur
- 3x week laserhelm 200 diodes 900mw
Situatie:
- 2725 FUT transplantatie istanbul (25-01-08)
- stabiel + hergroei
- 3x fitnessen 1x zwemmen en joggen
- 2509 FUE prohair (06/07-04-2010)
-----------
op 5-08-2009 prp gedaan bij prohair



wesley1982 is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2010, 13:04   #881
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
lijkt me wel veel meer werk en kosten , eerste gewone tattoopuntjes , en daarna toch medische pigmentatie ?
nu dan terug het tattoowerk van de vorige keren verbeteren...

je had beter direct voor medische pigmentatie gekozen hoor, dan was je nu al volledig klaar en waarschijnlijk nog goedkoper af ook

ja door die blauwe gloed en te dikke puntjes is gewone tattoomateriaal dus niet geschikt , weer wijze info voor toekomstige personen

ja die medische pigmentatie doet best veel pijn, komt wel door die veel fijnere naaldjes , ik vond mijn testsessie van paar hairstrokes al best pijnlijk en ik ga ook wel een uurtje daar zitten afzien deze vrijdag vrees ik
Tja Wes, als ik alles vantevoren wist was ik in 1990 op zoek gegaan naar een tatoeëerder die heel fijne naalden gebruikt en een inkt gebruikt die niet blauw uitslaat...

Laat het een les zijn voor andere HaarWebbers om niet naar een gewone tattoo shop te gaan!

Isabelle zei wel dat het, om het natuurlijk te laten lijken, het beste wat rommelig kan overkomen, en rommelig is mijn hoofd ondertussen wel...

Je zou juist denken dat hoe fijner de naald zou zijn, je er minder van zou voelen. Ook prikte zij minder diep dan de tattoo shop...

Wel maakte ik soms wat vrouwonvriendelijke opmerkingen, misschien kwam het daardoor...

Laatst gewijzigd door Ambo; 25 mei 2010 om 21:19
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2010, 13:06   #882
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door wesley1982 Bekijk bericht
ja die medische pigmentatie doet best veel pijn, komt wel door die veel fijnere naaldjes , ik vond mijn testsessie van paar hairstrokes al best pijnlijk en ik ga ook wel een uurtje daar zitten afzien deze vrijdag vrees ik
Er bestaat wel een verdovende creme en lotion, maar Isabelle gebruikte die liever niet bij mij omdat dat zich zou kunnen gaan vermengen met de inkt.

Zou wat paracetamol of aspirine vantevoren innemen helpen tegen de pijn?

Ze schatte in dat ik nog een vervolgsessie van ongeveer drie uur nodig zal hebben om perfect resultaat af te leveren, maar vrees of ik die drie uur wel zal overleven...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2010, 13:18   #883
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Er bestaat wel een verdovende creme en lotion, maar Isabelle gebruikte die liever niet bij mij omdat dat zich zou kunnen gaan vermengen met de inkt.

Zou wat paracetamol of aspirine vantevoren innemen helpen tegen de pijn?

Ze schatte in dat ik nog een vervolgsessie van ongeveer drie uur nodig zal hebben om perfect resultaat af te leveren, maar vrees of ik die drie uur wel zal overleven...
Ik zou zeer zeker geen aspirine nemen. Dat werkt bloedverdunnend, dus mogelijk wordt het dan veel meer een rommeltje bovenop. Hou het op een dubbele dosis paracetamol.

Wat ik zelf in het verleden wel heb gedaan om mijn huid wat weerbaarder te maken tegen pijn was regelmatig insmeren met kamferspiritus. Maar dat was meer voor de voeten

Je zou ook die lidocaine creme kunnen proberen en dan voor het tatoëren je hoofdhuid goed vetvrij maken met een cleanser. En het klinkt misschien dom, maar er zijn middeltjes die helpen tegen premature ejaculatie. Die werken ook op basis van het lichtelijk verdoven van de huid. Wellicht kun je die eens proberen. Ze zullen vast zonder doktersrecept te verkrijgen zijn (van lidocaine weet ik dat niet zeker).
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]

Laatst gewijzigd door AnthonieH; 24 mei 2010 om 13:21
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2010, 13:27   #884
Ambo
HaarWeb lid
 
Geregistreerd: 6 mei 2008
Berichten: 11.750
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door AnthonieH Bekijk bericht
Ik zou zeer zeker geen aspirine nemen. Dat werkt bloedverdunnend, dus mogelijk wordt het dan veel meer een rommeltje bovenop. Hou het op een dubbele dosis paracetamol.

Wat ik zelf in het verleden wel heb gedaan om mijn huid wat weerbaarder te maken tegen pijn was regelmatig insmeren met kamferspiritus. Maar dat was meer voor de voeten

Je zou ook die lidocaine creme kunnen proberen en dan voor het tatoëren je hoofdhuid goed vetvrij maken met een cleanser. En het klinkt misschien dom, maar er zijn middeltjes die helpen tegen premature ejaculatie. Die werken ook op basis van het lichtelijk verdoven van de huid. Wellicht kun je die eens proberen. Ze zullen vast zonder doktersrecept te verkrijgen zijn (van lidocaine weet ik dat niet zeker).
Aan die bijwerking van aspirine had ik niet gedacht, dank daarvoor!

Maar zullen jouw genoemde cremes e.a. zich wellicht ook niet gaan vermengen met de inkt?

Anders stel ik wel voor dat ze drie keer een uur plant voor me op een dag, met wat tussenruimte om bij te komen en om dan gelijk wat paracetamol te slikken...
Ambo is offline   Met citaat reageren
Oud 24 mei 2010, 13:42   #885
AnthonieH
Moderator

 
AnthonieH's schermafbeelding
 
Geregistreerd: 11 januari 2005
Locatie: Delft
Berichten: 10.064
Geslacht:
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Ambo Bekijk bericht
Maar zullen jouw genoemde cremes e.a. zich wellicht ook niet gaan vermengen met de inkt?

Anders stel ik wel voor dat ze drie keer een uur plant voor me op een dag, met wat tussenruimte om bij te komen en om dan gelijk wat paracetamol te slikken...
Dat vermengen lijkt me eerlijk gezegd nogal sterk als het eenmaal in de huid gedrongen is. Dus als de restanten goed van je huid zijn gehaald zou er toch niks loos moeten zijn. Maar ik heb er heus geen verstand van.

Wellicht is dit echt meer een vraag voor een forum waar men zich toelegt op dit soort vragen. Waarbij je wat je daar leert natuurlijk wel even overzichtelijk voor anderen hier terug kunt koppelen
__________________
Maatregelen:
04-2002: minoxidil (van NW3- naar NW2+, normale kruin)
07-2004: finasteride (dichter haar, ook frontaal)
11-2006: FUE (1400 grafts) frontaal (ProHair, van NW2+ naar NW2-)
05-2010: FUE ( 900 grafts) frontaal (ProHair, van NW2- naar NW1,5)
Overige: Supplementen (algemene gezondheid, conditie en aanzien van het haar)
_____________________________
HaarWeb | De supportsite voor en door lotgenoten met haarproblemen in Nederland en Belgie
Haarwoordenboekje - Huishoudelijk reglement - Suggesties & feedback]
AnthonieH is offline   Met citaat reageren
Reageren


Regels voor berichten
Je mag geen nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag geen bijlagen versturen
Je mag niet je berichten bewerken

BB code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit

Forumnavigatie

Soortgelijke discussies
Discussie Auteur Forum Reacties Laatste bericht
[saw palmetto] Algemeen Mika Medicijnen/haargroeimiddelen 1151 22 juni 2016 11:59
finasteride gel!!! cop Medicijnen/haargroeimiddelen 8 17 juli 2009 20:01
Doen of niet doen? Ervaringen gevraagd NCK Chirurgische behandelingen 225 9 januari 2009 19:32
Is het zover? nein AGA - Algemeen 6 31 juli 2006 10:58
het is zover zazje Haarwerken 7 12 juni 2003 17:28


Alle tijden zijn GMT +2. Het is nu 11:36.


Forumsoftware: vBulletin®, versie 3.8.11
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Produced by Limelight Studios. Copyright © 2001-2024 Stichting HaarWeb.